Hop til indhold

Hundeleksikon.dk ??


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

 

Det halsagregat er tortur og dyreplageri, og man kan så linke til den slags hele vejen ned igennem teksten når man læser om racerne :cry:

 

 

Kan ikke rigtig se mig frem til det. Men hvordan fungere det halsbånd??

Er det ligesom et kvælerhalsbånd, men hvor det i stedet kvæler to steder på halsen?

 

 

Milan-halsbånds-metoden har været oppe og vende på jubii-hundedebatten engang.

 

Det er noget med at hunde har et meget ømfindigt sted lige bag ørerne. Derfor lystrer de temmelig godt hvis der sidder et halsbånd helt deroppe. :(

 

Jeg tror så at dette specielle "halsbånds-aggregat" forhindres i at falde ned på halsen af hunden, fordi de to halsbånd er forbundet med hinanden med stive tværremme.

Det kan ikke glide nedad pga skuldrene.

Altså bliver det oppe på plads på det der ømfindtige sted, hvor det gør ondt hvis hunden fraviger de tildelte 50 cm af linen :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 115
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg henviser også til siden (som opslagsværk om hunderacer!!), og politikens hundeleksikon, hvis folk står med en hund de intet aner om.

 

Når du så anbefaler dogbreedinfo.com, fraråder du så artiklerne?

Hvis du ikke har gjort det hidtil, er det så noget du vil gøre fremover? Nu hvor du har set hvad de artikler kan indeholde?

 

For de artikler er jo ikke befordrende for den ideologi du står for som træner.

 

Nu er det lidt forskelligt hvad jeg lige gør.. For det meste er det sådan noget med, at jeg kommer med en udskrift til dem!

Men, for at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål, så har jeg aldrig tidligere nævnt, til- eller frarådt de artikler. Jeg har nævnt selve race-delen og så punktum.

 

Om jeg vil nævne det fremover.. Tjah.. Jeg ved det ikke. Jeg holder en teori-aften inden folk kommer. Efter den, og under træningen generelt, er folk ikke slet i tvivl om, at jeg ikke fordrer den slags metoder.

 

Det bliver lidt noget værre rod det her.. Men jeg kan da fortælle at jeg flere gange har anbefalet en bestemt bog, med henvisning til, at der er et par afsnit som jeg anbefaler at folk glemmer igen :)

 

Jeg ved ikke om du fik svar på dit spørgsmål? :) Det blev noget rodet det her..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg bare hæfter mig på her, istedet for at svare ovenstående :D

 

Det er et godt spørgsmål, og faktisk min pointe med mine skriverier om de sider, jeg vil hvis jeg henviser til de sider, tage afstand fra de metoder der bliver henvist til :)

 

Forhåbentligt kan jeg også gøre det fremover uden at nogen skriver jøsses om mig :lol:

 

Jeg har allerede skrevet et forbehold flere gange hvor andre har anbefalet hundeleksikon, det vil jeg fortsætte med :)

 

Ikke fordi jeg mangler respekt for andre hundejere, men fordi jeg har respekt for og kærlighed til dem og deres hunde :)

 

Jeg KUNNE egentlig godt tænke mig et svar på ovenstående, men det her er selvfølgeligt også helt fint - for hvis du mener det du skriver her : faktisk min pointe med mine skriverier om de sider, jeg vil hvis jeg henviser til de sider, tage afstand fra de metoder der bliver henvist til :) så er vi slet ikke uenige alligevel ;)

 

Ovenfor giver du udtryk for at du godt kan adskille de to ting, også selvom de er på samme hjemmeside.

 

Der ligger jo en ret afgørende forskel mellem at stemple hele hjemmesiden som værende skidt, pga. de artikler den indeholder, og så fraråde de metoder de artikler fodrer, men stadig erkende at der også findes gode og brugbare tekster der.

 

Enten har du ændret kurs, eller også går jeg forbi dig et eller andet sted her i tråden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ville ikke vove at anbefale alle hundeejere at skrotte al træning, der indbærer mere bestemte metoder end jeg bruger overfor Silke.

Dertil synes jeg, at MIN erfaring med emnet ---og den generelle erfaring også--- er for lille.

