Hop til indhold

Gang i den gamle (Video)


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Jeg har besluttet at træne lidt mere med Cody igen, han er jo ellers gået på pension for et par år siden og siden da er han ikke blevet trænet i den forstand, men har fået sine aktiviteter på andre måder -fodersøg og lign. Men her det sidste stykke tid syntes jeg ikke han har virket helt tilfreds med tilværelsen og tænker at det måske kan skyldes at han ikke høre så godt efterhånden og derfor ind i mellem går glip af hvad der forgår her i huset... :???:

 

Så nu skulle det være og man må sige at Cody var i sit es, da jeg tog ham ud og trænede lidt med ham i dag :lun:

Det svære for mig består så i at finde på ting, han kan lave selvom han ikke høre helt så godt som han har gjort.

 

I første omgang blev det så stillingsskift og indklad med stå, da jeg ved begge øvelser kan bruge meget tydlige håndtegn og Cody var super god -og kær! når jeg selv skal sige det :mrgreen:

 

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han dygtig! Han nyder virkelig at blive arbejdet med igen, det er jo tydeligt! Og hans stå under indkald er jo bare SÅ flot, man kan slet ikke se han skulle være så gammel..

Sikker på du ikke har regnet forkert? ;-)

 

Mange tak :-D Jeg syntes også at han er super god :lun:

 

Og med hensyn til alderen, så er jeg rimeligt sikker :mrgreen: Han er født d. 24. april 1997, så det er meget tæt på 13 år :hjerte:

 

Men det er ikke første gang at hans energi og glæde har snydt folk, den gang han var aktiv i LP prøver, måtte jeg også altid minde dommerne om at han var senior når vi kom til springet, og det på trods af at det jo tit er de samme dommere vi var oppe ved fra gang til gang, men når først de havde set Cody fjumre rundt i fri ved fod osv. så glemte de det simpelthen -Cody var 8 år da han stillede op i sin første LP prøve, så han var faktisk senior gennem hele sin LP karriere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :-D Jeg syntes også at han er super god :lun:

 

Og med hensyn til alderen, så er jeg rimeligt sikker :mrgreen: Han er født d. 24. april 1997, så det er meget tæt på 13 år :hjerte:

 

Men det er ikke første gang at hans energi og glæde har snydt folk, den gang han var aktiv i LP prøver, måtte jeg også altid minde dommerne om at han var senior når vi kom til springet, og det på trods af at det jo tit er de samme dommere vi var oppe ved fra gang til gang, men når først de havde set Cody fjumre rundt i fri ved fod osv. så glemte de det simpelthen -Cody var 8 år da han stillede op i sin første LP prøve, så han var faktisk senior gennem hele sin LP karriere :mrgreen:

 

 

He He - hoppebolden kunne også godt have narret mig :mrgreen:

 

Jeg ææælsker Cody - han er så sød og sjov, og han ser ud til at nyde at være på igen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

He He - hoppebolden kunne også godt have narret mig :mrgreen:

 

Jeg ææælsker Cody - han er så sød og sjov, og han ser ud til at nyde at være på igen :hjerte:

 

Han nød det absolut :hjerte: Så nu må jeg til og finde på lidt flere ting han kan lave med dårlig hørelse, så han kan få lov at lave noget mere :-D

 

Det egentlig lidt underligt, for han har ellers haft det fint med sin pensionist tilværelse, men nu syntes han åbenbart at han har holdt pause længe nok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak alle sammen :-D

 

Sikke en dejlig - og hoppende - arbejdsglæde. :klap::lun:

 

Jaaa, Cody er lidt af en hoppebold, min egen lille stressbombe :lun:

 

:lun: Nåååårh :lun:

 

Æææælsker den måde han smuttet mellem benene på dig, når han bliver aet:hjerte: Han ormer sig konsekvent mellem og ligner en der bare nyder det:hjerte:

 

Det er fast kutyme; ind mellem benene og så skal han nusses på bagdelen, så udføre han sin egen lille sejrsdans og hopper og spjætter med bagbenene :mrgreen:

 

:shock: 13 år ??? WOOOW .. godt gået... det er jo en "evig" hvalp .

 

Han er bare så vaks at se på og hans udtryk ved første indkald/stå er bare sååååååååe :lun::lun:

 

Jeps, næsten 13 år :-D Og ja, hvis ikke det var for den dårlige hørelse, så ville vi næsten ikke mærke at han er så højt oppe i alderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...