Hop til indhold

Oops det vidste jeg ikke :/


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Okay jeg har så lige fundet ud af at jeg skal betale ALT udstyret til min hund selv (hvilket jeg ikke lige havde fået at vide) så jeg skal spare så mange penge som mulig.. er det nogle af jer der kender et sted med billige hundeting og legetøj? Jeg skal have skaffet noget aktiverings-tamtam legetøj men synes det er ret dyrt :hmm: kender i et sted hvor man kan få det relativt billigt??

 

På forhånd tak for hjælp! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I Farmland kan du købe uægte "kong'er" til omkring en 50'er. De fleste aktiveringsspil fra Karlie kan du købe til billig penge i Tyskland, men der er nu ingen grund til at investere i dem fra start af...

 

En tomt køkkenrulle rør, lukket i begge ender, med guffer indeni er jo en billig form for mentalaktivering, det samme er en tome colaflaske med foder i...

 

Gå på biblioteket og lån "Leg med din hund" af Christina Sodermann, der er rigtigt mange fine lege i, der ikke kræver andet end hvad man har liggende derhjemme

Link til indlæg
Del på andre sites

Du behøver slet ikke bruge penge :blink: Syntes at kunne huske der har været en tråd før med aktivering - men her er et par hurtige forslag:

 

en godbid gemmes i en karklud - gør det sværrer efterhånden

 

gem godbid under en kop

 

Søgeleg indendørs - gem godbidder rundt omkring

 

find en plastiktallerken - godbid under

 

tag på loppemarked og køb bamser - de koster næsten gratis der :5up:

 

Der er garanteret mange råd at hente herinde - så det er bare med at lede efter dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan få billige madskåle af plastik til 20 kr stykket ca. og hvis du holder øje med Føtex tilbudsavis kan du være heldig at finde hundesenge til under 100 kr :blink:

 

Ellers er en tur i ikea altså en stor penge besparer når det kommer til hundeting :5up:

 

Ellers må vi jo lave et sammenskuds gilde hvor vi herinde fra kan donere de hundeting vi aldrig bruger :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan få billige madskåle af plastik til 20 kr stykket ca. og hvis du holder øje med Føtex tilbudsavis kan du være heldig at finde hundesenge til under 100 kr :blink:

 

Ellers er en tur i ikea altså en stor penge besparer når det kommer til hundeting :5up:

 

Ellers må vi jo lave et sammenskuds gilde hvor vi herinde fra kan donere de hundeting vi aldrig bruger :blink:

 

Enig... :-D Pajkos mad/vandskåle er købt i Ikea...

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, du skal nok få råd til det hele. Som alle andre siger, er der billige og gratis alternativer til alt det fine man kan købe. Og hunden er kun interesseret i funktionen, ikke udseendet.

 

Tror endnu ikke jeg har investeret i nogen former for aktivitetslegetøj, men har brugt hvad man havde liggende. I stedet for Kong har det været marvben, der kan blive til gentagende succeser. Godbidder i viskestykke, godbidder gemt over hele lejligheden, under kopper/tallerkener osv. Og det virker upåklageligt. Så gør brug af alle de gode råd, folk deler ud af her i tråden.

 

Din største udgift vil sandsynligvis være et rigtig godt halsbånd, og en god line. Og selv det kan fås relativt billigt.

 

Hvor lang tid til hvalpeankomst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Mad og vandskåle kan købes fra 1 kr i IKEA - deres hundesenge starter fra 49 kr og bamserne (som ikke kan anbefales nok) starter fra omkring 3 kr.

 

Whaaat?!?!?! :shock:

 

Skal Maria lige i Ikea?! Det tror jeg nok liiiiige hun skal!!

 

Anede ikke at det kunne være SÅ billigt at forkæle vovsen :klap::banan::klap::banan::klap::banan::klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige til at tænke på, at min første hund (fox-terrier) - hans bedste legetøj var et gammelt viskestykke, der var bundet knude på :5up: Når han var med nogle steder og havde glemt hans elskede viskestykke :stupid: fik vi som regel udleveret 1 stk. brugt viskestykke til hunden :5up: Det var bare hans bedste "trække-tov".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Nåja - Kom helt fra hvad jeg egentlig ville sige, pga. Ikea chokket.

 

Men steder som trendsales, qxl, dba osv. kan du ofte finde både nye og gamle ting rigtig billigt - Så det kan også være en mulighed.

 

Mange gange sælger folk deres fejlkøb ret billigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mad og vandskåle kan købes fra 1 kr i IKEA - deres hundesenge starter fra 49 kr og bamserne (som ikke kan anbefales nok) starter fra omkring 3 kr.

 

ok, kan se jeg lyver :genert: den billigste mad / vandskål koster 2 kr :mrgreen:

 

IKEA | Til husdyrene | Til dine husdyr | BÄSTIS | Madskål

 

Gå på IKEAs hjemmeside og skriv HUSDYR i søgefeltet - så kommer der 3 sider med forskellige ting

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst majajosefine

Ja, jeg tror da også vi skal et smut forbi Ikea, det var da vildt billigt :blink:.

 

Tag en ½ liters colaflaske, skru låget af og fyld den med godbidder, eller alm. hundemad, så har det bette kræ nogle minutters underholdende & samtidig billigt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...