Hop til indhold

Hvalpeleg v. Silkeborg


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Hej :mrgreen:

 

 

Nu kommer min hvalp snart hjem til mig. Helt praecist soendag d. 17 januar og saa vil jeg hoere om der var nogen som har lyst at hilse paa ham?

 

 

Det kunne vaere hyggeligt at se nogle ansigter her inde fra i levende live i samme omgang :blink:

 

 

Ellers bare noget hvalpeleg omkring Silkeborg. Jeg har bil, saa steder udenfor Silkeborg kan godt besoeges :blink:

 

Forresten er min hvalp en Kooiker han.

 

Venlig hilsen Ida og kommende hvalp :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ingen hund, så vil nøjes med at ønske dig tillykke med kommende hvalp - bliver da skide spændende :ivrig:

 

 

Tak.... Det bliver skide spaendende..... Kennelen har lige sendt billeder og bedt mig om at tage beslutning mellem to hvalpe.

 

Valget stod mellem Banjo, en lille, ikke saa modig, energibombe og Bingo en mere rolig, modig herre, som nyder at ligge og kigge paa sine soeskende.

 

Valget faldt paa Bingo (navnet bliver sikkert aendret). Det var den kennelen mener vil passe bedst til mig og jeg er sikker paa de har ret. Glaeder mig til at se ham d. 13 januar....

 

Vedlaegger lige et billeder af den unge mand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Åhh så først dit indlæg nu! Min 5-måneders hvalp elsker at lege med andre hunde! Vi bor I Brædstrup så det burde sagtens kunne lade sig gøre. Selvom der er lidt aldersforskel, så har Charlie intet i mod at lege med en lidt yngre. Han bliver ikke så meget større end han er nu, og hvis jeg husker rigtig så bliver sådan en race som din hunds, lidt større end en Corgi:vuf:

Vi kan ihvertfald altid lige mødes med hundene i snor og se hvordan det går.

 

Jeg vil desuden lige sige at din kommende hvalp ser virkelig dejlig ud:-)

 

Mvh

Mette & corgien Charlie

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh så først dit indlæg nu! Min 5-måneders hvalp elsker at lege med andre hunde! Vi bor I Brædstrup så det burde sagtens kunne lade sig gøre. Selvom der er lidt aldersforskel, så har Charlie intet i mod at lege med en lidt yngre. Han bliver ikke så meget større end han er nu, og hvis jeg husker rigtig så bliver sådan en race som din hunds, lidt større end en Corgi:vuf:

Vi kan ihvertfald altid lige mødes med hundene i snor og se hvordan det går.

 

Jeg vil desuden lige sige at din kommende hvalp ser virkelig dejlig ud:-)

 

Mvh

Mette & corgien Charlie

 

 

Det lyder dejligt. Min hvalp har helt sikkert ogsaa godt af at moede lidt aeldre hvalpe.

 

Og nej, Braedstrup er ikke saa langt vaek, saa det kan vi nok godt finde ud af. :mrgreen:

 

Charlie ser ogsaa dejlig ud.

 

Ida

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg ville gerne hvalpenusse :lun: Men min Karla ved man bare aldrig med... nogle hvalpe synes hun er verdens 8ende vidunder og er super-legetante for... andre hvalpe synes hun bare er total pain-in-the-ass :roll:

 

 

Vi kan godt arrangerede hvalpenussing :-D

 

Han er den roligste i kuldet og efter at have hilst ligger han sig gerne hen og kigger på de andre, siger kennelen. Men det var nu også det jeg oplevede i dag.

 

Efter han havde hilst og leget lidt med mig, gik han lidt væk og kiggede på de andre hvalpe.

 

Måske Karla kan li ham....:hmm::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...