 

Det er stadig meget brugt at opdrage hunde med ret fast hånd. Og jeg har selv brugt det overfor store hanhunde på 50 kilo. Jeg er ikke så sikker på, at jeg ville have kunnet styre dem udelukkende med positiv forstærkning og legetræning....... Men jeg ved det ikke.

Derfor observerer jeg.

Og det, jeg ser er, at det hovedsagelig er border collier, retrievere og lignende meget førerfixerede hunde, som træningen lykkes for. Og det er SMUKT! når det lykkes.

 

Men det er mindre smukt, når ejere af store hunde må opgive at styre dem, --måske fordi de har forsøgt at træne udelukkende med leg og positiv forstærkning, --ALDRIG har gennemtrumfet deres vilje overfor hunden mens den var hvalp og ung..... Så KAN man risikere pludselig at stå med en 50-kilos hund, der tror, at beslutninger er til debat. Og at det er op til HAM at beslutte om en anden hund skal have klø eller bedækkes, --når HAN synes det.

De hanhunde ender med kastration. Eller de bliver overgivet til nye ejere, der har mere råstyrke. Eller de bliver aflivet.

 

Det er hvad jeg ser. Så jeg råder ikke.

Hvis folk vil have store hunde, så må de selv vælge, hvordan de vil eksperimentere med hundens opdragelse. For det er i sidste ende ejeren, der står med konsekvenserne.

 

Små hunde er der slet ikke de samme problemer med.

Og hvis man endda går ind for, at hunden livet igennem skal hænge i enden af en snor, så BEHØVER man jo slet ikke at lære den noget som helst om hvem der bestemmer. For det er ejeren der bestemmer. 100%. Hele tiden.

DET går jeg personligt ikke ind for.

 

Men igen: Ejere er forskellige -ligesom hunde er forskellige. Så det er da helt sikkert det rigtige for mange.

 

Om der linkes til ting, som JEG ikke ville bruge til Silke betyder jo altså ikke, at ANDRE ikke kan opnå de resultater, de ønsker med de metoder.

 

Vi har da heldigvis i meget høj grad handlefrihed i Danmark, så længe vi overholder gældende lovgivning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

 

Det halsagregat er tortur og dyreplageri, og man kan så linke til den slags hele vejen ned igennem teksten når man læser om racerne :cry:

 

 

Kan ikke rigtig se mig frem til det. Men hvordan fungere det halsbånd??

Er det ligesom et kvælerhalsbånd, men hvor det i stedet kvæler to steder på halsen?

 

 

Milan-halsbånds-metoden har været oppe og vende på jubii-hundedebatten engang.

 

Det er noget med at hunde har et meget ømfindigt sted lige bag ørerne. Derfor lystrer de temmelig godt hvis der sidder et halsbånd helt deroppe. :(

 

Jeg tror så at dette specielle "halsbånds-aggregat" forhindres i at falde ned på halsen af hunden, fordi de to halsbånd er forbundet med hinanden med stive tværremme.

Det kan ikke glide nedad pga skuldrene.

Altså bliver det oppe på plads på det der ømfindtige sted, hvor det gør ondt hvis hunden fraviger de tildelte 50 cm af linen :roll:

 

Ja, Millan placere halsbåndet således at kæden sider oppe under hagen hvor det rigtigt kan gøre avs og så op bag ved ørerne som fuldender værket, det gør det meget nemt at håndtere hundene ;)

 

Hans kone har så været så sød at udvikle et halsbånd således at man slipper for bøvlet med at holde skidtet på plads, dette hals bånd :D

 

En kærlig familie Millans, og dt der ligner støtte til halsen (hvad det så skulle gøre godt for) har alene den funktion at holde snoren hvor den skal være :)

 

Nogen vil så mene at det gør ikke det mindste at den slags bliver sendt i dansk tv, men når jeg kan møde hundeejere her langt ude på landet der bruger det undskyldene fordi det er jo det man skal, så har det gjort skade!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

 

Jeg klikkede på dit første link:

Hvad er det for et torturinstrument at sætte på sin hund :shock:

 

Websites der henviser til den slags metoder kan jeg ikke have respekt for.

 

(Ligesom jeg iøvrigt heller ikke kan have respekt for fok der bliver nødt til at bruge den slags som hjælpemiddel for overhovedet at have styr på sin hund. Det er da noget af en falliterklæring!)

 

2199_dogbreed_1.jpg

2199_dogbreedinfo_1.jpg

 

Den er da alt for lille den sele, den stakkels hund har fået på :wink: tfr612ix4.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg tror jeg bare hæfter mig på her, istedet for at svare ovenstående :D

 

Det er et godt spørgsmål, og faktisk min pointe med mine skriverier om de sider, jeg vil hvis jeg henviser til de sider, tage afstand fra de metoder der bliver henvist til :)

 

Forhåbentligt kan jeg også gøre det fremover uden at nogen skriver jøsses om mig :lol:

 

Jeg har allerede skrevet et forbehold flere gange hvor andre har anbefalet hundeleksikon, det vil jeg fortsætte med :)

 

Ikke fordi jeg mangler respekt for andre hundejere, men fordi jeg har respekt for og kærlighed til dem og deres hunde :)

 

Jeg KUNNE egentlig godt tænke mig et svar på ovenstående, men det her er selvfølgeligt også helt fint - for hvis du mener det du skriver her : faktisk min pointe med mine skriverier om de sider, jeg vil hvis jeg henviser til de sider, tage afstand fra de metoder der bliver henvist til :) så er vi slet ikke uenige alligevel ;)

 

Ovenfor giver du udtryk for at du godt kan adskille de to ting, også selvom de er på samme hjemmeside.

 

Der ligger jo en ret afgørende forskel mellem at stemple hele hjemmesiden som værende skidt, pga. de artikler den indeholder, og så fraråde de metoder de artikler fodrer, men stadig erkende at der også findes gode og brugbare tekster der.

 

Enten har du ændret kurs, eller også går jeg forbi dig et eller andet sted her i tråden :)

 

Jeg synes egentlig ikke det gav mening at besvare det indlæg, ligesom du selv ikke svarer alle indlæg med spørgsmål til dig, så du må forstå :D

 

Rigtig god bedring a010.gif

 

Jeg har ikke ændret kurs, jeg startede debatten om det her fordi jeg en del gange har taget afstand fra adfærdsdelen på Hundeleksikon.dk når nogen har anbefalet siden, ofte til kommende hundeejere :)

Det er aldrig blevet kommenteret :)

 

Jeg har ikke forkastet alt andet på fx hundeleksikon.dk, men noteret mig at nogle her ikke syntes om at en del af Hundeleksikon blev kritiseret, hvilket jeg finder mærkværdigt på en debat :D

 

At man istedet for at diskutere det at der anbefales den slags metoder, maner diskutionen i jorden fordi en anden del er så god, og dermed ikke skal svines til eller hvad der nu ligger til grund for det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er noget med at hunde har et meget ømfindigt sted lige bag ørerne. Derfor lystrer de temmelig godt hvis der sidder et halsbånd helt deroppe. :(

 

Jeg tror så at dette specielle "halsbånds-aggregat" forhindres i at falde ned på halsen af hunden, fordi de to halsbånd er forbundet med hinanden med stive tværremme.

Det kan ikke glide nedad pga skuldrene.

Altså bliver det oppe på plads på det der ømfindtige sted, hvor det gør ondt hvis hunden fraviger de tildelte 50 cm af linen :roll:

 

Det var lige præcis sådan Millan forklarede halsbåndets virkning i reklamen. Altså uden det med det ømfindtlige sted bag ørene :)

 

Jeg fandt reklamen på hans hjemmeside sidste år

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg bare hæfter mig på her, istedet for at svare ovenstående :D

 

Det er et godt spørgsmål, og faktisk min pointe med mine skriverier om de sider, jeg vil hvis jeg henviser til de sider, tage afstand fra de metoder der bliver henvist til :)

 

Forhåbentligt kan jeg også gøre det fremover uden at nogen skriver jøsses om mig :lol:

 

Jeg har allerede skrevet et forbehold flere gange hvor andre har anbefalet hundeleksikon, det vil jeg fortsætte med :)

 

Ikke fordi jeg mangler respekt for andre hundejere, men fordi jeg har respekt for og kærlighed til dem og deres hunde :)

 

Jeg KUNNE egentlig godt tænke mig et svar på ovenstående, men det her er selvfølgeligt også helt fint - for hvis du mener det du skriver her : faktisk min pointe med mine skriverier om de sider, jeg vil hvis jeg henviser til de sider, tage afstand fra de metoder der bliver henvist til :) så er vi slet ikke uenige alligevel ;)

 

Ovenfor giver du udtryk for at du godt kan adskille de to ting, også selvom de er på samme hjemmeside.

