Hop til indhold

Skøn dalmatinerhan vil gerne være far..


Gæst Theilade
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
Fordi det blot var et interessespørgsmål og ville se om det overhoved kunne lade sig gøre at mødes med andre dalmatinere.

 

Og hvis I går så meget op i hundens ve og vel, så se da at få stoppet ejerne til kamphundes adgang, for det burde alle fornuftige mennesker være imod!

 

 

LOL...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi det blot var et interessespørgsmål og ville se om det overhoved kunne lade sig gøre at mødes med andre dalmatinere.

 

Og hvis I går så meget op i hundens ve og vel, så se da at få stoppet ejerne til kamphundes adgang, for det burde alle fornuftige mennesker være imod!

 

OMFG!!! Tror det er meget godt du er smuttet igen, for jeg gad da ikke debatere med nogen der ikke synes folk som Lonny og Hundefar er fornuftige mennesker - og alle os andre der holder meget af dem og deres hunde :fornaermet:

 

Desuden har jeg hørt at dalmatinere er mere tilbøjelige til at angribe mennesker end muskelhunde er! :vuf:

 

Helt ærligt :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Læs de ovenstående indlæg. Måden folk skriver på er ikke ligefrem venlig.

Jeg er her i min hunds interesse og håbede at møde nogle med samme race, da de ikke ses særlig tit og det eneste jeg har skulle gøre indtil nu er at forsvare mit indlæg.

Jeg ved godt hvornår min hund er klar til parring og som nævnt tidligere så kan der gå lang tid før man finder nogle match.

Og selvfølgelig skal han igennem tjek hos dyrlægen osv. men må jeg have lov at finde tæven først?!

Jeg kan se at ingen af dem, som har skrevet på siden har en dalmatiner, så hvorfor så blande sig?

 

Sorry, men synes bare det er lidt irriterende at man skal forsvare sig på den måde!

 

Det ved du squ da overhovedet ikke noget om?! Bare fordi man ikke lige har en Dalmatiner på sit profilbillede, kan man da godt have en liggende hjemme i sofaen :shock:

Det har jeg så ikke, det indrømmer jeg da gerne, men det er jo for pokker da ikke helt utænkeligt at jeg har en ven eller en søster, med en dalmatinertæver, der måske kunne have været interesseret når din han bliver gamle nok og derfor syntes jeg da at det var ganske relevant at spørge om hunden er avlsgodkendt og tjekket for diverse arvelige sygdomme -og jeg syntes også at jeg formulerede mig i normalt, venlige vendinger.

 

Men OMG og pænt :vinken: herfra, det er vist godt det samme at du er smuttet igen, for nu er det da i hvert fald slut med de venlige vendinger fra min side... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep.

 

 

Jeg havde skrevet et indlæg, men undlod at trykke "send svar".

 

 

 

 

:lol:

 

:5up:.. I know the feeling !

 

I guder hvor jeg elsker dette forum :lun:

 

Jeps... man komme i sådan en dejlig julestemning :blink:

 

Pga. skamavl.

 

Disney-syndromet irl.

 

Collier havde samme problem.

 

Derfor jeg fik en collie.. havde ikke råd til en ordenlig Kamphund :blink:

 

Det ved du squ da overhovedet ikke noget om?! Bare fordi man ikke lige har en Dalmatiner på sit profilbillede, kan man da godt have en liggende hjemme i sofaen :shock:

Det har jeg så ikke, det indrømmer jeg da gerne, men det er jo for pokker da ikke helt utænkeligt at jeg har en ven eller en søster, med en dalmatinertæver, der måske kunne have været interesseret når din han bliver gamle nok og derfor syntes jeg da at det var ganske relevant at spørge om hunden er avlsgodkendt og tjekket for diverse arvelige sygdomme -og jeg syntes også at jeg formulerede mig i normalt, venlige vendinger.

 

Men OMG og pænt :vinken: herfra, det er vist godt det samme at du er smuttet igen, for nu er det da i hvert fald slut med de venlige vendinger fra min side... :damn:

 

WOOOOOW ... nu ved jeg hva der menes med "AussiePOWER" :slem::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dalmatiner

Hvor er din hund fra?

Det er mest vanlig at tæve-ejerne søker hanhund, ikke motsatt. Og jeg tvivler på at du vil få seriøse besvarelser når du ikke oplyser om din hunds hd/ad resultater, om han er avlsgodkjent igennom dalmatiner kluben, og om hans stamtavle-navn.

Jeg kan godt forstå at du vil vidreføre det du synes er en fantastisk hund sine gener (jeg betvivler dig ikke på at han er fantastisk), men man må jo også tenke på om hunden har noget at tilføre racen. Det skal jeg ikke påstå at han ikke har, men det er mye man skal ta i betraktning når man skal avle. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er din hund fra?

Det er mest vanlig at tæve-ejerne søker hanhund, ikke motsatt. Og jeg tvivler på at du vil få seriøse besvarelser når du ikke oplyser om din hunds hd/ad resultater, om han er avlsgodkjent igennom dalmatiner kluben, og om hans stamtavle-navn.

Jeg kan godt forstå at du vil vidreføre det du synes er en fantastisk hund sine gener (jeg betvivler dig ikke på at han er fantastisk), men man må jo også tenke på om hunden har noget at tilføre racen. Det skal jeg ikke påstå at han ikke har, men det er mye man skal ta i betraktning når man skal avle. ;-)

 

Trådstarter har for længst meldt sig ud igen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...