Gæst Mette1107 Skrevet December 20, 2009 Rapporter Share Skrevet December 20, 2009 Aarrgg.... ! Der hænger hvidgult snask ud at Coco´s bagende!! Kunne godt se ud som om det kommer fra skeden... Er det en slags udflåd, altså måske ægløsning? Det ligner det vi kvinder kan få (undskyld til de mænd der læser dette !) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Det har Nala også haft nogle enkelte gange... Jeg tørrede det bare væk og så var den skid slået :blink: Men hvis det bliver ved og ved og ved.... ville jeg nok kontakte doktor dyr... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Det har Nala også haft nogle enkelte gange... Jeg tørrede det bare væk og så var den skid slået :blink: Men hvis det bliver ved og ved og ved.... ville jeg nok kontakte doktor dyr... Ok tak :5up:, bliver jo helt bekymret . Håber ikke det er noget alvorligt... Tørrede det også bare væk men der hang rimeligt meget.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Ok tak :5up:, bliver jo helt bekymret . Håber ikke det er noget alvorligt... Tørrede det også bare væk men der hang rimeligt meget.... Hvor befinder hun sig i løbetidscyklus'en? Udflåd må ikke være gult Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Gulligt udflåd der lugter er vist et tegn på livmoderbetændelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Det kunne jo være første løbetid på vej. Det var at håbe. Det kan også være både blærebetændelse og livmoderbetændelse, men så burde du se andre symtomer samtidig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Jeg gætter osse på første løbetid, hvis hun er omkring et års tid? Hvad siger hanhundene? DE plejer at være de bedste til at bedømme det... Er hun hævet ved kønsåbningen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Tak for jeres svar ! Der har ikke været andre symptomer og har ikke været noget siden. Hun lugter ikke eller slikker sig mere end normalt. Hun lader ikke til at have ondt når hun lader vandet.... eller laver "stort". Og ud over at være ekstra kælen er hun som hun plejer, så håber det "bare" er første løbetid Men det må godt vente til efter jul ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret December 22, 2009 Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 Hhmmm... så er den vist god nok :blink:, tror min lille Coco er ved at blive en voksen dame ! Der var en smule af det der slimagtige på hendes madras her til morgen og der var ligesom noget rødligt i. Og da Martin gik med hende her til formiddag ( i snor !) mødte de en hanhund hun tit leger med og han viste pludselig "utidig" interesse for hende ! Magen til timing når vi skal have hende med rundt til familien i julen - suk ! NU må jeg jo høre jer livserfarne søde mennesker hvad jeg skal gøre for hende ud over at tørre op :blink:?! Skal jeg købe "bukser" til hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret December 22, 2009 Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 Lær hende at gøre rent efter sig selv. Både bagi og når hun "drypper" på gulvet. Det har virket fint på alle vore tæver og vi mærker intet til løbetiderne i øvrigt. Vi har bare sagt det samme som hvis der ligger en godbid på gulvet. "Støvsug" og så pege. Så finder de selv "pletterne" og så er den potte ude. :5up: Bukser ?? Aldrig. Det er en hund . Den klarer det selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret December 22, 2009 Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 Lær hende at gøre rent efter sig selv. Både bagi og når hun "drypper" på gulvet. Det har virket fint på alle vore tæver og vi mærker intet til løbetiderne i øvrigt.Vi har bare sagt det samme som hvis der ligger en godbid på gulvet. "Støvsug" og så pege. Så finder de selv "pletterne" og så er den potte ude. :5up: Bukser ?? Aldrig. Det er en hund . Den klarer det selv. Ville også have det dårligt med at give hende dem på, ville føle det udmygende på hendes vegne men vil jo gerne høre jeres holdninger... God ide med at vise hende pletterne så hun selv kan "tørre op" :5up: Der er ikke kommet noget egentlig blod endnu men min fornemmelse siger mig at den er god nok. Vi møder mange hunde på vores gåture her og hanhundende har aldrig vist hende interesse på den måde før... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts