Hop til indhold

Tak for Karma tråden :)


Gæst snevinter
 Share

Recommended Posts

Gæst snevinter

Jeg synes, det kunne være hyggeligt med en tråd hvor man kan sige tak for karma :)

 

 

Jeg fik min første karma i dag og vil bare lige sige tak til anne-marie :oops::P , som også bød mig godt velkommen (knus) :wink:

 

Og tak til tweesa og chi'erne :) fordi hun fortalte mig at der er noget der hedder karma :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det var så lidt :lol:

 

Du sparkede mig lidt på skindebennet :lol:

 

Du har fortjent rigtig god karma, og det vil de andre her der ikke kender dig sikkert også finde ud af efterhånden, du er sådan en der laver spændende nye tråde, ja som denneher :D

 

Jeg vil også gerne sige tak for mine 63, det giver altid en varm følelse og gør en lidt genert :oops: (specielt antallet gør mig lidt genert :oops: ).

 

Karma gives egentlig mest for adfærd på forum, og så kan man selv henvise til eventuelle tråde hvis man vil, karma er hyggeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg vil også sige tak til dem, der har givet mig karma, I ved jo selv hvem I er :wink:

 

Det er jo altid dejligt at blive værdsat, og man bliver jo så glad, når man bliver belønnet :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
fy! i skulle jo ikke give mig en masse karma fordi jeg lavede den her tråd!! :oops:

 

men hvor er i søde begge to, så jeg siger lige tak til t martinsen og anne-marie (igen!) :oops:

 

Så vidt vides kan man ikke nægte at modtage karma :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil også sige tak til dem, der har givet mig karma, I ved jo selv hvem I er :wink:

 

Det er jo altid dejligt at blive værdsat, og man bliver jo så glad, når man bliver belønnet :P

 

Vi tror på positive metoder, gør vi ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg vil også sige tak til dem, der har givet mig karma, I ved jo selv hvem I er :wink:

 

Det er jo altid dejligt at blive værdsat, og man bliver jo så glad, når man bliver belønnet :P

 

Vi tror på positive metoder, gør vi ikke :lol:

Ha ha ha, jo det er efter sigende, det man kommer længst med :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Sådan er det også med jubii's kort system... det kan ikke undgåes.

Det er muligt men det er da lykkedes meget godt indtil for kort tid siden. Forskellen er vel også at man på Jubii skal sende x antal kort før man kan give den samme debattør igen. Det skal man jo ikke her!!!!! :?

 

Men jeg havde nu ikke indtrykket af at det var så galt :)

 

Det kan somend også godt være mig der bare er lidt gammeldags og forventer at karma bliver uddelt med respekt og som en speciel tilkendegivelse om at noget virkelig har haft betydning. Synes det er lidt ærgerligt hvis det bliver noget man bare giver, både til højre og til venstre.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Sådan er det også med jubii's kort system... det kan ikke undgåes.

Det er muligt men det er da lykkedes meget godt indtil for kort tid siden. Forskellen er vel også at man på Jubii skal sende x antal kort før man kan give den samme debattør igen. Det skal man jo ikke her!!!!! :?

 

Men jeg havde nu ikke indtrykket af at det var så galt :)

 

Det kan somend også godt være mig der bare er lidt gammeldags og forventer at karma bliver uddelt med respekt og som en speciel tilkendegivelse om at noget virkelig har haft betydning. Synes det er lidt ærgerligt hvis det bliver noget man bare giver, både til højre og til venstre.

 

Jamen jeg synes da heller ikke det bare er noget der skal gives bare for at give det. Det ville dog ikke hindre mig i at give samme person flere gange hvis der var flere gode indlæg.

 

Men jeg har faktisk ikke rigtig brugt det endnu...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da meget fint med det der karma noget, det er bare ærgeligt man ikke kan se hvad man har fået det for. Står der feks godt indlæg, jamen så ville det jo være rart at vide hvilket et af dem det var :lol:

men mange tak for dem jeg har fået :D

 

jeg er ikke selv ret god til at give, vil hellere sige noget pænt til folk åbenlyst :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da meget fint med det der karma noget, det er bare ærgeligt man ikke kan se hvad man har fået det for. Står der feks godt indlæg, jamen så ville det jo være rart at vide hvilket et af dem det var :lol:

 

Det havde jeg egentlig ikke tænkt over der ikke stod... Så er der nok nogle der har fået nogle af den type fra mig, helt uden at vide hvad jeg har henvist til :D:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

tak for morgen karma tweesa :) :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: sjovt nok, i et andet forum glemmer jeg tit at give 'karma' og chekker sjældent mit eget, og får aldrig sagt tak heller :) men herinde 'leger' jeg mere med det :) :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det også med jubii's kort system... det kan ikke undgåes.

 

Men jeg havde nu ikke indtrykket af at det var så galt :)

 

Og det var så der jeg fattede ordet "karma" og jeg opdagede, at to flinke mennesker også havet givet mig "karma" :oops:

 

Jeg siger mange tak til Anne-Marie og Frank *GG* og til Sjernetosse for at gøre mig opmærksom på det *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det også med jubii's kort system... det kan ikke undgåes.

 

Men jeg havde nu ikke indtrykket af at det var så galt :)

 

Og det var så der jeg fattede ordet "karma" og jeg opdagede, at to flinke mennesker også havet givet mig "karma" :oops:

 

Jeg siger mange tak til Anne-Marie og Frank *GG* og til Sjernetosse for at gøre mig opmærksom på det *GG*

 

:D Det var så lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre ved at miste troen på karmaen herinde. Synes der er ved at gå lidt inflation i det.

 

Man kan desværre ikke slå det fra men ellers havde jeg gjort det nu.

 

Jeg kan jo kun svare for mig selv. Jeg giver god karma, når jeg syntes at der er blevet skrevet noget rigtig godt og klogt, når der er nogle råd som jeg kan bruge.

 

Jeg har lært en masse nyt om hunde i dette forum og jeg håber at andre har lært bare lidt af det jeg har skrevet.

 

Jeg er stolt og glad for de karma jeg har fået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre ved at miste troen på karmaen herinde. Synes der er ved at gå lidt inflation i det.

 

Man kan desværre ikke slå det fra men ellers havde jeg gjort det nu.

Egentlig lidt sjovt når du lige har givet karma :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre ved at miste troen på karmaen herinde. Synes der er ved at gå lidt inflation i det.

 

Man kan desværre ikke slå det fra men ellers havde jeg gjort det nu.

Egentlig lidt sjovt når du lige har givet karma :lol:

 

Jeg kan jo ikke slå den fra og bliver så bare nødt til at bruge funktionen som det jeg synes den bør bruges. Altså ved at give karma når nogen skriver noget som jeg enten er meget enig i eller noget jeg ville ønske jeg selv havde skrevet (i dit tilfælde fundet på).

 

Hvis man ikke kan ændre på tingene føler jeg at man må få det bedste ud af det. Og what goes around comes around, så jeg håber at jeg kan "præge" mine omgivelser til at bruge karmaen som en speciel tilkendegivelse og ikke noget man uddeler i flæng. (for selv at få nogle igen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre ved at miste troen på karmaen herinde. Synes der er ved at gå lidt inflation i det.

 

Man kan desværre ikke slå det fra men ellers havde jeg gjort det nu.

Egentlig lidt sjovt når du lige har givet karma :lol:

 

Jeg kan jo ikke slå den fra og bliver så bare nødt til at bruge funktionen som det jeg synes den bør bruges. Altså ved at give karma når nogen skriver noget som jeg enten er meget enig i eller noget jeg ville ønske jeg selv havde skrevet (i dit tilfælde fundet på).

 

Hvis man ikke kan ændre på tingene føler jeg at man må få det bedste ud af det. Og what goes around comes around, så jeg håber at jeg kan "præge" mine omgivelser til at bruge karmaen som en speciel tilkendegivelse og ikke noget man uddeler i flæng. (for selv at få nogle igen).

Jeg har endnu ikke givet nogen karma, tror det er fordi jeg er bange for at komme til at bruge den for meget :shock:

Men, jeg elsker selv at få karma :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...