Hop til indhold

God (legetøjs) and til hunden - hvor ?


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Så er grisen afprøvet :-D

 

Den er lidt uhandig og tung, men det er ikke værere end at Luna sagtens kan spæne rundt med den og kaste den frem og tilbage :-D

 

Hvad angår holdbarheden, nu har jeg jo altså en hund der, hvis hun ikke er under opsyn, meget gerne myrder diverse bamser, og der tror jeg altså ikke at denne her kommer til at holde meget længere end de almindelige bamser. Selvfølgelig er syningerne forstærket på denne bamse, men Luna er jo ikke dummere end at hun så bare vælger noget andet end syningerne at bide i :blink:

 

Så fremover går jeg i genbrugsbutikkerne og køber min bamser til 5 kroner stykket, så kan hun splitte dem ad lige så tosset hun vil, uden at jeg behøver at bekymre mig om prisen :-D

 

Tak til Luna fordi hun gad være prøvekanin, og til dig, fordi du gad skrive det ned for hende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak til Luna fordi hun gad være prøvekanin, og til dig, fordi du gad skrive det ned for hende :blink:

 

Ja, hun er desværre forment adgang til computeren, så hun kunne ikke selv fortælle om sine oplevelser. Men på nuværende tidspunkt giver computeren småstød og "I" samt "D" virker ikke særlig godt, efter at hun 2 gange har smidt den på gulvet i arrigskab over at den ikke gjorde som hun ville, så jeg har desværre måtte formene hende adgang :blink:

 

Men hun vil da lige hilse og fortælle, at selvom det lykkedes hende at ødelægge bamsen, så syntes hun stadig at det var alletiders bamse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hun er desværre forment adgang til computeren, så hun kunne ikke selv fortælle om sine oplevelser. Men på nuværende tidspunkt giver computeren småstød og "I" samt "D" virker ikke særlig godt, efter at hun 2 gange har smidt den på gulvet i arrigskab over at den ikke gjorde som hun ville, så jeg har desværre måtte formene hende adgang :blink:

 

:mrgreen:

 

Men hun vil da lige hilse og fortælle, at selvom det lykkedes hende at ødelægge bamsen, så syntes hun stadig at det var alletiders bamse :5up:

 

Er det grisen hun har fået ødelagt allerede ? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det grisen hun har fået ødelagt allerede ? :shock:

 

Hun har ikke fuldstændigt ødelagt den, men efter 10 minutter var det lykkedes hende at lave hul i betrækket, så vi måtte tage den fra hende igen. Så nu får hun den kun i 5-10 minutter ad gangen, fordi at i det første stykke tid, der løber hun bare rundt og leger med den, men derefter går hun i destruktions mode, og så skal den bare ødelægges...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har ikke fuldstændigt ødelagt den, men efter 10 minutter var det lykkedes hende at lave hul i betrækket, så vi måtte tage den fra hende igen. Så nu får hun den kun i 5-10 minutter ad gangen, fordi at i det første stykke tid, der løber hun bare rundt og leger med den, men derefter går hun i destruktions mode, og så skal den bare ødelægges...

 

Bamsekilleren Luna er godt nok hurtig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med boldene fra bigbullies den ene er formstøbt så selv om hunden bider hul i den holder den stadig den runde facon den anden er lavet i hård plast og er næsten umulig at ødelægge vi har tug n tosh til vores schæfer den har hun haft i et år det er nok det eneste stykke legetøj der har overlevet hendes hvalpe tid :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med boldene fra bigbullies den ene er formstøbt så selv om hunden bider hul i den holder den stadig den runde facon den anden er lavet i hård plast og er næsten umulig at ødelægge vi har tug n tosh til vores schæfer den har hun haft i et år det er nok det eneste stykke legetøj der har overlevet hendes hvalpe tid :vuf:

 

Jeg takker for tippet, men bolde er nu ikke noget problem - vi bruger mest tennisbolde og fodbolde, og de plejer at holde fint.

Dvs. fodboldene punkterer hun :stupid: så hun bedre kan holde dem i munden, men dem har vi nogle stykker af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det bliver til at vi prøver Tyffy Polly (og Micromed tandbørsten fra samme sted) og Anden fra Hunter.

 

Så er grisen afprøvet :-D

 

Den er lidt uhandig og tung, men det er ikke værere end at Luna sagtens kan spæne rundt med den og kaste den frem og tilbage :-D

 

Hvad angår holdbarheden, nu har jeg jo altså en hund der, hvis hun ikke er under opsyn, meget gerne myrder diverse bamser, og der tror jeg altså ikke at denne her kommer til at holde meget længere end de almindelige bamser.

 

Tak for din tilbagemelding !

Jeg kan nok ikke styre mig, så mon ikke det ender med, at jeg køber den til hende :genert:

 

Det kunne jeg så ikke, Grisen, Anden og tandbørsten er bestilt.

 

Man er jo nødt til at se det med egne øjne :blink:

 

Og der er jo heller ingen der siger at hun er lige så dygtig som Luna til at splitte bamser ad :lol:

 

Nu får vi se, men jeg håber det ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er anden ankommet - endda en lille aktivitetsbold med, fin service :5up:

Den ligner lidt en rigtig and, så nu vil jeg bare håbe den holder lidt bedre.

 

Vi melder tilbage når hun har haft bisserne i den :vuf:

 

Anden vakte STOR jubel :banan:

Efter VI havde leget med den i 5-10 minutter stoppede jeg legen. :evil:

Der havde hun bidt hul i den ene fod :roll:

Selve anden er dog stadig hel.

 

Her i starten, får hun den så kun lidt ad gangen :fornaermet:

 

I den gratis aktivitetsbold er hullet lige lille nok til vores godbidder og hun kan skille den ad i de to dele.

Så, nu er den bidt i stykker og smidt ud - det tog under to minutter :stupid:

 

Grisen skulle ankomme i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Anden vakte STOR jubel :banan:

Efter VI havde leget med den i 5-10 minutter stoppede jeg legen. :evil:

Der havde hun bidt hul i den ene fod :roll:

Selve anden er dog stadig hel.

 

Her i starten, får hun den så kun lidt ad gangen :fornaermet:

 

I den gratis aktivitetsbold er hullet lige lille nok til vores godbidder og hun kan skille den ad i de to dele.

Så, nu er den bidt i stykker og smidt ud - det tog under to minutter :stupid:

 

Grisen skulle ankomme i morgen.

 

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være med at grine :lol:

 

Det lyder præcist som når Luna får nye ting, hvis vi ikke tager dem fra hende inden for 5-10 minutter, så går hun i den destruktive mode, og så skal hun altså bare have fundet ud af hvad der er inden i :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være med at grine :lol:

 

Det er da godt det ikke kun er mig hun kan underholde :mrgreen:

 

Det lyder præcist som når Luna får nye ting, hvis vi ikke tager dem fra hende inden for 5-10 minutter, så går hun i den destruktive mode, og så skal hun altså bare have fundet ud af hvad der er inden i :lol:

 

Fødderne røg lige ind mellem kindtænderne som om det var et gnaveben - så stoppede jeg det !

Altså en and skal bæres, ikke spises. Hun ved åbenbart ikke hun er en lab :stupid:

Det må vi se om vi kan få lært hende :engel::mrgreen:

 

 

Bolden puttede vi en smule i én gang - da hun var færdig bed hun den i stykker (mens jeg skrev her) - mon der er flere derinde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tænker også umiddelbart at en bamse fra Tuffy's ville være den bedste løsning.

 

Efter at have fået grisen fra Tuffy's, som have et link til hjemmesiden mydogtoy.com, så jeg at der også findes Mighty Dog toys.

 

Det virker som samme konstruktion som Tuffy's (der jo har MANGE flere modeller end jeg fandt på de danske sider)

Og der er RIGTIG mange forskellige dyr fra Mighty.

http://vipproducts.com/retail/files/index.php?cPath=217

 

Nogle der ved om de kan fås nærmere end fra USA ?

Redigeret af Bailey_f1
slåfejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Den virker KRAFTIG i kvaliteten, så nu får vi se hvad den holder til :blink:

 

Første melding herfra er YDERST positiv :5up::5up:

 

Hun har rendt rundt med den, med kun ganske få pauser, siden jeg kom hjem fra arbejde med den. Så den er hun også rigtig glad for :banan:

Hun har fået lov til fri leg med den, og den er blevet udsat for lidt af hvert :slem:

 

Den ser ud til at ville holde væsentligt bedre end andre dyr vi har haft,

så Louise's forslag var rigtig godt :klap:

Nu er det her godt nok en gris, og ikke and, men mon ikke Bailey er ligeglad: Mega Tuffy Polly

 

Ligesom

Her er de endda på tilbud ! Tuffy´s tøjdyr

som var hvor den blev købt.

 

Her er hun efter at have leget med den - og anden. (og nej, det er ikke et opsat billede)

bailey_mednytlegetoj_800x600.jpg

 

Tuffy's tøjdyr kan vi uden tvivl godt finde på at købe en anden gang :5up:, selvom de er lidt store og tunge.

(Dog fandt jeg som nævnt ovenfor Mighty's tøjdyr, som også ser rigtig gode ud, som jeg måske prøver næste gang hun skal have lidt, hvis jeg kan finde dem lidt nærmere)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød :lun:

 

Hehe - hun takker :blink:

Det var bare SÅ sigende det billede.

Det har i øvrigt gentaget sig utallige gange om dagen siden da.

Selv med i seng skal den :hjerte:

 

Evalueringen her efter en uges tid eller så, er stadig den samme.

Grisen er god og meget holdbar, men det SKAL være en and.

Den er iøvrigt også stadig hel :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Jeg tror det bliver til at vi prøver Anden fra Hunter,

 

Så er anden ankommet - det var den 28/1-10....

 

Evalueringen her efter en uges tid eller så, er stadig den samme.

Grisen er god og meget holdbar, men det SKAL være en and.

Den er iøvrigt også stadig hel :5up:

 

Ja, så kommer endnu en evaluering af anden - eller Rapper som den hedder :genert:

1 år og 8 måneder efter er den stadig hel.

Den har været syet en lille smule to gange, men har klaret sig rigtig rigtig fint :5up:

 

Nu skal den skiftes. Ikke fordi den er gået i stykker, men den er så gennemtygget, at den ikke lugter særlig godt mere.

Men jeg kan ikke finde den :-(

Den er tilsyneladende udsolgt.

 

Nogle der ved hvor man kan få den nu ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så kommer endnu en evaluering af anden - eller Rapper som den hedder :genert:

1 år og 8 måneder efter er den stadig hel.

Den har været syet en lille smule to gange, men har klaret sig rigtig rigtig fint :5up:

 

Nu skal den skiftes. Ikke fordi den er gået i stykker, men den er så gennemtygget, at den ikke lugter særlig godt mere.

Men jeg kan ikke finde den :-(

Den er tilsyneladende udsolgt.

 

Nogle der ved hvor man kan få den nu ?

 

Det ser umiddelbart ud til at både zooplus.dk og mypets.dk har den. Hvis det nu er den rigtige, det er i hvert fald en Hunter-and...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...