Hop til indhold

Når hunden bider....


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

det er da og tage røven på sin ejer det den hund gør :stupid:

 

den er jo skør i hovedet den hund :damn:hunden tror den er guds gave til mennesket og tror han skal styre hele verden træls hund :roll:

 

når hunden snyder ejeren eller hvad man vil kalde det er da ikke noget unormalt i det .

 

min hanhund gør nogenlunde det samme hvis der står mad på bordet, sidder han også og følger med om vi nu holder øje med ham og maden og når vi ikke gør,skrider han frem og tager maden i det øjeblik man er uopmærksom akurat noget lign

Så forskellen på din hund og hendes hund er? Hvad?

 

Jeg synes altså det en anelse dobbeltmoralsk at konkludere hendes hund til at være skør i hovedet, når du efterfølgende fortæller om din hanhund, der gør præcis det samme. Bare i en anden situation.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
ved at når hunden ser en mulighed for og gøre som den vil så gør den det:slem:

 

Det er jo kun "snyd" hvis hunden har lovet at gøre som ejeren siger. Det kan en hund ikke.

 

Det lyder da bare som en hund der ikke er motiveret nok for det ejeren tilbyder og derfor selv har fundet måder at have det "sjovere" på.

En sund - omend besværlig hund.

 

Hvis vi ser det indefra hundens hoved:Hvorfor skal hunden gøre som ejeren beder den om, hvis den har oplevet at det er kedeligt og at den selv kan opfylde sine behov?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

hunden er da det mest uloyale jeg har mødt længe :???:

mine egne hunde ville da aldrig på noget tidapunkt hellere vælge hinanden eller hundeleg fremfor mig de ville vælge mig til hver en tid og forsvare mig ligesom jeg ville dem.

Selv Xaro til til hver en tid vælge mig over en løbsk tæve

 

Og det er fint, men unaturligt

 

hendes leger bare videre kigger lige om mor er der,nå nej så leger han videre ligeglad,vælger hellere og lege med Jubi end og se efter sin mor eller lege med sin mor.

 

Selvtillid og mere selvstændighed end hos schäfere. Sundt træk.

 

endnu engang så mener jeg der er forskel på hunderacer nogle er mere selvstændige end andre og har forskellige behov

 

Ja. Og at træne især en selvstændig hund vha hundespykologi. Alt andet virker ikke.

 

hvis vi er ude og gå så er den hund besat og og lege med mine især Jubi hvilket han ikke skal:evil:

 

Derfor kan han jo godt ønske det

 

så hvis vi står på en græsplæne og leger og jeg vil lege kasteleg med Jubi vil han løbe efter hende og kører op hun prøver og lave noget andet med ham,og han gør det såda nogenlunde ,meen han kigger hele tiden efter Jubi meget ufokuseret.

 

Jeg synes du har urimelige forventninger til hunde. En hund gør det den har lært at gøre i en situation. Hvis ejeren ikke formår at lære hunden dette er det ikke hundens skyld men meanglende evner hos ejeren.

Det bliver hunden ikke dårligere dummere eller illoyal af.

En hunds loyalitet skal man gøre sig fortjent til.

 

Du sammenligner hele tiden aussien med schäferen, men det er to vidt forskellige hundetyper selvom de begge hyrder.

Schäferen er gennem århundreder blevet avlet til at være meget "førerblød" og dermed ekstrem nem at opdrage og træne.

Der ligger aussiernes force ikke, men man kan sagtens komme dertil med den rette træning/opdragelse.

 

Der er et gammelt ord der siger: Tryk avler modtryk, og det passer på mange hundetyper.

 

Det virker som om du har set dig vred på denne hund og at den uanset hvad den gjorde ikke ville kunne gøre dig tilpas?

 

hvis en af mine synes det er sjovest og lege med andre hunde,så skal den da ikke smutte alligevel selvom jeg beder den om noget så skal jeg da nok fortælle den anderledes.

 

endnu en grund til mine næste hunde ikke skal være sammen med fremmede hunde, debliver ski så besatte af hundeleg

 

Det er unuanceret at se det på den måde mener jeg. Alle hunde kan blive besatte af noget, men alle hunde kan også lære: Hver ting til sin tid, hvis man gør sig ulejligheden med at få priorteringerne på plads hos hunden og i øvrigt sørger for dækning af dens sociale behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Så forskellen på din hund og hendes hund er? Hvad?

 

Jeg synes altså det en anelse dobbeltmoralsk at konkludere hendes hund til at være skør i hovedet, når du efterfølgende fortæller om din hanhund, der gør præcis det samme. Bare i en anden situation.

 

forskellen er at det er den stort set den eneste situation hvorn han prøver og snyde ikke konstant som hendes gør

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hvorfor er den nu skør i hovedet? Så han er også skør i hovedet.. Eller?

Men det gør vel ikke hunden skør og ustabil - bare anderledes temperamentsmæssigt end dine hunde, for eksempel.

 

hunden er skør jeg har skrevet i et tidligere eks til ninamor han problemet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

og nu har hunden bidt en baby i ansigtet så hvis den ikke er tosset hvad pokker er den så

 

den burde have sprøjten og om ikke hun vil gøre det skal jeg dælme hjælpe til om jeg så skal kontakte politiet

 

endda min baby har den bidt i ansigtet igår så han blødte aggresiv og ustabil er den hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
]Og det er fint' date=' men unaturligt

[/b']

 

 

Selvtillid og mere selvstændighed end hos schäfere. Sundt træk.

 

 

 

Ja. Og at træne især en selvstændig hund vha hundespykologi. Alt andet virker ikke.

 

 

 

Derfor kan han jo godt ønske det

 

 

 

Jeg synes du har urimelige forventninger til hunde. En hund gør det den har lært at gøre i en situation. Hvis ejeren ikke formår at lære hunden dette er det ikke hundens skyld men meanglende evner hos ejeren.

Det bliver hunden ikke dårligere dummere eller illoyal af.

En hunds loyalitet skal man gøre sig fortjent til.

 

Du sammenligner hele tiden aussien med schäferen, men det er to vidt forskellige hundetyper selvom de begge hyrder.

Schäferen er gennem århundreder blevet avlet til at være meget "førerblød" og dermed ekstrem nem at opdrage og træne.

Der ligger aussiernes force ikke, men man kan sagtens komme dertil med den rette træning/opdragelse.

 

Der er et gammelt ord der siger: Tryk avler modtryk, og det passer på mange hundetyper.

 

Det virker som om du har set dig vred på denne hund og at den uanset hvad den gjorde ikke ville kunne gøre dig tilpas?

 

 

Det er unuanceret at se det på den måde mener jeg. Alle hunde kan blive besatte af noget, men alle hunde kan også lære: Hver ting til sin tid, hvis man gør sig ulejligheden med at få priorteringerne på plads hos hunden og i øvrigt sørger for dækning af dens sociale behov.

 

unaturligt vil jeg ikke kalde det men en enorm loyal hund

 

en schæfer har skam selvstændighed ellers ville de ikke kunne bruges til stort set alle arbejdsopgaver da det kræver selvstændigt arb og det mangler

de skam ikke

 

 

jeg sammenligner ikke aussien og schæferen ihvertfald ikke ret meget

men som jeg har skrevet hele tid så hunde forskellige og den type jeg har er ubestikelt loyal

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
og nu har hunden bidt et baby i ansigtet så hvis den ikke er tosset hvad pokker er den så

 

den burde have sprøjten og om ikke hun vil gøre det skal jeg dælme hjælpe til om jeg så skal kontakte politiet

 

endda min baby har den bidt i ansigtet igår så han blødte aggresiv og ustabil er den hund

 

Sikke noget møg! Hunde skal ikke bide.

 

Måske er den "skør", ved ikke lige hvad det dækker?

Men, hvis hunden ER psykisk syg kan du ikke holde de "bløde" metoder op på hundens adfærd, hvad du har gjort.

Er hunden psykisk syg vil mere håndfaste metoder heller ikke virke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
unaturligt vil jeg ikke kalde det men en enorm loyal hund

 

Jeg skriver ikke at det er unaturligt at en hund er loyal (hvad der så helt præcist ligger i din definition ved jeg ikke) men at man skal gøre sig fortjent med loyaliteten.

 

en schæfer har skam selvstændighed ellers ville de ikke kunne bruges til stort set alle arbejdsopgaver da det kræver selvstændigt arb og det mangler

de skam ikke

 

En schäfer er en af de mest påvirkelige og følsomme racer vi har og det kan gå begge veje. Jeg har set rigtig mange uselvstændige eksemplarer af racen.

