Petrine Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Tager med glæde mod kritik, kunne ikke rigtigt træne alle de fine principper for Petrine gjorde det jo rigtigt i første forsøg :klap: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Dyyygtig :klap: Hvor er hun sød - "er det sådan her? hva? hva?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 hehe hvor er hun sød og dygtig... Hvis man absolut skal komme med kritik - går ud fra det er en øvelse hun aldrig har prøvet før? Så ville jeg nok ikke have sagt noget... blot stillet kassen frem og afventet hvad hun ville gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 hehe hvor er hun sød og dygtig... Hvis man absolut skal komme med kritik - går ud fra det er en øvelse hun aldrig har prøvet før? Så ville jeg nok ikke have sagt noget... blot stillet kassen frem og afventet hvad hun ville gøre Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig you are preaching to the choir Jeg har nøjagtigt samme kvaler - jeg ender alt for ofte med at lokke fordi jeg er en utålmodig skovl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Nåårh, hvor ER hun nuser Og dygtig! Sådan en lille fims må vi have på et tidspunkt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hvor er hun dygtig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig Så er det jo, at du til at starte med at klikke for bare den mindste lille bevægelse eller det mindste blik i retning mod kassen. Men hun er nu et dygtigt lille pus, mon ikke gerne hun ville gå til noget trickstræning? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Trickstræning? Hvor? Hvornår? Tror bare Petrines evner er en del bedre end mine, har stadig ikke 100% fattet pointen i klikkeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Trickstræning? Hvor? Hvornår? Tror bare Petrines evner er en del bedre end mine, har stadig ikke 100% fattet pointen i klikkeren Så må du jo give den der kop et-eller-andet jeg før har tigget om, så skal jeg nok sætte dig ind i det der med at klikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Trickstræning? Hvor? Hvornår? Tror bare Petrines evner er en del bedre end mine, har stadig ikke 100% fattet pointen i klikkeren Tja, Ninjamor har jo snakket om at oprette et trickshold, når hundetræningkbh.dk starter ny sæson. Og ellers er der jo altid dogdancing. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Så må du jo give den der kop et-eller-andet jeg før har tigget om, så skal jeg nok sætte dig ind i det der med at klikke :blink: Shit, har du tigget? Jeg fatter jo ikke de der vink kom du bare til kaffe! Hvornår kommer du? Jeg har fri tirsdag til torsdag, men går til handicapsvømning om tirsdagen (og er flad bagefer...de der handicappede er totalt kække) Tja, Ninjamor har jo snakket om at oprette et trickshold, når hundetræningkbh.dk starter ny sæson. Og ellers er der jo altid dogdancing. :slem: Ninjamor er under skærpet overvågning, men der er ikke noget på hendes side endnu; danse... DET gør jeg ikke!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Shit, har du tigget? Jeg fatter jo ikke de der vink kom du bare til kaffe! Hvornår kommer du? Jeg har fri tirsdag til torsdag, men går til handicapsvømning om tirsdagen (og er flad bagefer...de der handicappede er totalt kække) Onsdag har jeg allerede en aftale, så jeg skal lige høre Bo om han også kan være babysitter om torsdagen, jeg giver besked senere i aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Luna er velkommen...men bliver nok lidt voldsomt med fuglen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Luna er velkommen...men bliver nok lidt voldsomt med fuglen :hmm: Jeg lader bare Luna blive hjemme, ellers tror jeg den stakkels fugl stiller sutskoene :blink: Og så vidt jeg husker, så var Petrine heller ikke overvældende begejstret for at skulle hilse på Luna? Og sidst, men ikke mindst, hvis jeg skal lære dig noget om klikkertræning, så skal jeg ikke samtidig være opmærksom på at forhindre Luna i at smadre dit hus og æde din fugl (husk, hun er kun 10 måneder) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Du har helt ret...kan bare ikke lide at sige 'uden hund' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Du har helt ret...kan bare ikke lide at sige 'uden hund' Luna er ikke forvænt med at skulle med mig alle steder, så det er slet ikke noget problem at sige "uden hund" til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Torsdag var ikke en god dag, kan du en anden dag, måske i næste uge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Torsdag var ikke en god dag, kan du en anden dag, måske i næste uge? Mandag / onsdag i næste uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts