Hop til indhold

Månedens Hund April 2008 "Kikset foto"


Administrator
 Share

Recommended Posts

2218_DSC00221_1.jpg

 

 

Jeg synes dette billede er ret kikset. Der er 4 hunde i billedet og ingen af dem tager sig ret godt ud :lol: Sheila ligner en der lige har gjort noget hun ikke må, tabt sig undervejs og fået en hale der er 3 meter for lang :lol:

 

Der er 5 :wink:

Groa står på bordet :oops:

 

Så er Groa godt nok vokset noget :shock: Jeg mener at kunne genkende Bounty, border/golden/schæfer mix, men måske er det mine øjne det er galt med

 

Ja, nu du siger det.

Og så må jeg da sige mit indlæg er blevet postet nogle gange, og jeg kan ikke slette dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Luxdog
Vil også være med, så her er Amy i fuld sving med at lege med sit kødben (som svæver i luften på billedet) :D

 

14_12_2007_037.jpg

 

Idé til ny kategori: "Hurtig på aftrækkeren", for det har du godt nok været her :D

Tak :lol: men det er vist også påkrævet, når man er "hundefotograf" :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tyttemåz
Tacco vil også gerne være med. ved ikke om man kan skære Jannik væk men hvis nogen vil gøre forsøget så er i velkomne :D

 

 

 

2028_tacco_snude_1.jpg

 

Det er godt nok en lækker Dalma, men man får næsten pletter for øjnene :P

Link til indlæg
Del på andre sites

2218_DSC00221_1.jpg

 

 

Jeg synes dette billede er ret kikset. Der er 4 hunde i billedet og ingen af dem tager sig ret godt ud :lol: Sheila ligner en der lige har gjort noget hun ikke må, tabt sig undervejs og fået en hale der er 3 meter for lang :lol:

 

Hvor er det billede taget fra og er der et par enkelte "grækere" med på billedet?

 

Nu var jeg med, så jeg tillader at svare :oops:

 

Billedet er taget i hundeskoven i Trige v/Århus http://www.hundeskovene.dk/60-99/trige.shtml og selv om der jævnligt kommer "grækere" var der ikke nogle lige ved den lejlighed

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil da også forsøge os med et godt billede... here goes :D

 

2734_DSC_0282_1.jpg

 

Det er Caine, som desværre for sent, opdager at han er blevet større siden sidst han kravlede under sofaen oppe hos mine svigerforældre :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER der altså mange skægge og gode kiks i denne måned.......

 

Jeg kommer bare helt i tvivl...

Må man godt deltage med billeder af flere hunde???????

Og billeder af hunde, som man ikke ejer, -altså hundevenner?? For så har jeg davist en halv milliard..

 

Jeg vil bare ikke putte noget ind, som alligevel ikke kan godtages..

 

c009.gifADMIN!!!: Hvad må man? Må man have hundevenner med på billedet? Eller er det kun kiks af egne hunde? Må man have flere (egne) hunde på samme billede?

-----Det er da for ærgerligt, hvis en masse af de gode billeder ryger ud d. 20. fordi de ikke overholder reglerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun mig der tænker at det også skal være et billede man kan holde ud at kigge på i en hel måned? xD

 

Som detteher??:

 

XXX

 

 

Så vil jeg bare håbe, at Silke kan holde ud at kikke på OS i en hel måned...

 

 

Nå, men det kan være, at jeg skifter billedet, hvis det er tilladt at bruge hundevenner og mange hunde... :lol:

 

Jeg skifter til detteher:

Redigeret af Birgitta
jeg ville skifte billedet...
Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun mig der tænker at det også skal være et billede man kan holde ud at kigge på i en hel måned? xD

 

Det tænker jeg rigtigt meget på når jeg stemmer :wink:

Og jeg tænker også på om billedet vil være godt i den stærkt formindskede størrelse, som vinderbilledet jo bliver skaleret ned til.

 

Og det kan sommetider være svært at bedømme. Især ved de meget store deltagende billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Er det mig der har misforstået noget?

Jeg mener det hed sig at der kun må være EN hund på billedet, og det skal være ens egen hund.

Er reglerne lavet om?

Jeg er sådan set ligeglad, men det virker lidt forvirrende nu.

Jwg tror da ikke der må være flere hunde på, det var derfor jeg ikke deltog i våd hund, har nemlig kun ''våde'' billeder mere flere på :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun mig der tænker at det også skal være et billede man kan holde ud at kigge på i en hel måned? xD

 

Som detteher??:

 

2196_20051015_036b_2.jpg

 

 

Så vil jeg bare håbe, at Silke kan holde ud at kikke på OS i en hel måned...

 

 

Nå, men det kan være, at jeg skifter billedet, hvis det er tilladt at bruge hundevenner og mange hunde... :lol:

 

Fint billede, men synes da ikke det er et kiks :) Det er nærmere et godt close-up :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...