 

Der ligger jo en ret afgørende forskel mellem at stemple hele hjemmesiden som værende skidt, pga. de artikler den indeholder, og så fraråde de metoder de artikler fodrer, men stadig erkende at der også findes gode og brugbare tekster der.

 

Enten har du ændret kurs, eller også går jeg forbi dig et eller andet sted her i tråden :)

 

Jeg synes egentlig ikke det gav mening at besvare det indlæg, ligesom du selv ikke svarer alle indlæg med spørgsmål til dig, så du må forstå :D

 

Rigtig god bedring a010.gif

 

Jeg har ikke ændret kurs, jeg startede debatten om det her fordi jeg en del gange har taget afstand fra adfærdsdelen på Hundeleksikon.dk når nogen har anbefalet siden, ofte til kommende hundeejere :)

Det er aldrig blevet kommenteret :)

 

Jeg har ikke forkastet alt andet på fx hundeleksikon.dk, men noteret mig at nogle her ikke syntes om at en del af Hundeleksikon blev kritiseret, hvilket jeg finder mærkværdigt på en debat :D

 

At man istedet for at diskutere det at der anbefales den slags metoder, maner diskutionen i jorden fordi en anden del er så god, og dermed ikke skal svines til eller hvad der nu ligger til grund for det :)

 

I dec. 07 spurgte jeg -her i forummet- efter "den der hjemmeside med farvede boller ud for hunden".

Jeg fik svaret fra en anden debattant, og Anne-Marie supplerede ved at skrive:

"Vedr hundeleksikon så står der en heeel masse vrøvl om adfærd og dominans, så drop den del af det"

 

Jeg har set samme svar fra Anne-marie andre steder.

 

Måske forveksler du med mig, Ekaterina, for jeg har først opdaget de artikler og henvisninger nu, og er ret chokeret over dem.

Det gør at jeg har mistet respekten for siten som helhed, og dermed har jeg ikke lyst til at henvise til den.

 

Om jeg på et senere tidspunkt vil henvise til den, og samtidig advare mod artiklerne, er da muligt. Lige nu har jeg bare ikke lyst.

 

At diskutere om:

plus + minus = plus, eller om

plus + minus = minus.

Er en gabende kedelig og uinteressant diskussion, efter min mening.

 

Vigtigere er om vi vil være medvirkende til at udbrede metoderne, ved at henvise dertil. Uden forbehold.

Derfor var jeg nysgerrig for at høre om du ville gøre opmærksom på at artiklerne var uheldige, når du henviste til siten.

 

Jeg tror efterhånden at denne tråd er blevet så lang og træls at folk er faldet fra :wink:

Jeg gider heller ikke bruge meget mere energi på den.

 

Jeg har fået sagt det jeg gerne ville gøre opmærksom på, og det er jeg tilfreds med. For mig er det ikke et spørgsmål om at bruge energi på at blive enige, at have ret eller uret.

 

En tråd med overskriften "Hundeleksikon??" må gerne rumme mere end blot delen med de farvede boller. Den må gerne komme omkring hele indholdet.

Især da hundeleksikon sikkert bliver brugt af mange der har tænkt sig at anskaffe en hund, måske endda for første gang.

Da er det vigtigt at de gøres opmærksomme på at der altså også findes andre ideologier end Milan´s når vi snakker adfærd, opdragelse og træning.

 

Vi skal ikke nødvendigvis være enige allesammen herinde, men vi kan da ikke med god samvittighed undlade at kommentere hvad der OGSÅ sker på hundeleksikon.

 

Jeg kender ikke en eneste debattant herinde som bifalder Milan´s metoder, i så fald har vedkommende da skjult det godt.

 

Og alligevel ser det nærmest ud i denne tråd som om vi er 3-4 stykker, der falder helt udenfor resten af hunde-forums medlemmers holdninger.

Det er jo et skævt signal at sende.

Tænk på alle de anonyme gæster der læser med, som måske tror at de metoder er ganske udmærkede at bruge, for dem bruger de fleste jo nok :? .