 

jeg sammenligner ikke aussien og schæferen ihvertfald ikke ret meget

men som jeg har skrevet hele tid så hunde forskellige og den type jeg har er ubestikelt loyal

 

Du har da flere gange sammenlignet den omtalte hund med dine egne schäfere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Sikke noget møg! Hunde skal ikke bide.

 

Måske er den "skør", ved ikke lige hvad det dækker?

Men, hvis hunden ER psykisk syg kan du ikke holde de "bløde" metoder op på hundens adfærd, hvad du har gjort.

Er hunden psykisk syg vil mere håndfaste metoder heller ikke virke.

 

jeg er helt sikkert enig men jeg er ret bange for at hunden her har nogle problemer jeg ikke aner om vi kan løse

 

som han virker som om han ser sin ejer som en partner altså en mage hvis hun sidder i sofaen og han ligger nede foran på gulvet kommer mine hunde hen imod hende bider han ud efter dem igår angreb han xaro og jubi flere gange hvis de nærmer sig hende han beskytter hende hvis man kan sige det sådan tror jeg:hmm:

 

jeg ved at den lille ikke havde gjort hunden noget han ville forbi hunden ,og han snappede ud efter hans ansigt

hunden bed mig for ca en mdr siden men det går nok med mig men den lille gjorde ham ikke noget

 

jeg er frustreret ved ikke hvad pokker vi skal gøre

 

forstår godt hun er glad for hunden men synes han er utilregnelig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg skriver ikke at det er unaturligt at en hund er loyal (hvad der så helt præcist ligger i din definition ved jeg ikke) men at man skal gøre sig fortjent med loyaliteten.

 

 

 

En schäfer er en af de mest påvirkelige og følsomme racer vi har og det kan gå begge veje. Jeg har set rigtig mange uselvstændige eksemplarer af racen.

 

 

Du har da flere gange sammenlignet den omtalte hund med dine egne schäfere?

jo uselvstændighed kan også blive for meget det er vi helt enige om meen jeg synes nu der findes mange også førerhårde hunde imellem schæfer hvis man vælger de rigtige linjer :slem:

 

 

det er fordi det er det nemmeste og sammenligne med hunde jeg kender 100% og når jeg hører jer herinde så lyder det også som om i mener at hunde er bare hunde som er en ulv i forklædning de er ens i sprog og adfærd

Link til indlæg
Del på andre sites

forskellen er at det er den stort set den eneste situation hvorn han prøver og snyde ikke konstant som hendes gør

 

hunden er skør jeg har skrevet i et tidligere eks til ninamor han problemet
Okay. Jeg har bare ikke helt forstået det.

 

Din hund stjæler mad, fordi han får noget ud af det. Hendes hund løber væk, fordi den får noget ud af dét.

Jeg forstår ikke helt forskellen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Okay. Jeg har bare ikke helt forstået det.

 

Din hund stjæler mad, fordi han får noget ud af det. Hendes hund løber væk, fordi den får noget ud af dét.

Jeg forstår ikke helt forskellen :hmm:

 

forskellen er at hende konstant hele tiden prøver at snyde ejeren for at få det på sin måde

 

vi andres gør det ikke hele tiden

Link til indlæg
Del på andre sites

forskellen er at hende konstant hele tiden prøver at snyde ejeren for at få det på sin måde

 

vi andres gør det ikke hele tiden

Bryder mig altså ikke om ordet "snyde" - for at snyde nogen, skal man have en fornemmelse af rigtigt og forkert og det tror jeg ikke på, at hunde har i sådan en grad, at man kan tillægge dem disse hensigter.

 

Men hvis det er det ord du helst vil bruge, så lad os bare gøre det.

 

Så mangler jeg bare stadig at forstå, at hendes hund er skør i hovedet, når den reagerer ved at foretage sig ting, som den føler den får mere ud af end at lægge stille. Du er jo med på, at hunde generelt gør de ting, som de får noget ud af, så hvorfor er den anderledes end andre hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
foBryder mig altså ikke om ordet "snyde" - for at snyde nogen, skal man have en fornemmelse af rigtigt og rkert og det tror jeg ikke på, at hunde har i sådan en grad, at man kan tillægge dem disse hensigter.

 

Men hvis det er det ord du helst vil bruge, så lad os bare gøre det.

