Hop til indhold

Gåtur med hund i frostvejr


Maria84
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Min hund er en rigtig udehund og elsker at være udenfor. Var lidt spændt på om snevejret og blæsten var for meget for ham, men nej han lægger sig bare udenfor i sneen og hygger sig(det er han første sneoplevelse;-)).

Men han har nu også pelsen til det:-D

V.H.

Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg så været rigtig ude med Amy og selvom hun ikke ´ser ud som om hun fryser så var hun frossen på maven der hvor der ikke er nogle hår, så sådan noget skal man også tænke på..

For det er jo sådan at de bliver syge ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Min hund er en rigtig udehund og elsker at være udenfor. Var lidt spændt på om snevejret og blæsten var for meget for ham, men nej han lægger sig bare udenfor i sneen og hygger sig(det er han første sneoplevelse;-)).

Men han har nu også pelsen til det:-D

V.H.

Sille

 

Det samme med vores Berner, men de kræ skulle jo også gerne være gearet til at være ude i kulden...

Link til indlæg
Del på andre sites

God idé med et dækken, jeg går og venter på dette: Skrylle* - Polartec

Hurtta laver også glimrende dækkener, dem kan jeg også anbefale!

Og så skal du blot være opmærksom på opvarmning hvis du har stået stille med ham. Du kan lave skader, hvis han har fået lov til at ligge i bil/være stillestående og derved blevet kold hvorefter han laver store accelerationer o. lign. uden at have gået sig varm.

... Men det er generelt en god idé, også om sommeren :-)

TAK for link. Har lige snakket med dem, så nu skal jeg hjem og måle Lexus' ryglængde, så Baby kan få sig et dækken:klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er sneen nogen steder over Karlas hoved :shock: og hun har nedlagt veto mod at gå ud :lol:

 

imorges gik hun ud, tissede ba en bil og sprang så straks op på trappetrinene igen og logrede som en gal og ville ind :mrgreen:

 

:lol: haha.... :lol: Izzie er lige omvendt, hun gider ik gå tur i det her vejr. Men vi har lige rendt rundt uden for og leget i sneen i 2 timer fordi tøsen bare ikke kunne få nok :mrgreen::lol:

 

Men jow...det er ikke nemt at tisse osv..i sneen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bah :drille: I har garanterert ikke så meget som vi har, nananana. Og så smelter jeres sikkert osse meget hurtigere. ;-)

 

Men det vil altså sige, at England er officielt lukket? De plejer jo at gå i total koma over en kvart centimeter :lol:

ja ja, alt er kaos her :roll: i vores village er der ikke engang saltet eller noget :lol: de har bare ikke styr på noget her. Sidste år hvor det RIGTIG sneede, mindes jeg ikke en eneste gang at der blev ryddet veje :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja ja, alt er kaos her :roll: i vores village er der ikke engang saltet eller noget :lol: de har bare ikke styr på noget her. Sidste år hvor det RIGTIG sneede, mindes jeg ikke en eneste gang at der blev ryddet veje :???:

 

nej, men dette fænomen "det sner jo aldrig her - så vi ved ikke hvad vi skal gøre" har åbenbart spredt sig til Horsens kommune, hvor vi ikke længere har et plov-beredskab... så her bliver ikke ryddet :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...