Hop til indhold

mønster til dækken


potil
 Share

Recommended Posts

:banan: Nu har jeg langt om længe fået nålen fri i min symaskine (nålen havde sat sig fast) det krævede kun lidt vold :slem::stupid::klap::banan:

 

men nu vil jeg gerne igang med at sy noget til Flips, som han måske ikke nedlægger en protestant over :blink:

 

gerne i stil med det den her:

[media]http://www.nutrecare.co.uk/graphics/product_images/Ancolthermalfleece.jpg[/media]

 

er der mon nogen der ligger inde med sådan et? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan du ikke selv tegne et mønster? måske :genert:

 

Jeg syer selv efter et selvtegnet mønster til Cleo (uden ben). Det tror jeg godt du kan, hvis du har lidt symaskineerfaring:5up:

 

 

Det kan godt være at jeg skulle prøve :shock::mrgreen:

har bare nemlig så mange aflagte striktrøjer osv. der nemt kunne blive til en fiks lille ting til Flips :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Nu har jeg langt om længe fået nålen fri i min symaskine (nålen havde sat sig fast) det krævede kun lidt vold :slem::stupid::klap::banan:

 

men nu vil jeg gerne igang med at sy noget til Flips, som han måske ikke nedlægger en protestant over :blink:

 

gerne i stil med det den her:

[media]http://www.nutrecare.co.uk/graphics/product_images/Ancolthermalfleece.jpg[/media]

er der mon nogen der ligger inde med sådan et? :engel:

 

Det er sådan en som søde Freud har lovet at hjælpe mig med at sy i morgen, hvis den bliver god skal vi nok fortælle hvordan "vi" gjorde det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan en som søde Freud har lovet at hjælpe mig med at sy i morgen, hvis den bliver god skal vi nok fortælle hvordan "vi" gjorde det :mrgreen:

 

 

jamen det lyder super :blink:

 

og undskyld jeg ikke vendte tilbage, det smuttede for mig :oops::genert: men jeg nåede at se størrelsen på det dækken jeg havde tiltænkt Karla, det er desværre kun str. 40 - tror ellers det ville ha' været lige hende.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen det lyder super :blink:

 

og undskyld jeg ikke vendte tilbage, det smuttede for mig :oops::genert: men jeg nåede at se størrelsen på det dækken jeg havde tiltænkt Karla, det er desværre kun str. 40 - tror ellers det ville ha' været lige hende.. :genert:

 

det er helt ok - jeg havde faktisk glemt det igen :oops:

 

Jeg har købt et billigt dækken i farmland - a la det du viser... det passer hende sådan set, men er halvanden gang for bred til hende, så ideen er, at vi tager det som udgangspunkt og så syer et magen til, som er passet til de steder hun er for smal....

 

og så afleverer jeg det pænt igen nede i farmland bagefter :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er helt ok - jeg havde faktisk glemt det igen :oops:

 

Jeg har købt et billigt dækken i farmland - a la det du viser... det passer hende sådan set, men er halvanden gang for bred til hende, så ideen er, at vi tager det som udgangspunkt og så syer et magen til, som er passet til de steder hun er for smal....

 

og så afleverer jeg det pænt igen nede i farmland bagefter :engel:

 

 

ok :blink:

jeg glæder mig til at se jeres resultat så :blink::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...