Link til indlæg
Del på andre sites

....Da er det vigtigt at de gøres opmærksomme på at der altså også findes andre ideologier end Milan´s når vi snakker adfærd, opdragelse og træning.

 

:? .

 

ORV... hvor er jeg enig! Og der findes andre ideologier end Hallgrens og Lorenz' og Grevas og Abrantes og Fennel og Christiansen og Sørensen og Coren og Sjöberg og hvad ved jeg...

 

Jeg undlader HELT at anbefale bestemte ideologier. Dels i tiltro til at folk kan tænke selv. Og dels fordi både hunde og mennesker er forskellige. Det, der er det rigtige for to små tæppetissere er ikke nødvendigvis det rigtige for en cane corso.

Link til indlæg
Del på andre sites

....Da er det vigtigt at de gøres opmærksomme på at der altså også findes andre ideologier end Milan´s når vi snakker adfærd, opdragelse og træning.

 

:? .

 

ORV... hvor er jeg enig! Og der findes andre ideologier end Hallgrens og Lorenz' og Grevas og Abrantes og Fennel og Christiansen og Sørensen og Coren og Sjöberg og hvad ved jeg...

 

Jeg undlader HELT at anbefale bestemte ideologier. Dels i tiltro til at folk kan tænke selv. Og dels fordi både hunde og mennesker er forskellige. Det, der er det rigtige for to små tæppetissere er ikke nødvendigvis det rigtige for en cane corso.

 

Det er da godt at der er noget vi er enige om i denne tråd :wink:

 

Må jeg så sluttelig spørge dig om en ting:

Mener du stadig hvad du skrev for et par dage siden:

 

"Jeg synes at noget der er med til at give siden "Hundeleksikon.dk" styrke, er at den IKKE står for bestemte ideologier."

og

"Jeg tror ikke engang der er links til sider med specielle ideologier."

(Indlæg nr. 13 på side 1)

 

-For mig at se henviser hundeleksikon til http://www.dogbreedinfo.com under hver eneste hunderace. Henvisningen går som directlink til selve racen, og der står -under hver eneste hunderace: "www.dogbreedinfo.com anbefaler til ALLE hundeejere Cesar millan DVD´er og Cesar Millan bøger". (Åbenbart uanset race og uanset at "mennesker og hunde er forskellige" :wink: )

 

Jeg vil ikke bruge tid på at tælle hvor mange henvisninger der, men skal vi skyde på et par hundreder?

Uanset at det "kun" er links, er det dog stadig henvisninger.

 

(Forresten, hvorfor skriver du "2 tæppetissere"? Jeg vil undlade at kommentere dit ordvalg "tæppetisser" men hvorfor 2?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt at der er noget vi er enige om i denne tråd :wink:

 

Må jeg så sluttelig spørge dig om en ting:

Mener du stadig hvad du skrev for et par dage siden:

 

"Jeg synes at noget der er med til at give siden "Hundeleksikon.dk" styrke, er at den IKKE står for bestemte ideologier."

og

"Jeg tror ikke engang der er links til sider med specielle ideologier."

(Indlæg nr. 13 på side 1)

 

-For mig at se henviser hundeleksikon til http://www.dogbreedinfo.com under hver eneste hunderace. Henvisningen går som directlink til selve racen, og der står -under hver eneste hunderace: "www.dogbreedinfo.com anbefaler til ALLE hundeejere Cesar millan DVD´er og Cesar Millan bøger". (Åbenbart uanset race og uanset at "mennesker og hunde er forskellige" :wink: )

 

Jeg vil ikke bruge tid på at tælle hvor mange henvisninger der, men skal vi skyde på et par hundreder?

Uanset at det "kun" er links, er det dog stadig henvisninger.

 

(Forresten, hvorfor skriver du "2 tæppetissere"? Jeg vil undlade at kommentere dit ordvalg "tæppetisser" men hvorfor 2?)

 

Jammen Vivi, det har jeg vist svaret på.....

Nåmen.. Jeg kan prøve igen..

De links, som du siger står i bunden af hver race, er jo links til raceinformation, som vi vist er helt enige om er god og grundig beskrivelse af racerne...... Men på engelsk...

 

Nedenunder den engelske raceinformation er der så et link til en DVD med en speciel ideologi?? Eller hvad det er.. På den side, der er engelsksproget. Jeg ved ikke, om siden er engelsk eller amerikansk eller stammer fra et andet engelsksproget land..

 

Men det er helt klart og tydeligt, at den stammer fra et land, der er forskelligt fra Danmark. Og det er vist ikke hemmeligt for nogen, at man ikke umiddelbart kan overføre amerikanske eller engelske forhold til danske.. eller omvendt...

Alene det, at det er et land, hvor man stadig har lov til at bruge elektriske halsbånd til hunde, fortæller da helt klart, at det pågældende land har normer, der heller ikke lovmæssigt svarer til danske forhold.

 

Men jeg er ikke sikker på, at et link til en DVD eller en bog er nok til at jeg kan betragte Dogbreedinfos ideologi identisk med Milans.. Siden er gratis for os brugere. Og dermed også reklamefinancieret... Noget for noget... Der er osse reklamelinks til andre bøger med andre forfattere på siden..

 

Nåeh, nu har jeg lige googlet på den der Cesar Millan... Det er ham fra TV.. Jeg så ikke så meget dengang... I det hele taget er alle TV 's hundeprogrammer jo ret dårlige.. Og der har været meget og åbenlys kritik af lige netop HAM...

Så DET beroliger da i hvert fald MIG. Altså at der HAR været meget offentlig kritik af fyren..

Mere kan man ikke gøre.

Altså jeg gider IKKE sidde og se alverden af udsendelser, --og læse alverden af bøger som jeg IKKE synes er særlig godt, --for at kunne advare andre imod dem...

Folk må danne deres eget skøn. Når noget er så åbentlyst dårligt og endda kendt i tv, så kan jeg ikke se problemet.

 

Hvis der er brug for det, så kan du da oprette en tråd specielt om Milan. Eller om andre forfattere eller ideologier, som du synes er specielt værd at debattere.. for det gode eller det dårlige.. Eller begge dele.. Det har stadig meget lidt med Hundeleksikon.dk at gøre..

 

Angående ordvalget "to små tæppetissere", så er det almindeligt sprogbrug her hvor jeg bor. Nærmest et kærligt-poetisk (TTT) udtryk for de masser af små "sæt" af hunde, som også trives her i vores lokalområde.. Om det er mopser eller pomser eller terriere, det er såmænd ikke så vigtigt..

 

Blev du stødt over udtrykket?? :? --Jeg husker endda ikke lige, om du har en eller to hunde.....

Det var ikke et udtryk rettet mod to bestemte hunde her på hundeforum... :o

--Kun en kontrast til større og vanskeligere hunde.. (og her kan en cane corso-ejer så poppe op og undre sig over, at jeg vælger lige netop DEN race som "modpol" til tæppetisserne... :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
De links, som du siger står i bunden af hver race, er jo links til raceinformation, som vi vist er helt enige om er god og grundig beskrivelse af racerne...... Men på engelsk...

Tja vi skal jo så bare have rettet et par FCI race standarter til så det passer sammen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
(og her kan en cane corso-ejer så poppe op og undre sig over, at jeg vælger lige netop DEN race som "modpol" til tæppetisserne... :lol: )

Jeg undre mig meget over hvorfor du lige valgte CC og ikke DDB!?? DET syntes jeg er snyd *LOOOOOL*:P

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret, Birgitta.

 

Jeg vil gerne kommentere én ting:

 

Naturligvis må man ofte forvente reklamer i større eller mindre grad på en gratis side. Og det er ikke meningen at siten skal stå inde for indholdet på disse f.eks. alle disse google-reklamer.

 

Men det jeg opponerer imod er ikke google-reklamer med Millan, for dem er der ingen af, men derimod deciderede anbefalinger af Cesar millans bøger og dvd´er.

Der er en forskel.

 

"DBI (dogbreedinfo.com) recommends to EVERY dogowner"

 

 

Jeg synes det er rigtigt fint at du nu har googlet på "Cesar Millan" og dermed fundet ud af hvem det egentlig er du har været med til at diskutere på de sidste mange sider :wink:

 

Slut herfra. jeg gider ikke mere, men du er velkommen til at få det sidste ord, det har jeg det helt fint med. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...