Hop til indhold

Alle os med spindoktorer


LilleBali
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Man kan helt komme til at savne at have kat når man kigger med i denne tråd :lun:

 

Jeg er dog af den overbevisning, at katte har krav på at komme ud som de vil, så det er ikke en mulighed her hvor vi bor - det ville desværre være et spørgsmål om tid hvornår en kat blev kørt ned her :???:

 

Nårh...

 

Det er blandt andet derfor jeg synes det er svært at finde en god bolig, der skal både tages hensyn til kattenes sikkerhed og også være et godt område hundemæssigt.

Og så er der vores egne behov oveni :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op. Sikke mange dejlige katte:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

 

Jeg har godt nok vist nogle af disse billeder før, men nu får i dem lige.

 

Bam Bam sammen med Murphy. Bam Bam lever desværre ikke mere

 

IMG_0444.jpg

 

IMG_0304.jpg

 

Romulus som som lille. Han er idag 3 år gammel og en rigtig spindedoktor :hjerte:

h1.jpg

 

Romulus20.jpg

 

Romulus og Murphy hygger

IMG_0372.jpg

 

Billedet er ikke så godt, men jeg elsker bare dette typiske MCO look

P7120879.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kasper-9400
Ham Mille er lidt flot :hmm: undrer mig tit over, hvorfor katte lever så længe, de lever (i mine uvidende øjne) et ret farligt liv og æder vilde dyr fyldt med orm etc.

 

 

lidt haha.. sys bare Mille er doven hele tiden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Man kan helt komme til at savne at have kat når man kigger med i denne tråd :lun:

 

Jeg er dog af den overbevisning, at katte har krav på at komme ud som de vil, så det er ikke en mulighed her hvor vi bor - det ville desværre være et spørgsmål om tid hvornår en kat blev kørt ned her :???:

 

Det har faktisk også altid været min mening, indtil vi fik 2 killinger fra vildkatte og det gik op for mig at vi bor lige der, hvor alle hunde æder katte hvis de kan komme til det :shock: Katten vil ikke, lige meget hvordan jeg vender og drejer det, have en jordisk chance for at komme hjem i en fart, da der er 2 hoveddøre, som næsten altid er lukkede...

 

Den ene kat, Killer Attack, syntes ikke det var fedt at bo i kæmpe lejlighed, så hun er sendt på landet ved min mor og lever et super fedt ude og inde liv nu :5up:

 

Men den anden, Skipper Ronson her, han er en speciel støbning, og han viser absolut ingen tegn på ikke at være glad. Så han bliver ved os :hjerte:

Han blev fundet som lille, meget bange og sulten og meget alene, og man kan helt klart godt se at det har sat tydelige spor i ham.

Jeg var tudefærdig da jeg kom hjem fra vores 1 uges bryllupsrejse og fandt ud af, at INGEN havde måttet røre ved ham :cry: Han gik hver eneste gang damen (som vi altså boede med og han havde mødt tusind gange) kom ind for at kæle og snakke og fodre. Efter den gang nægter jeg at han er alene i mere end 1 døgn.

Han er ganske normal top-hygge-kæle-lege kat sammen med Anders og mig, men andre mennesker gider han overhovedet ikke. Så selvom jeg i lang tid har haft det dårligt med at han ikke kan komme ud, tror jeg faktisk bare han er glad for at være sammen med os, og tit har vi skiftedes til at gå i byen eller ud til venner, for at han ikke er alene i for mange timer, og det er det værd, for han er simpelthen så dejlig!

Han kommer altid og siger hej når vi kommer hjem, og har han oplevet noget spændende (går jeg ud fra) fortæller han det med en masse miv-miv-miiav-miv! Og han putter med os under dynen næsten hver aften, men kun i 10 min., for så synes han det er for varmt og jeg at der er for lidt plads :mrgreen:

 

Nå, det her er vores spindoktor:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har faktisk også altid været min mening, indtil vi fik 2 killinger fra vildkatte og det gik op for mig at vi bor lige der, hvor alle hunde æder katte hvis de kan komme til det :shock: Katten vil ikke, lige meget hvordan jeg vender og drejer det, have en jordisk chance for at komme hjem i en fart, da der er 2 hoveddøre, som næsten altid er lukkede...

 

Den ene kat, Killer Attack, syntes ikke det var fedt at bo i kæmpe lejlighed, så hun er sendt på landet ved min mor og lever et super fedt ude og inde liv nu :5up:

 

Men den anden, Skipper Ronson her, han er en speciel støbning, og han viser absolut ingen tegn på ikke at være glad. Så han bliver ved os :hjerte:

Han blev fundet som lille, meget bange og sulten og meget alene, og man kan helt klart godt se at det har sat tydelige spor i ham.

Jeg var tudefærdig da jeg kom hjem fra vores 1 uges bryllupsrejse og fandt ud af, at INGEN havde måttet røre ved ham :cry: Han gik hver eneste gang damen (som vi altså boede med og han havde mødt tusind gange) kom ind for at kæle og snakke og fodre. Efter den gang nægter jeg at han er alene i mere end 1 døgn.

Han er ganske normal top-hygge-kæle-lege kat sammen med Anders og mig, men andre mennesker gider han overhovedet ikke. Så selvom jeg i lang tid har haft det dårligt med at han ikke kan komme ud, tror jeg faktisk bare han er glad for at være sammen med os, og tit har vi skiftedes til at gå i byen eller ud til venner, for at han ikke er alene i for mange timer, og det er det værd, for han er simpelthen så dejlig!

Han kommer altid og siger hej når vi kommer hjem, og har han oplevet noget spændende (går jeg ud fra) fortæller han det med en masse miv-miv-miiav-miv! Og han putter med os under dynen næsten hver aften, men kun i 10 min., for så synes han det er for varmt og jeg at der er for lidt plads :mrgreen:

 

Nå, det her er vores spindoktor:

:hjerte::hjerte::hjerte: Han har det da skønt hos jer :lun: Mine katte er indekatte, og det har de altid været, og de viser heller intet tegn på at lide afsavn :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst BellaDiva

Min bror har købt sin kæreste en lille killing i julegave, men da hun har været på ferie, har hun ikke fået den endnu. Jeg har været så heldig at få lov til at passe "Bella" i mellemtiden. - Måtte dog omdøbe den til Emil, da den stakkels hund blev helt rundforvirret. :lol: Her en hunkatten Emil med min søster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er min kat. Han hedder Ramses og er lidt tøset :mrgreen: Men meget sød og yndig!

Købt som ægte skovkat for 500 kr. Vurdér selv :lol: Naj, jeg er glad for at jeg købte ham. Han er rigtig dejlig!

 

P1010534.jpg

 

P1010542.jpg

Sikke en flot 'skovkat' :hjerte::mrgreen:

Skønne katte alle sammen :lun:

 

Kan ikke lade være med lige at linke til min film som er blevet visgt før i et andet emne men bare så cute af koda da han var hvalp og katten var stor killing :hjerte:

 

[media]

[/media]

Hihihihi sikke en sød video, skønt at se dem lege sammen :hjerte:

Her er mine på henholdsvis 7 og 8 mdr.. De er nogen værre tossehoveder, som ALTID skal lave underlige udtryk når kameraet kommer frem :rolleyes:

Men dejlige katte, dét er de :hjerte:

 

min gamle Laban - han bliver 14 i år og er en adstadig og lettere småsur herre efterhånden (lille kræet skal ihvertfald ikke tro hun er noget :lol: ) men i sin tid var han en formidabel jæger....

Han holder sig da godt :klap:

Min bror har købt sin kæreste en lille killing i julegave, men da hun har været på ferie, har hun ikke fået den endnu. Jeg har været så heldig at få lov til at passe "Bella" i mellemtiden. - Måtte dog omdøbe den til Emil, da den stakkels hund blev helt rundforvirret. :lol: Her en hunkatten Emil med min søster.

Emil? :hmm: Ja, hvorfor ikke :mrgreen: Skøn er hun :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold fast nogen gode billeder - især det første :lun:

(Og velkommen til HF, måske du har været her længe men det er første gang jeg støder på dig :genert:)

 

tak for det:-D har været her et godt stykke tid, men er næsten aldrig på......

det er frank der har taget det første billede og han er jo god til det halløj:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...