Gæst Chaddin Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Okay jeg har så lige fundet ud af at jeg skal betale ALT udstyret til min hund selv (hvilket jeg ikke lige havde fået at vide) så jeg skal spare så mange penge som mulig.. er det nogle af jer der kender et sted med billige hundeting og legetøj? Jeg skal have skaffet noget aktiverings-tamtam legetøj men synes det er ret dyrt :hmm: kender i et sted hvor man kan få det relativt billigt?? På forhånd tak for hjælp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 I Farmland kan du købe uægte "kong'er" til omkring en 50'er. De fleste aktiveringsspil fra Karlie kan du købe til billig penge i Tyskland, men der er nu ingen grund til at investere i dem fra start af... En tomt køkkenrulle rør, lukket i begge ender, med guffer indeni er jo en billig form for mentalaktivering, det samme er en tome colaflaske med foder i... Gå på biblioteket og lån "Leg med din hund" af Christina Sodermann, der er rigtigt mange fine lege i, der ikke kræver andet end hvad man har liggende derhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Du behøver slet ikke bruge penge :blink: Syntes at kunne huske der har været en tråd før med aktivering - men her er et par hurtige forslag: en godbid gemmes i en karklud - gør det sværrer efterhånden gem godbid under en kop Søgeleg indendørs - gem godbidder rundt omkring find en plastiktallerken - godbid under tag på loppemarked og køb bamser - de koster næsten gratis der :5up: Der er garanteret mange råd at hente herinde - så det er bare med at lede efter dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 http://www.ralph-hummer.dk/undersider/toys.html Et link til en side om legetøj til hunde man selv kan lave. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Du kan få billige madskåle af plastik til 20 kr stykket ca. og hvis du holder øje med Føtex tilbudsavis kan du være heldig at finde hundesenge til under 100 kr :blink: Ellers er en tur i ikea altså en stor penge besparer når det kommer til hundeting :5up: Ellers må vi jo lave et sammenskuds gilde hvor vi herinde fra kan donere de hundeting vi aldrig bruger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Du kan få billige madskåle af plastik til 20 kr stykket ca. og hvis du holder øje med Føtex tilbudsavis kan du være heldig at finde hundesenge til under 100 kr :blink: Ellers er en tur i ikea altså en stor penge besparer når det kommer til hundeting :5up: Ellers må vi jo lave et sammenskuds gilde hvor vi herinde fra kan donere de hundeting vi aldrig bruger :blink: Enig... Pajkos mad/vandskåle er købt i Ikea... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Enig... Pajkos mad/vandskåle er købt i Ikea... Mad og vandskåle kan købes fra 1 kr i IKEA - deres hundesenge starter fra 49 kr og bamserne (som ikke kan anbefales nok) starter fra omkring 3 kr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Orv det lyder herligt :klap: jeg er meget mere rolig nu hehe. Jeg var lidt bange for at jeg simpelthen ikke havde nok penge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Bare rolig, du skal nok få råd til det hele. Som alle andre siger, er der billige og gratis alternativer til alt det fine man kan købe. Og hunden er kun interesseret i funktionen, ikke udseendet. Tror endnu ikke jeg har investeret i nogen former for aktivitetslegetøj, men har brugt hvad man havde liggende. I stedet for Kong har det været marvben, der kan blive til gentagende succeser. Godbidder i viskestykke, godbidder gemt over hele lejligheden, under kopper/tallerkener osv. Og det virker upåklageligt. Så gør brug af alle de gode råd, folk deler ud af her i tråden. Din største udgift vil sandsynligvis være et rigtig godt halsbånd, og en god line. Og selv det kan fås relativt billigt. Hvor lang tid til hvalpeankomst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Mad og vandskåle kan købes fra 1 kr i IKEA - deres hundesenge starter fra 49 kr og bamserne (som ikke kan anbefales nok) starter fra omkring 3 kr. Whaaat?!?!?! Skal Maria lige i Ikea?! Det tror jeg nok liiiiige hun skal!! Anede ikke at det kunne være SÅ billigt at forkæle vovsen :klap::banan::klap::banan::klap::banan::klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Kom lige til at tænke på, at min første hund (fox-terrier) - hans bedste legetøj var et gammelt viskestykke, der var bundet knude på :5up: Når han var med nogle steder og havde glemt hans elskede viskestykke :stupid: fik vi som regel udleveret 1 stk. brugt viskestykke til hunden :5up: Det var bare hans bedste "trække-tov". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 :hmm::slem:gå på genbrug der har de sikkert noget du kan bruge:slem::vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Nåja - Kom helt fra hvad jeg egentlig ville sige, pga. Ikea chokket. Men steder som trendsales, qxl, dba osv. kan du ofte finde både nye og gamle ting rigtig billigt - Så det kan også være en mulighed. Mange gange sælger folk deres fejlkøb ret billigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Mad og vandskåle kan købes fra 1 kr i IKEA - deres hundesenge starter fra 49 kr og bamserne (som ikke kan anbefales nok) starter fra omkring 3 kr. ok, kan se jeg lyver den billigste mad / vandskål koster 2 kr IKEA | Til husdyrene | Til dine husdyr | BÄSTIS | Madskål Gå på IKEAs hjemmeside og skriv HUSDYR i søgefeltet - så kommer der 3 sider med forskellige ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ja nu var det jo ikke mig der skulle bruge alle de råd... Meeen jeg tager nu dem alle til mig alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Ja, jeg tror da også vi skal et smut forbi Ikea, det var da vildt billigt :blink:. Tag en ½ liters colaflaske, skru låget af og fyld den med godbidder, eller alm. hundemad, så har det bette kræ nogle minutters underholdende & samtidig billigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ella22 Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Hej Vil også anbefale IKEA, der har jeg købt min hundeseng og tæppe og det er min hund rigtig glad for.. og du blir glad for prisen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts