Hop til indhold

Petrine - op på kasse

Petrine
 Share

Recommended Posts

hehe hvor er hun sød og dygtig...

Hvis man absolut skal komme med kritik - går ud fra det er en øvelse hun aldrig har prøvet før? Så ville jeg nok ikke have sagt noget... blot stillet kassen frem og afventet hvad hun ville gøre :-D

Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig :engel:

Så er det jo, at du til at starte med at klikke for bare den mindste lille bevægelse eller det mindste blik i retning mod kassen. :-)

Men hun er nu et dygtigt lille pus, mon ikke gerne hun ville gå til noget trickstræning? :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du jo give den der kop et-eller-andet jeg før har tigget om, så skal jeg nok sætte dig ind i det der med at klikke :blink:

Shit, har du tigget? Jeg fatter jo ikke de der vink :oops: kom du bare til kaffe! Hvornår kommer du? Jeg har fri tirsdag til torsdag, men går til handicapsvømning om tirsdagen (og er flad bagefer...de der handicappede er totalt kække)

Tja, Ninjamor har jo snakket om at oprette et trickshold, når hundetræningkbh.dk starter ny sæson. Og ellers er der jo altid dogdancing. :slem:

Ninjamor er under skærpet overvågning, men der er ikke noget på hendes side endnu; danse... DET gør jeg ikke!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit, har du tigget? Jeg fatter jo ikke de der vink :oops: kom du bare til kaffe! Hvornår kommer du? Jeg har fri tirsdag til torsdag, men går til handicapsvømning om tirsdagen (og er flad bagefer...de der handicappede er totalt kække)

Onsdag har jeg allerede en aftale, så jeg skal lige høre Bo om han også kan være babysitter om torsdagen, jeg giver besked senere i aften :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er velkommen...men bliver nok lidt voldsomt med fuglen :hmm:

Jeg lader bare Luna blive hjemme, ellers tror jeg den stakkels fugl stiller sutskoene :blink: Og så vidt jeg husker, så var Petrine heller ikke overvældende begejstret for at skulle hilse på Luna?

Og sidst, men ikke mindst, hvis jeg skal lære dig noget om klikkertræning, så skal jeg ikke samtidig være opmærksom på at forhindre Luna i at smadre dit hus og æde din fugl (husk, hun er kun 10 måneder) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites