Hop til indhold

At pakke julegaver op?


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Først - Rigtig glædelig jul alle samme. Håber i alle får en rigtig dejlig jul med dem i holder af.

 

For mit vedkommende indebære det selvfølgelig Bamse (og resten af familien...)

Og Bamse får selvfølgelig også julegaver.

 

En Leo, et lille tyggeben, og et fyldt marvben.

 

De er "pænt" pakket ind, og jeg overvejer nu om hunden selv skal have lov at pakke op.

Er dog lidt nervøs for om han kan få tapen galt i halsen?

Har ikke andet end papir og tape på hans gaver, af selvsamme årsag.

 

Men hvad gør i?

For jeres vovser selv lov at åbne gaver, og har i oplevet at tapen kal volde problemer?

 

Er jeg en mega pylret hundemor, der bare skal lade vovsen more sig med at flå papir af gaverne? (Det håber jeg på, for han vil eeeelske det :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Petrine fejrer godt nok ikke jul, men hvis hun får gaver er de pakket i avispapir/stof og grov snor - orker ikke filtre klisterbånd ud af pelsen eller endnu værre, hive det op af halsen.

 

Ihh.... Havde slet ikke tænkt på at bruge noget grov snor i stedet - Det har jeg da liggende i skuffen!! :stupid:

 

Afsted med mig.... Det kan han næsten umuligt komme galt afsted med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna pakkede selv sin ene gave op i går. Og jeg er ikke nervøs, for hun har det med at stjæle ting herhjemme og åbne dem og spise dem, hvis det smager godt.

 

Jeg nævner i flæng: pizza i æske, diverse poser chips (uåbnede), havregryn, kattemad i de der tykke plastposer, man køber det i, poser med kalveører.. og jeg kunne blive ved

 

Og i går fik jeg da så set, hvordan hun gør:lol: Det var en pose, der kan åbnes og genlukkes, men næh nej, det var der ikke tid til, der blev bare bidt hul nede i den anden ende og så ud med et stort kalveøre, som hun så hyggede med:mrgreen:

 

Jeg vil prøve at optage i morgen, når hun får endnu en gave:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Pepsi lagde sig foran gaverne da hun opdagede at der lå et par indpakkede hundeben........ Når Chili nærmede sig gaverne knurrede Pepsi af hende:slem:.......

 

Julebilleder2009013.jpg

 

Pepsi gad til gengæld ikke at pakke pakken op. Chili var helt vildt god til at pakke pakker op...... Omhyggeligt hev hun papiret af.... på et tidspunkt fik hun hevet i snoren (rød/hvid postsnor) så det virkede som tandtråd........ :mrgreen: Det så lidt sjovt ud.........

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hihi - Skønne gave historier - Flere af dem tak.

 

Bamse kunne ikke helt hitte ud af det med gaverne.

De to første han fik skulle han have noget hjælp til - Men de var dælme hans, og han var noget glad for dem, uanset om de var pakket op eller ej :mrgreen:

 

Den sidste fik han selv pakket op.

Sådan rigtig fint, uden at maltraktere papiret, men han fik det rullet pænt af, og fik åbnet alle ender og fik kødbenet helt ud før han gik i krig med det :klap:

 

Så nu er han blevet lidt for glad for pakker, og jeg er spændt på om min mor selv får lov at åbne hendes fødselsdagsgaver i dag :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Freya pakkede også selv sine gaver op i går... men ikke nok med det så gik hun også med rundt om juletræet som at hun aldrig har gjort andet...hihi... lige som vi var færdig med at synge så hapsede hun ned i gavebunken under træet og gaflede sig en gave... hun kunne nok lugte sig frem...hihi

 

Her er lidt billeder.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe Karla gik også med rundt om juletræet - men det gjorde hun også sidste år, så det var kun svigerfamilien der var overraskede :lol:

 

Hun "hjalp" også med til at dele pakker ud, og da Mikkel endnu ikke havde taget den til hende tilsidst løb hun selv ind og hentede den :lol: Der var Kallunben i, så det var til at lugte sig frem til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Freya pakkede også selv sine gaver op i går... men ikke nok med det så gik hun også med rundt om juletræet som at hun aldrig har gjort andet...hihi... lige som vi var færdig med at synge så hapsede hun ned i gavebunken under træet og gaflede sig en gave... hun kunne nok lugte sig frem...hihi

 

Her er lidt billeder.:engel:

 

 

Årh hvor er hun charmerende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...