Hop til indhold

Hjælp til at finde: dansk film m. engelske undertekster!?!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Som overskriften siger :mrgreen:

 

Kender i nogle nyere danske film som har engelske undertekster?? :hmm:

 

En kort en lang har, men synes squ den er liiidt for krydret til det ældrere kristne ægtepar jeg vil sende den til :blink::lol:

 

Har kigget på Den Eneste Ene og Blinkende Lygter :vedikke: nogen der har dem, der ved det?? Nogen gange står det nemlig ikke på kassen :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at "italiensk for begyndere" også kig i biografer i USA - mine forældre faldt nemlig over den, da vi var derovre på det tidspunkt :mrgreen:

"Festen" gik i de engelske biografer mens jeg boede derovre, var nemlig igang med at kigge biograf-programmer og kunne ikke gennemskue hvordan fanden man udtalte det der ord? :lol: Den stod med titel : "Festen - the party"... der gik pænt lang tid, før det gik op for mig, at det var det danske ord festen :lol: Til mit forsvar havde jge på daværende tidspunkt boet derovre i over 3 år uden at tale dansk :mrgreen:

 

men om de har engelske undertekster på dvd-udgaven ved jeg godt nok ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at "italiensk for begyndere" også kig i biografer i USA - mine forældre faldt nemlig over den, da vi var derovre på det tidspunkt :mrgreen:

"Festen" gik i de engelske biografer mens jeg boede derovre, var nemlig igang med at kigge biograf-programmer og kunne ikke gennemskue hvordan fanden man udtalte det der ord? :lol: Den stod med titel : "Festen - the party"... der gik pænt lang tid, før det gik op for mig, at det var det danske ord festen :lol: Til mit forsvar havde jge på daværende tidspunkt boet derovre i over 3 år uden at tale dansk :mrgreen:

 

men om de har engelske undertekster på dvd-udgaven ved jeg godt nok ikke...

 

Det kan man se på omslaget, ellers vil jeg google.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...