Hop til indhold

Cooper i sneen


noerby
 Share

Recommended Posts

Ja hermed et par billeder af Cooper, som bare nyder sneen og tror det hele er til kun for ham :lol:

 

Må jeg ikke komme ud og lege på markerne hva hva hva:

DSC_010236.jpg

 

Uhhmm dufter dejligt det der hvide noget

DSC_010943.jpg

 

Luk mig nu uuuuuuud:

DSC_014275.jpg

 

DSC_015487.jpg

 

Ved godt han ser fuldstændig tosset ud her, men det er fordi jeg har en snebold i hånden :stupid:

DSC_0157.jpg

 

Be om at få den:

DSC_0159.jpg

 

DSC_01616.jpg

 

og bare lige et par hvor han ser søøøød ud :lun:

 

DSC_012457.jpg

DSC_0125.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, ja han er så fin :-D Men nu er han blevet alt for stor, nåede slet ikke at sende ham afsted til dig og Luna da han var en bitte hvalp :blink:

 

Er sikker på, at Luna ville flytte hjemmefra hvis Cooper kom på besøg, tosset, klosset unghund der løber med fuld fart hele tiden og ind i alting :stupid:

 

Fnis, aj det ville hun ikke.. Hun ville bare lege sur tante et øjeblik, og så tror jeg faktisk han kunne få hende ud og løbe. Det er da set før.. Så send du ham bare afsted;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Ååhh.... hvor er han dog smuk :hjerte: - jeg er altså bare kæmpe labber fan!

 

Selv om han jo er en hanhund minder han mig utroligt meget om Coco´s mor, både farven og ansigtet med det meget godmodige udtryk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak René, synes også han er blevet en smuk unghund :lun: Han bærer sit kæmpe overbid flot :lol:

 

Jeanette så nemt slipper man ikke, så hopper han ned på gulvet, han skal helst ligge ovenpå 1 eller i hvertfald ligge tæt op ad 1 eller ligge sit hoved oven på ens hoved, han er total klisterhund ;-)

 

:lun::lun::lun: Iiih glæder mig endnu mere så!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Åhhh jo hun ser bare sød ud :lun: Ligner en rigtig rar vuf og så har hun et fint ansigt :lun:

 

Hun har det varmeste og smukkeste sind og det har Coco heldigvis arvet - hun er blid og god som dagen er lang :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...