Hop til indhold

Hvornår er det, hjernen kommer?


Recommended Posts

He he.... Kimmi 6½ år gammel :mrgreen: Hun er altid hyper - men efter godt 3 uger uden træning ser det sådan her ud

 

[media]

[/media]

 

Laaaang video - optaget med kameraet stående på en bunke cd'er (og ja, Kimmi dutter det et par gange), se den gerne uden lyd, da de to små bliver mishandlet bag et børnegitter :mrgreen:

 

Videoen ville være rigtig god i en kampagne mod brug af klikkertræning til lydighed - liiiiidt for meget eget initiativ eller noget :mrgreen: Men jeg elsker hende SÅ meget alligevel :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

He he.... Kimmi 6½ år gammel :mrgreen: Hun er altid hyper - men efter godt 3 uger uden træning ser det sådan her ud

 

[media]

[/media]

 

Laaaang video - optaget med kameraet stående på en bunke cd'er (og ja, Kimmi dutter det et par gange), se den gerne uden lyd, da de to små bliver mishandlet bag et børnegitter :mrgreen:

 

Videoen ville være rigtig god i en kampagne mod brug af klikkertræning til lydighed - liiiiidt for meget eget initiativ eller noget :mrgreen: Men jeg elsker hende SÅ meget alligevel :lun:

 

:lun: Er SÅ sødt med hendes vilde klæbe-jeg-hager-mig-fast-på-dig-ben-så-god-er-jeg-plads hun laver først.

Træningsmonster!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nøj hvor er hun bare skøn - Det må da kunne kaldes smæk-dæk :mrgreen:

 

Helt ærligt, så er der bare ikke noget skønnere, end det blik der bare siger - Hva nu mor, hva så nu, hva, hva, hva?????!

Det er da i hvertfald en hund der ikke bare kan, men VIL arbejde :klap:

 

Hvor må jeg altså bare have en border næste gang :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Er SÅ sødt med hendes vilde klæbe-jeg-hager-mig-fast-på-dig-ben-så-god-er-jeg-plads hun laver først.

Træningsmonster!

 

Træningsmonster - hvem? Kimmi? Neeeej da :mrgreen: Hun bryder sig slet ikke om det.... KUN hvis hun må blive nusset på ryggen til sidst - så accepterer hun også godbidderne undervejs :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Træningsmonster - hvem? Kimmi? Neeeej da :mrgreen: Hun bryder sig slet ikke om det.... KUN hvis hun må blive nusset på ryggen til sidst - så accepterer hun også godbidderne undervejs :mrgreen:

 

Kan godt se det gør lidt ondt på hende, er du sikker på det er en god idé at aktivere hende så meget på den måde?

Måske du bare skulle kaste bold til hende? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bold? Hvem sagde Bold? Hvor er den? Hvor? Hvor? Hvor?

 

He.... havde VVS mand på besøg tidligere i dag (Nogen havde forsøgt at lave svømmebassin i kælderen - nævner ingen navne!) Hans stakkels lærling kom til at kaste den bold Kimmi kom med..... han kom så aldrig til at hjælpe med at skifte ventilen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bold? Hvem sagde Bold? Hvor er den? Hvor? Hvor? Hvor?

 

He.... havde VVS mand på besøg tidligere i dag (Nogen havde forsøgt at lave svømmebassin i kælderen - nævner ingen navne!) Hans stakkels lærling kom til at kaste den bold Kimmi kom med..... han kom så aldrig til at hjælpe med at skifte ventilen :mrgreen:

 

Hahaha - for fanden, nå men at være udlært i boldkast er sgu heller ikke nogen dårlig ting..

I følge Kimmi selvfølgelig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun havde fundet kontrakten frem inden han gik.... hvis han skulle blive træt af VVS gerningen, er han sikret et job her :mrgreen:

 

Betalt rigeligt i hvad der kan undværes af godbidder - and it's a done deal! Har sådan en idé om at Kimmi vil være af den type som forlanger sådan en kontrakt underskrevet i blod...

Link til indlæg
Del på andre sites

Betalt rigeligt i hvad der kan undværes af godbidder - and it's a done deal! Har sådan en idé om at Kimmi vil være af den type som forlanger sådan en kontrakt underskrevet i blod...

 

Jep - han kommer aldrig herfra igen :mrgreen: Og hun udbetaler gerne i Frolic, hvis der kastes bold! Hun har ret godt styr på hendes prioriteringer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaa :banan: Men også en lille klovn, og jeg synes hun er SÅ sød, så får aldrig rettet på alle de fejl hun laver - for hun gør det jo ikke for at lave fejl, men fordi hun er så ivrig :mrgreen:

 

Jamen hun er da fiiiin :-D Jeg ville ønske at Chivas ville få r*ven med rundt på den måde.....Fjolset kan bakke flere kilometer også hen over dørtrin, træstammer og hvad ved jeg, men liiige at svinge popo'en med rundt i venstrevendinger, dét kan han ikke finde ud af :stupid:

 

Så jeg er dybt misundelig :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hun er da fiiiin :-D Jeg ville ønske at Chivas ville få r*ven med rundt på den måde.....Fjolset kan bakke flere kilometer også hen over dørtrin, træstammer og hvad ved jeg, men liiige at svinge popo'en med rundt i venstrevendinger, dét kan han ikke finde ud af :stupid:

 

Så jeg er dybt misundelig :oops::mrgreen:

 

He he... sådan er det nok altid :mrgreen: Jeg er jo vildt misundelig på Chivas' pæne og rolige stillingsskift. Kimmi mener jo sagtens, at hun kan lave det uden min hjælp :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... sådan er det nok altid :mrgreen: Jeg er jo vildt misundelig på Chivas' pæne og rolige stillingsskift. Kimmi mener jo sagtens, at hun kan lave det uden min hjælp :mrgreen:

 

Ha ha, nej det er godt nok ikke nemt, man kan åbenbart ikke få det hele :mrgreen:

 

Eller er vi mon bare for krævende? :hmm::genert::shock:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

sikken dog en skøn bette vovse og sikken en dejlig opmærksom hund :lun:

 

skøøønt med de der arbejdsglade bordere

 

flot vending jeg har selv prøvet og arbejde med dette siden jeg skrev mit sidste indlæg hun har ingen ide om sin bagdel :stupid::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikken dog en skøn bette vovse og sikken en dejlig opmærksom hund :lun:

 

skøøønt med de der arbejdsglade bordere

 

flot vending jeg har selv prøvet og arbejde med dette siden jeg skrev mit sidste indlæg hun har ingen ide om sin bagdel :stupid::damn:

 

Tak :mrgreen:

 

Det er sjovt med de der bagben - hvis man ikke lige har fået gjort dem opmærksom på, at de rent faktisk kan styre dem, så følger de ligesom bare efter forbenene :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Tak :mrgreen:

 

UOTE]Det er sjovt med de der bagben - hvis man ikke lige har fået gjort dem opmærksom på, at de rent faktisk kan styre dem, så følger de ligesom bare efter forbenene :mrgreen:[/Q

 

 

ja måske er min bette pige bare dum hun er ihvertfald ikke særlig god til dette bagpartskontrol øvvvv det ser bare godt ud når det virker måske er schæfere bare lidt mere klodsede de virker sådan :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :mrgreen:

 

UOTE]Det er sjovt med de der bagben - hvis man ikke lige har fået gjort dem opmærksom på, at de rent faktisk kan styre dem, så følger de ligesom bare efter forbenene :mrgreen:[/Q

 

 

ja måske er min bette pige bare dum hun er ihvertfald ikke særlig god til dette bagpartskontrol øvvvv det ser bare godt ud når det virker måske er schæfere bare lidt mere klodsede de virker sådan :oops:

 

Tror du ikke bare, hun lige skal finde ud af, hvad det går ud på? Jeg starter med at lære mine "elefanten" - dvs. stå med forbenene på f.eks. en opvaskebalje og så dreje rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hader sådan nogle videoer :evil:

 

Nu sad jeg lige og var så stolt af Luna, som næsten kan komme på plads efter kassemetoden... Jeg sad sågar og overvejede om jeg skulle lægge en lille video ind for at vise hvor dygtig min lille tøs er, men nu har jeg da helt mistet lysten...

 

 

 

 

 

 

 

 

Men hvor er Kimmi dog bare skøn at se på, og sikke dog en arbejdslyst :-D Hun er jo totalt klistret til dit ben, alt i mens hun bare ser så forventningsfuld ud. Og hendes sit/dæk/stå, hvor er hun dog bare kær :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hader sådan nogle videoer :evil:

 

Nu sad jeg lige og var så stolt af Luna, som næsten kan komme på plads efter kassemetoden... Jeg sad sågar og overvejede om jeg skulle lægge en lille video ind for at vise hvor dygtig min lille tøs er, men nu har jeg da helt mistet lysten...

 

 

 

 

 

 

 

 

Men hvor er Kimmi dog bare skøn at se på, og sikke dog en arbejdslyst :-D Hun er jo totalt klistret til dit ben, alt i mens hun bare ser så forventningsfuld ud. Og hendes sit/dæk/stå, hvor er hun dog bare kær :lun:

 

Jeg vil gerne se video af Luna - der er jo trods alt et godt stykke tid til hun bliver 6½ år - eller Border Collie for den sags skyld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...