Så mangler jeg bare stadig at forstå, at hendes hund er skør i hovedet, når den reagerer ved at foretage sig ting, som den føler den får mere ud af end at lægge stille. Du er jo med på, at hunde generelt gør de ting, som de får noget ud af, så hvorfor er den anderledes end andre hunde?

 

jeg foretrækker ordet snyde :blink:

 

jeg mener ikke hunden er skør pga den gør ting for og få mere ud af det,men jeg mener tilgengæld hunden er skær pga den tror den ejer hele verden især sin ejer og som jeg skrev forleden så bed den en baby i weekenden i ansigtet,og for under en mdr siden var det mig han hakkede i armen,og ellers er det som regel hundene han går på hvis de nærmer sig hans mor som han åbenbart tror han skal styre

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg foretrækker ordet snyde :blink:

 

jeg mener ikke hunden er skør pga den gør ting for og få mere ud af det,men jeg mener tilgengæld hunden er skær pga den tror den ejer hele verden især sin ejer og som jeg skrev forleden så bed den en baby i weekenden i ansigtet,og for under en mdr siden var det mig han hakkede i armen,og ellers er det som regel hundene han går på hvis de nærmer sig hans mor som han åbenbart tror han skal styre

Ja og det er selvfølgelig rigtig, rigtig uheldigt at han har bidt dit barn. Det er selvfølgelig ikke okay. Men jeg har samtidig også rigtig svært ved at tro på, at hunden er skør. Jeg tror på at det er en meget misforstået hund og at dens uhensigstmæssige adfærd har en årsag. Jeg ved det selvfølgelig ikke, jeg kender jo ikke hunden, men udfra det du skriver, synes jeg altså mere det lyder som en hund med en masse problemer - måske usikkerhed? - som ligger rigtig dybt i hunden.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja og det er selvfølgelig rigtig, rigtig uheldigt at han har bidt dit barn. Det er selvfølgelig ikke okay. Men jeg har samtidig også rigtig svært ved at tro på, at hunden er skør. Jeg tror på at det er en meget misforstået hund og at dens uhensigstmæssige adfærd har en årsag. Jeg ved det selvfølgelig ikke, jeg kender jo ikke hunden, men udfra det du skriver, synes jeg altså mere det lyder som en hund med en masse problemer - måske usikkerhed? - som ligger rigtig dybt i hunden.

 

usikkerhed tvivler jeg på :???:

 

men dominans ja lige præcis hvad den hund har problemer med

 

hunden burde aflives og jeg håber også at hun selv indser det, en normal hund bider ikke en baby og gør den det fortjener den ikke livet, og jeg må sige hvis hun ikke overvejer aflivning af hunden må jeg overveje og gå udenom hende og melde det til politiet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
jeg mener ikke hunden er skør pga den gør ting for og få mere ud af det,men jeg mener tilgengæld hunden er skær pga den tror den ejer hele verden især sin ejer

 

Jeg har holdt lidt pause fra denne diskussion da jeg lige havde brug for at trække vejret.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at du kan tage det så personligt hvad din venindes hund gør. Du virker som om du er vred på hunden, måske tager jeg fejl, men det er hvad jeg får ud af dine indlæg.

 

Der er ingen tvivl om at en hund ikke skal nappe, bide eller smage på babyer! Men den beskrivelse du giver af hunden giver kun mig den tanke at den gør hvad den kan fordi den kan og har lært, at der ingen grænser er.

 

Det er ikke en skør hund, men en hund som ejer ikke har evnet at opdrage.

 

Det bliver hunden ikke skør af, men når man har med en hund at gøre der er så selvbevidst som denne race, er det lige præcis hvad der kommer ud af at opdrage inkonsekvent, opdrage for hårdt eller ikke sætte grænser hunden forstår.

 

og som jeg skrev forleden så bed den en baby i weekenden i ansigtet,og for under en mdr siden var det mig han hakkede i armen,og ellers er det som regel hundene han går på hvis de nærmer sig hans mor som han åbenbart tror han skal styre

 

Hvordan mener du at hunden oplever at kunne styre sin "mor" ved at holde andre hunde væk fra hende?

 

Det er at beskytte sine egne interesser, ressourceforsvar. Ganske sundt biologisk set og rigtigt uhensigtsmæssigt i vores samfund.

En normal reaktion for en hund som ikke har lært at "dele", hvilket igen ikke hænger på hunden som sådan, men på racen og på ejeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

og nu har hunden bidt en baby i ansigtet så hvis den ikke er tosset hvad pokker er den så

 

den burde have sprøjten og om ikke hun vil gøre det skal jeg dælme hjælpe til om jeg så skal kontakte politiet

 

endda min baby har den bidt i ansigtet igår så han blødte aggresiv og ustabil er den hund

 

 

Det er så det. Jeg håber, at hunden bliver aflivet hurtigt uden flere problemer.

 

Det er sådan set ligegyldigt hvad årsagen er til at hunden har bidt.

Det er ligegyldigt hvem der er ansvarlig.

Når en hund bider, så må hunden betale.

OGSÅ hvis det var DIG, der ikke passede godt nok på dit barn.

OGSÅ hvis det var hundens ejer, der havde opdraget hunden forkert.

Og selvfølgelig også hvis det var hunden selv, der reagerede forkert på grund af en fysisk eller mental sygdom.

 

Skænderi om årsagen til at hunden bider er ikke nær nok til at undgå at det sker igen.

Derfor bør hunden aflives inden det måske går endnu værre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er så det. Jeg håber, at hunden bliver aflivet hurtigt uden flere problemer.

 

Det er sådan set ligegyldigt hvad årsagen er til at hunden har bidt.

Det er ligegyldigt hvem der er ansvarlig.

Når en hund bider, så må hunden betale.

OGSÅ hvis det var DIG, der ikke passede godt nok på dit barn.

OGSÅ hvis det var hundens ejer, der havde opdraget hunden forkert.

Og selvfølgelig også hvis det var hunden selv, der reagerede forkert på grund af en fysisk eller mental sygdom.

 

Skænderi om årsagen til at hunden bider er ikke nær nok til at undgå at det sker igen.

Derfor bør hunden aflives inden det måske går endnu værre.

 

Okay, så Silke bliver ved et uheld lukket ud og leger med nogle børn.

 

Et af børnene er ond ved hende: Holder fast og prikker hende i øjnene.

Efter at have forsøgt alt bider Silke fra sig i nødværge.

 

Du henter hende og kører straks til dyrlægen og aflivning?

 

Glem at det uheld ikke sker, glem at Silke muligvis ikke vil løbe væk, glem at hun muligvis ikke vil lege med børnene og glem at hun muligvis ikke vil bide uanset hvad.

 

Mener du så virkelig, at hun skulle aflives?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så Silke bliver ved et uheld lukket ud og leger med nogle børn.

 

Et af børnene er ond ved hende: Holder fast og prikker hende i øjnene.

Efter at have forsøgt alt bider Silke fra sig i nødværge.

 

Du henter hende og kører straks til dyrlægen og aflivning?

 

Glem at det uheld ikke sker, glem at Silke muligvis ikke vil løbe væk, glem at hun muligvis ikke vil lege med børnene og glem at hun muligvis ikke vil bide uanset hvad.

 

Mener du så virkelig, at hun skulle aflives?

 

ABSOLUT!!!!!

Hvis DET skete så ville det være fordi jeg gjorde en fatal og helt utænkelig fejl.

Og hvis jeg kunne gøre det, så VAR der ingen anden udvej end at aflive Silke. Og jeg ville ikke få en ny hund.

Om hun bed på grund af børns grusomhed eller på grund af min egen begyndende senilitet eller fordi hun var blevet gammel og havde smerter, det ER ligegyldigt. Sket er sket, og hvis man ikke kan garantere, at det ikke sker igen, så er det aflivning. For "sker igen" kan næste gang koste et barn livet.

Det er mit ansvar at beskytte min hund hvis jeg ikke ønsker at hun skal forsvare sig selv.

Og det ønsker jeg ikke.

 

Problemet er også, at hvis det ER sket én gang, så har Silke lært, at "..de der onde børn, dem kan man få til at forsvinde ved at hakke lidt i dem..." -så næste gang vil hendes tolerancetærskel ikke være nær så høj.

 

Uanset hvem der har skylden, så er det Silke, der må betale prisen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
ABSOLUT!!!!!

Hvis DET skete så ville det være fordi jeg gjorde en fatal og helt utænkelig fejl.

Og hvis jeg kunne gøre det, så VAR der ingen anden udvej end at aflive Silke. Og jeg ville ikke få en ny hund.

