Hop til indhold

Bider i vægge osv...........


Gæst Tmoa
 Share

Recommended Posts

En Kort Update

 

Jeg har været indlagt på Hillerød sygehus med mistanke om en blodprop i hjernen, så der har ikke været meget hunde focus herhjemme lige nu....:???:

Der var ikke noget at se på den første scanning, men er også blevet MR scanet og det får jeg først svar på på mandag:???:

 

Mine forældre har været her hos børn og dyr...

Pga af vejret har Felix været inde det går rigtig fint,dvs at han ligger på puslebordet på badeværelset .men Ronja gå stille og roligt rundt nu og gør faktisk ikke ad ham mere...:klap::banan::klap:

 

Nej!! :shock:

 

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg naturligvis håber det bliver ved mistanken.

 

Hvordan har du det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 359
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er mega træt men ellers har jeg det ok nu..

Var svimmel og det snurede i min venstre arm og mit venstre ben.....:roll:

 

Øv for pokker da :ae: Hvis det kan trøste dig lidt, så får vi jævnligt yngre mennesker ind med div. symptomer på en blodprop, men det er sjældent at der rent faktisk er en, så jeg :x: for at du er en af de mange som slipper med skrækken :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor vælger Ronja at tisse på den madrass jeg ligger på gulvet til drengene når de skal ligge og hygge og se tv.

Hun har gjort det 2 gange inden for den sidste uge...:hmm:

Synes ellers det går nogenlunde fint med at hun er renlig nu....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor vælger Ronja at tisse på den madrass jeg ligger på gulvet til drengene når de skal ligge og hygge og se tv.

Hun har gjort det 2 gange inden for den sidste uge...:hmm:

Synes ellers det går nogenlunde fint med at hun er renlig nu....

 

Højst sandsynligt fordi der er trygt og godt. Og så suger sådan en madras rigtig godt.

Hunde som har en grad af utryghed kan bedst lide, at der lugter af dem selv. Det er trygt og godt.

 

Og hammer besværligt for os

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hammer besværligt...vi har det mega fodkoldt så er bedst med en madrass på gulvet eller et tæppe men er jo ikke nemt når hun vælger at tisse der...er der noget med noget man kan spray på sådanne ting....?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hammer besværligt...vi har det mega fodkoldt så er bedst med en madrass på gulvet eller et tæppe men er jo ikke nemt når hun vælger at tisse der...er der noget med noget man kan spray på sådanne ting....?:vedikke:

 

Spray hjælper ikke.

 

Jeg ville selv lægge en voksdug eller opsprættede sorte sække øverst på madrassen når den ikke var i brug (nødvendig symptombehandling) og samtidig arbejde på hendes tryghed.

 

Jeg kan forestille mig at situationen med dig, sygehus og din venten på svar ikke har gavnet hendes tryghed.

 

Hvis du har mulighed for det kan du købe en DAP dispenser til at sætte i en stikkontakt. Den udsender beroligende duftemner (feromoner) som muligvis kan hjælpe hende.

 

Eller give hende Baldrian eller Zylkene, begge er naturprodukter som er uskadelige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den er kun fremme når den er i brug for hun ikke skulle fristes...men både Magnus og Oscar lå på den...:hmm:

 

Nej der har jo ikke været så meget ro på som ønsket de sidste par dage.:cry:

 

Hjælper jo heller ikke på hendes ro at Felix er inde 24 timer i døgnet lige pludselig..:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den er kun fremme når den er i brug for hun ikke skulle fristes...men både Magnus og Oscar lå på den...:hmm:

 

Nej der har jo ikke været så meget ro på som ønsket de sidste par dage.:cry:

 

Hjælper jo heller ikke på hendes ro at Felix er inde 24 timer i døgnet lige pludselig..:shock:

 

Nej, det er desværre ikke altid så nemt som man kunne ønske sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha....:???:

Flix gider ikke længere leve ude på badeværelset....hvilket jo er meget forståeligt...Så han er begyndt at komme ind i stuen og hoppe op i sin vindues karm, det gør at nu hvor Ronja lige var stresset lidt ned over at han var på badeværelset, at hun stresser helt op over ham og gør og gør af ham...det kræver meget af mig at få hende til at holde op, dog lykkedes det dog til sidst, skal også lige nævnes at hun ikke har været ude at gå idag, da jeg har været svimmel og ikke lige har kunnet overskue det, læs; går stadig rundt i nat tøj :roll:

Har lige sådan en dag hvor jeg ikke lige synes jeg kan magte 3 børn, hund og kat og så gå og vente på scannings svar samtidig med at skal dyrke julehumøret hos drengene og pynte juletræ....:???:

 

Hmmm...skulle vist bare lige have lidt luft....bare jeg dog lige kunne spole frem i tiden og se om det hele blivet lidt mere holdbart i fremtiden....:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha....:???:

Flix gider ikke længere leve ude på badeværelset....hvilket jo er meget forståeligt...Så han er begyndt at komme ind i stuen og hoppe op i sin vindues karm, det gør at nu hvor Ronja lige var stresset lidt ned over at han var på badeværelset, at hun stresser helt op over ham og gør og gør af ham...det kræver meget af mig at få hende til at holde op, dog lykkedes det dog til sidst, skal også lige nævnes at hun ikke har været ude at gå idag, da jeg har været svimmel og ikke lige har kunnet overskue det, læs; går stadig rundt i nat tøj :roll:

Har lige sådan en dag hvor jeg ikke lige synes jeg kan magte 3 børn, hund og kat og så gå og vente på scannings svar samtidig med at skal dyrke julehumøret hos drengene og pynte juletræ....:???:

 

Hmmm...skulle vist bare lige have lidt luft....bare jeg dog lige kunne spole frem i tiden og se om det hele blivet lidt mere holdbart i fremtiden....:vedikke:

det skal det nok blive :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubii....

Igen er min frygt gjort til skamme.... Havde helt sikkert troet at Ronja ikke have kunne lade juletræet være i fred, men hun virker til at være helt ligeglad :klap:

 

Og nu er løbetiden vist ovre...hun vil ihvertfal gerne spise sin mad igen:klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...