Hop til indhold

Kamera valg??


Gæst lillefod
 Share

Recommended Posts

Tog :klap: det rakte din fantasi nok ikke til :engel: men nogle steder må man ikke fotografere infrastruktur.

 

Forkert! Min fantasi rakte til en del mere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg havde nu regnet med lidt mere :roll: Evt 1000kr?

Har stadig bon på kamera, hukommelseskort og taske og priserne var følgende (17/3 2008):

Kameraet: 1979kr

Memorycard 1gb: 199kr

Taske Sony LCS-CSD (købt over nettet): 246kr

 

800,- kontant, afhentet + du får lov at møde lillefod! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

900kr så er jeg med på den - Og så kører jeg til Lemvig, for jeg bor faktisk 10km udenfor byen in the middle of no where ;-)

 

Lad os sige 850,- hvis ellers der følger pc-software med..

 

Og du behøver ikke køre ind til byen, jeg har store dæk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os sige 850,- hvis ellers der følger pc-software med..

 

Og du behøver ikke køre ind til byen, jeg har store dæk :lol:

Jamen det er så i orden :blink:

 

Der er pc-software med. En cd der står følgende på:

Picture motion browser

Music transfer

Cyber-shot handbook

Step-up guide

Product registration

 

Og så er der jo selvfølgelig tonsvis af manualer, oplader til batteriet, pc-kabel og en eller anden objektiv hætte.

 

- Jeg håber du foruden dine store dæk har en gps også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er så i orden :blink:

 

Der er pc-software med. En cd der står følgende på:

Picture motion browser

Music transfer

Cyber-shot handbook

Step-up guide

Product registration

 

Og så er der jo selvfølgelig tonsvis af manualer, oplader til batteriet, pc-kabel og en eller anden objektiv hætte.

 

- Jeg håber du foruden dine store dæk har en gps også :blink:

 

Jeg har GPS ja.. Godtnok trænger den til fornyelse, men det plejer ikke være det store problem i armish-vestjylland :blink:

 

Me send you message! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja, de er heldigvis ikke så dyre mere :klap:

 

Men kun 2 GB er da for tøser :lol:

 

(Jeg har dog lidt forskellige liggende, så det skulle ikke være et problem i første omgang)

 

Jeg bestilte et hjem fra sandisk igennem Ebay på 8GB til mit nye spejlrefleks... vidst noget med at det kunne lagre 30MB pr. sek.... så det er vidst pænt godt... nu venter jeg bare på det:oops:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg har GPS ja.. Godtnok trænger den til fornyelse, men det plejer ikke være det store problem i armish-vestjylland :blink:

 

Me send you message! :-D

 

Godt at høre at du fandt dig et kamera:blink:... Det bliver du også glad for...:5up:

 

Men Ditte... har du virkelig givet 200kr. for et 1GB kort???.... Så har du betalt i overkanten:confused:.... Jeg gav nemlig 119kr. for et på 2GB i tidernes morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre at du fandt dig et kamera:blink:... Det bliver du også glad for...:5up:

 

Det er allerede hentet hjem :-D

 

Jeg tror heller ikke jeg fortryder! har lige prøvet at tage et billede i en hel mørk stue uden en eneste lampe er tændt og lad mig bare sige at ingen af de alm. kameraer jeg har prøvet, kan være med der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det er allerede hentet hjem :-D

 

Jeg tror heller ikke jeg fortryder! har lige prøvet at tage et billede i en hel mørk stue uden en eneste lampe er tændt og lad mig bare sige at ingen af de alm. kameraer jeg har prøvet, kan være med der :5up:

 

Nu ved jeg ikke om du har kigget lidt mere på det, men når du skal ud og tage billeder af hunde i fart, så sæt kameraet på sports funktion og slå kontinuerlig optagelse til...

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre at du fandt dig et kamera:blink:... Det bliver du også glad for...:5up:

 

Men Ditte... har du virkelig givet 200kr. for et 1GB kort???.... Så har du betalt i overkanten:confused:.... Jeg gav nemlig 119kr. for et på 2GB i tidernes morgen.