Om hun bed på grund af børns grusomhed eller på grund af min egen begyndende senilitet eller fordi hun var blevet gammel og havde smerter, det ER ligegyldigt. Sket er sket, og hvis man ikke kan garantere, at det ikke sker igen, så er det aflivning. For "sker igen" kan næste gang koste et barn livet.

Det er mit ansvar at beskytte min hund hvis jeg ikke ønsker at hun skal forsvare sig selv.

Og det ønsker jeg ikke.

 

Problemet er også, at hvis det ER sket én gang, så har Silke lært, at "..de der onde børn, dem kan man få til at forsvinde ved at hakke lidt i dem..." -så næste gang vil hendes tolerancetærskel ikke være nær så høj.

 

Uanset hvem der har skylden, så er det Silke, der må betale prisen.

 

Okay, nu mildner du lidt på udtalelsen med det jeg har markeret.

 

Jeg er ikke helt enig med dig i det andet, men det var sådan set markeringen jeg var ude efter at finde ud af om du evt. mente og det gjorde du

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg har holdt lidt pause fra denne diskussion da jeg lige havde brug for at trække vejret.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at du kan tage det så personligt hvad din venindes hund gør. Du virker som om du er vred på hunden, måske tager jeg fejl, men det er hvad jeg får ud af dine indlæg.

Der er ingen tvivl om at en hund ikke skal nappe, bide eller smage på babyer! Men den beskrivelse du giver af hunden giver kun mig den tanke at den gør hvad den kan fordi den kan og har lært, at der ingen grænser er.

Det er ikke en skør hund, men en hund som ejer ikke har evnet at opdrage.

 

Det bliver hunden ikke skør af, men når man har med en hund at gøre der er så selvbevidst som denne race, er det lige præcis hvad der kommer ud af at opdrage inkonsekvent, opdrage for hårdt eller ikke sætte grænser hunden forstår.

 

 

 

Hvordan mener du at hunden oplever at kunne styre sin "mor" ved at holde andre hunde væk fra hende?

Det er at beskytte sine egne interesser, ressourceforsvar. Ganske sundt biologisk set og rigtigt uhensigtsmæssigt i vores samfund.

En normal reaktion for en hund som ikke har lært at "dele", hvilket igen ikke hænger på hunden som sådan, men på racen og på ejeren.

 

jeg tager det da ikke personligt,men jeg afskyer denne her hund er helt korrekt og når så kræet er i mit hjem og jeg skal se på disse syge ting denne her hujnd gør og ja så bider den en forsvarsløs baby ja så bliver jeg endnu mere tosset end jeg var i forvejen på sådan et kræ.

 

inkonsekvens er lige præcis det jeg har pointeret i denne debat hele vejen igennem denne hund mangler og få og vide hvor skabet det skal stå nu og resten af dens liv og livet fortjener denne hund ikke :damn:

 

styre sin mor mener jeg med at han

 

tror han er midtpunkt for alle i denne verden hvis hun snakker med andre hunde,mennesker på en sød måde farer hunden stresset rundt og søger opmærksomhed går endda hen og hakker ud efter dem som er i fjernsynet:damn::damn::damn::damn::damn:

 

hvis hun sidder i en sofa eller lign og de andre hunde kommer hen rejser han sig straks og snapper ud efter dem,mens har render stresset rundt:roll:

 

hvis hun er udendøres sidder ved et stoppested kan han finde på og lave udfald imod mennesker som kommer for tæt på

 

hunden er i bund og grund en tosset hund som ikke er hverken nervefast eller til og stole på og hvad pokker kan man bruge sådan en hund til :stupid:

 

andet end en tur til dyrlægen. og hun kan få en pokkers god hund for omkring 6000-8000 kr hvalp

 

 

nu skriver du inkonsekvens og mangel på opdragelse muligvis men igen for og vende tilbage til mine egne hunde, de har endnu færre regler end hendes og de reagere yderst sjældent på denne måde,men de må stort set alt derhjemme:confused::confused: så fordi man ikke sætter regler burde det ikke betyde hunden skal være en pestilens for os andre ligger nok mere i nervefasthed og et stabilt sind som den hund ikke ejer

 

og hunde som bider babyer burde ikke leve og han vil gøre det igen hvis muligheden byder sig:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...