Hop til indhold

Gæt en hund ...


FOX
 Share

Recommended Posts

:mrgreen: det ved jeg da godt :mrgreen: men syntes i på en sjov måde skulle se om i kunne finde hundene.

 

Hvis der ikke hele tiden opstod fejl på siden når jeg oploader - så ville der komme en stribe billeder mere, men min tålmodighed er ikke såååå stor med sådan noget :evil:

 

Skal nok prøve igen om lidt

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk Fox, jeg troede du boede i jylland :hmm: Vestegnen? Det lyder da jydsk..

 

 

:lol: du kan næsten kigge over til mig - det er sådan næsten midt i bugten, hvis du kigger fra Amager og mod Køge - (det er byerne ved Køge Bugt, der hedder Vestegnen :mrgreen:)

 

Og forøvrigt er Sookie meeeeget misundelig - for hun vil nemlig også gerne møde Motor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk Fox, jeg troede du boede i jylland :hmm: Vestegnen? Det lyder da jydsk..

 

Jeg gætter på....... Julemanden og Cujo :mrgreen:

 

Københavnersnude... :blink:

 

:lol: du kan næsten kigge over til mig - det er sådan næsten midt i bugten, hvis du kigger fra Amager og mod Køge - (det er byerne ved Køge Bugt, der hedder Vestegnen :mrgreen:)

 

Og forøvrigt er Sookie meeeeget misundelig - for hun vil nemlig også gerne møde Motor :blink:

 

Tjaaaaa... Nu vil jeg, der også kommer fra Vestegnen, altså mene at: Rødovre, Brøndby, Glostrup, Albertslund og Tåstrup = Vestegnen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder, Fox. :klap:

 

 

 

 

 

 

Men hvad er der lige sket med Sookies hale på dette billede. :confused::confused::confused:

 

 

19694d1262537509t-gaet-en-hund-geel-skov-med-noomie-056.jpg

 

Hvor er den forsvundet hen.... jeg kan simpelthen ikke se den. :lol:

 

Jeg tror Noomie har spist den - måske troede hun det var en pind :blink: - ej jeg ved det faktisk ikke - men kan berolige dig med at hun har HELE sin hale endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...