Ja det stod der i hvert fald på bonen, så det tror jeg er rigtigt :-) Men det er også to år siden nu.

Det første usbstik jeg købte var også på 1gb til 200kr, nu kan man nemt få 1gb for 50kr, så priserne falder hurtigt!

 

Det er allerede hentet hjem :-D

 

Jeg tror heller ikke jeg fortryder! har lige prøvet at tage et billede i en hel mørk stue uden en eneste lampe er tændt og lad mig bare sige at ingen af de alm. kameraer jeg har prøvet, kan være med der :5up:

Det er godt at høre :-) Jeg har heller aldrig fortrudt jeg købte det - Men nu købte jeg jo spejlrefleks, så det andet lå bare i skuffen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja det stod der i hvert fald på bonen, så det tror jeg er rigtigt :-) Men det er også to år siden nu.

Det første usbstik jeg købte var også på 1gb til 200kr, nu kan man nemt få 1gb for 50kr, så priserne falder hurtigt!

 

Jammen jeg købte nemlig også mit for snart 2 år siden...

 

Nu ved jeg ikke om du kender siden, men jeg bruger generelt meget edbpriser.dk for at sammenligne priserne...:5up:... den er rigtig god!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke om du har kigget lidt mere på det, men når du skal ud og tage billeder af hunde i fart, så sæt kameraet på sports funktion og slå kontinuerlig optagelse til...

 

Det får jeg helt sikkert brug for.. På et tidspunkt kunne jeg kun tage skarpe billeder af Lea hvis hun var dækket af :lol:

 

Men mon ikke det må vente til det blir lyst imorgen med at eksperimentere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det får jeg helt sikkert brug for.. På et tidspunkt kunne jeg kun tage skarpe billeder af Lea hvis hun var dækket af :lol:

 

Men mon ikke det må vente til det blir lyst imorgen med at eksperimentere :blink:

 

Jo vent du hellere til i morgen:5up:... men fyrværkeri kan det nu også godt tage...:klap:

 

Men jeg kan godt forstå hvis du er ivrig efter at tage nogle billeder.... jeg fik jo et nyt spejlrefleks i julegave (canon eos 500D) men ikke noget SD kort... Men da jeg som sagt har bestilt et igennem ebay som tager en krig om at komme vil jeg hen på mandag og hente et imidlertidlig et...

 

Men det kribler simpelthen også i mine fingre for at prøve det nye... Mit "gamle" sony er nu blevet familiens...hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen jeg købte nemlig også mit for snart 2 år siden...

 

Nu ved jeg ikke om du kender siden, men jeg bruger generelt meget edbpriser.dk for at sammenligne priserne...:5up:... den er rigtig god!!!

Hehe okay :-) Jamen jeg snuppede bare det de havde i Bilka, det var nemlig der jeg købte kameraet - Jeg kunne jo ikke vente på at posten kom med et kort :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men jeg kan godt forstå hvis du er ivrig efter at tage nogle billeder.... jeg fik jo et nyt spejlrefleks i julegave (canon eos 500D) men ikke noget SD kort... Men da jeg som sagt har bestilt et igennem ebay som tager en krig om at komme vil jeg hen på mandag og hente et imidlertidlig et...

 

Men det kribler simpelthen også i mine fingre for at prøve det nye... Mit "gamle" sony er nu blevet familiens...hihi

 

 

Uha, jeg glæder mig også, fik et Canon eos 7 D, + linse og stativ, så nu skal der læses og leges, så jeg gider ikke regnvejr, når hundebasserne skal fotograferes udenfor ;)

Så nu har jeg et Canon eos 350 D, som skal finde ny ejermand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, jeg glæder mig også, fik et Canon eos 7 D, + linse og stativ, så nu skal der læses og leges, så jeg gider ikke regnvejr, når hundebasserne skal fotograferes udenfor ;)

Så nu har jeg et Canon eos 350 D, som skal finde ny ejermand.

 

ja hvis jeg havde haft råd :mrgreen::blink:

jeg har et Canon AE1 spejlrefleks (det er fra 1982) og et gammel Kodak på 5 megapixel - begge rigtigt gode, men drømmer et digitalt spejlrefleks :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...