Hop til indhold

Nødråb: min "hvalp" mangler et sted i 4 uger!!!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Nhala - en af mine hvalpe, som blev postet til omplaceret herinde - søger et sted at være - meget meget AKUT !!!

 

Hendes nuværende ejer har ikke undersøgt om han må have hund i sin lejlighed og er fra i morgen fradag blevet smidt på døren, i 4 uger indtil han får en ny lejlighed - hvor han må have hund !!!!!

 

Hvis hun ikke finder et hjem hvor hun kan være senest i weekenden vil han skille sig af med hende :o(

 

Jeg ville selvfølgelig fluks tage hende til mig, men Nhala er en af de få hunde som en af mine tæver bare ikke kan tåle synet af - hvilket stammer helt tilbage fra Nhala var helt lille hvalp.

 

Vil I ikke godt hjælpe mig med at finde et sted som Nhala kan være i 4 uger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Ellers er der plads hos mig - hvis det altså ikke er hende, der er et problem i forhold til andre tæver!

- Det har hun ikke, heller ikke min tøs. Men de to har aldrig kunne lide hinanden, underligt. Padmé sagde bare "fy for pokker" alllerede da hun var 6 uger gammel :confused:

Ikke at der var noget - på det tidspunkt - men Padmé gik en lang bue uden om hende og hun eeeeeelsker normalt alle hvalpe.

Som den eneste af mine hvalpe nogen sinde, fik Nhala også lov at rejse da hun var 8 uger gammel, fordi de andre hvalpe mobbede hende slemt. Tænkte ikke at hun lige frem havde brug for 2 ugers ekstra mobning.

 

Men tusind tak for tilbydet :-D

 

Jeg sidder bare med en lidt "grrr .. for hylen da, hvorfor har du ikke undersøgt det først!" følelse.

Jeg føler jo stadig med mine hvalpe, selv om de er flyttet, tudede da en skrev at hun havde aflivet sin hund :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
- Det har hun ikke, heller ikke min tøs. Men de to har aldrig kunne lide hinanden, underligt. Padmé sagde bare "fy for pokker" alllerede da hun var 6 uger gammel :confused:

Ikke at der var noget - på det tidspunkt - men Padmé gik en lang bue uden om hende og hun eeeeeelsker normalt alle hvalpe.

Som den eneste af mine hvalpe nogen sinde, fik Nhala også lov at rejse da hun var 8 uger gammel, fordi de andre hvalpe mobbede hende slemt. Tænkte ikke at hun lige frem havde brug for 2 ugers ekstra mobning.

 

Men tusind tak for tilbydet :-D

 

Jeg sidder bare med en lidt "grrr .. for hylen da, hvorfor har du ikke undersøgt det først!" følelse.

Jeg føler jo stadig med mine hvalpe, selv om de er flyttet, tudede da en skrev at hun havde aflivet sin hund :genert:

 

forstår nu heller ikke at han ikke har undersøgt om han overhovedet måtte have hund. Men det er da altid noget at han har fundet et nyt sted hvor det er tilladt. Jeg kunne godt forestille mig at man som oprætter stadig ser det som værende ens egne "hunde" stadig:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

^det kan jeg godt forstå :ae:

 

Tror ikke hundejere er klar over hvor meget det betyder for opdrætterne at vide at deres "børn" har det godt og er elsket :lun:

 

Jeg er venner med bissens mors og fars ejere på facebook, så de følger godt med i hvad der sker :lun: desværre er det kun Izzie og Molly de har kontakt til, resten er bare derude i verden et eller andet sted :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...