Hop til indhold

Det der med at få en ny hund..


Scorpio
 Share

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvem der skal bo hvor, bliver først endeligt afgjort om et par uger, når de kan vurderes lidt bedre. Til den tid har jeg forhåbentlig også været ovre at besøge dem, men det er nærmest en hel dagsrejse med tog :shock:

 

Det eneste jeg ved, er at det ikke bliver den hel-farvede (jeg har simpelthen ikke styr på farvebegreberne endnu :oops:), for hun skal til udlandet og bo.

 

De resterende fem er hanner, så der er et godt udvalg :lol:

- Jeg er dog ret forelsket i den med mest hvidt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er jo SÅ fine :lun:

Var inde og se dem på hjemmeside (Puppies / Hvalpe - www.wildandwicked.dk) ..uh, jeg kunne godt lige tage africa adventure & amazon adventure med hjem :lun:...og alle de andre..

 

Der er stadig to der søger et hjem :mrgreen:

 

WOW de er godt nok store hva? Hvor gamle er de her? Og har du valgt én eller vælger de dig?

 

~ Tanja

 

Jaa, de er nogle basser :blink: Og 15 dage gamle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Der er stadig to der søger et hjem :mrgreen:

 

 

 

.

 

...Ti stille :shock:

 

Hehe, ej. Jeg skal i hvert fald lige vente lidt...vil gerne lige have et job og komme godt ind i det før jeg kaster mig ud i hvalpe-tiden:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

I morgen er det en måned siden Mira sov ind. Hun er stadig savnet og er stadig i mine tanker hver dag. Små poter sætter også store spor.. :hjerte:

 

I morgen er også dagen, hvor jeg drager på hvalpebesøg for første gang. Valget står mellem to smukke drenge og jeg er super spændt på at møde de små krudtugler, og finde ud af, hvilken en der skal med hjem om 4 uger :lun:

Ventetiden føles bare en liiiille smule lang nu, og det bliver sikkert værre efter i morgen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej det havde jeg slet ikke set - nææææh hvor er de søde!! :hjerte: Ej tillykke! Håber da at du kan komme frem, men det lyder ikke helt sådan?

 

:hmm: Puppy 2 - Wild and Wicked Amazon Adventure

Den ser mig en anelse nervøs ud på billedet, halen helt mellem benene :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups, nu fik jeg lige læst din tråd bagfra, kan se at det er sådan whippets faktisk helst har deres hale :lol:

Måske en direkte modsætning til spidshunde, mener deres haller krøller jo helt op på ryggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

:lun:Han er godt bok bedårende !!

 

Jeg synes han ligner en der hedder "alaska" fordi han er så lys i det..og pga. navnet artic adventure - hehe ! Eller "Ace" som i Ace venture (a la adventure)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke finde på et navn til ham!

 

"Buttet", "Puttetrold" og "Raditorelskende" funger ikke helt..

"Wild and Wicked Arctic Adventure" er lidt for langt når jeg skal kalde på ham - så er han jo mindst en kilometer væk, før han hører det :lol: og "Arctic" synes jeg ikke rigtigt klinger.

 

Lige nu bliver han kaldt Mini-Giza efter sin mor, så for at han ikke tror han er en lille dame, så haster det lidt med navnet :mrgreen:

 

Hvad ligner han for én?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke finde på et navn til ham!

 

"Buttet", "Puttetrold" og "Raditorelskende" funger ikke helt..

"Wild and Wicked Arctic Adventure" er lidt for langt når jeg skal kalde på ham - så er han jo mindst en kilometer væk, før han hører det :lol: og "Arctic" synes jeg ikke rigtigt klinger.

 

Lige nu bliver han kaldt Mini-Giza efter sin mor, så for at han ikke tror han er en lille dame, så haster det lidt med navnet :mrgreen:

 

Hvad ligner han for én?

 

Sikke et skønt billede, hvor er han dejlig. :hjerte:

 

Wiggles, Wickham, Wilbert, Winky eller Willow? Ja, jeg fik W på hjernen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Jeg kan simpelthen ikke finde på et navn til ham!

 

"Buttet", "Puttetrold" og "Raditorelskende" funger ikke helt..

"Wild and Wicked Arctic Adventure" er lidt for langt når jeg skal kalde på ham - så er han jo mindst en kilometer væk, før han hører det :lol: og "Arctic" synes jeg ikke rigtigt klinger.

 

Lige nu bliver han kaldt Mini-Giza efter sin mor, så for at han ikke tror han er en lille dame, så haster det lidt med navnet :mrgreen:

 

Hvad ligner han for én?

 

Arci, Arki? :mrgreen:

 

 

(Har aldrig haft drenge hunde:???: så er ikke heelt med på det med navne til dem..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke finde på et navn til ham!

 

"Buttet", "Puttetrold" og "Raditorelskende" funger ikke helt..

"Wild and Wicked Arctic Adventure" er lidt for langt når jeg skal kalde på ham - så er han jo mindst en kilometer væk, før han hører det :lol: og "Arctic" synes jeg ikke rigtigt klinger.

 

Lige nu bliver han kaldt Mini-Giza efter sin mor, så for at han ikke tror han er en lille dame, så haster det lidt med navnet :mrgreen:

 

Hvad ligner han for én?

 

Jeg syntes han ligner en Janus, og spørg mig ikke hvorfor, det syntes jeg bare :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Min internet forbindelse er noget skidt :rolleyes:

 

Tak for de gode navneforslag.

 

Han er endt op med "kæle"navnet Frej. Det dukkede lige op, og så synes jeg egentlig det passede fortræffeligt :-D

 

Nu er der kun 12 dage til, at han skal herhjem og lave ulykker :lun:

Tiden er nærmest fløjet forbi, men det er helt sikkert fordi de første mange uger gik med at tænke på Mira fremfor den lille ny.

Jeg føler at tidspunktet for en ny hund er rigtigt, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg har taget den rigtige beslutning - både i forhold til at give Mira fred og i forhold til at købe den lille ny.

 

Vi er efterhånden ved at være klar til Frejs ankomst, men sneen måtte meget gerne forsvinde, så han ikke bliver til en istap. Garderet med et par små frakker (tak til Netto for gode tilbud :mrgreen:) er vi dog, så han kan komme ud og opleve lidt på trods af kulden.

 

Og til sidst et billede af den lille skønhed på 6½ uge, som snart er parat til at erobre verden.

18037_303015188306_555023306_3345147_6793446_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...