Ida_Asta Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Pajko har leget med en toiletrulle i går... Den er sjov Og i dag kom han i bad, knap så sjovt. Man bliver så frygtligt våd:badr: Har desværre ingen billeder mens jeg vaskede ham, da han ikke sad stille nok til jeg kunne tage nogen. På de sidste to billeder ligger han hos min far. Nu ligger han på mit skød og sover tungt.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Hold da op han er nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Årh så lille og nuttet der er dømt skødehund kan jeg regne ud :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Årh så lille og nuttet der er dømt skødehund kan jeg regne ud :blink: Han er den vildeste skødehund. Det bedst han ved, udover at lege i sneen, er at putte i vores arme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Hvor er han dejlig! Rigtig gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 How Cute!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Han er godt nok kær! :hjerte: Kooikere er rigtig søde som voksne, men som hvalpe awww så er de rigtige søde med nuttet og lækker på. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Han er godt nok kær! :hjerte: Kooikere er rigtig søde som voksne, men som hvalpe awww så er de rigtige søde med nuttet og lækker på. :hjerte: Ja, de er bare dejlige... :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Ja, de er bare dejlige... :lun: Ja, især når de står på bagbenene og ligesom vinker med forbenene, det kan jeg slet ikke stå for. Har overvejet at lære min Ozzie det, men tror simpelthen ikke at hun kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Ja, især når de står på bagbenene og ligesom vinker med forbenene, det kan jeg slet ikke stå for. Har overvejet at lære min Ozzie det, men tror simpelthen ikke at hun kan. Du kan da forsøge... :blink: Tror ikke Pajko kan det eller det ved jeg han ikke kan endnu.... Hvis du har lyst til at hilse på ham en dag, må du bare sige til.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettemus83 Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Pajko har leget med en toiletrulle i går... Den er sjov Og i dag kom han i bad, knap så sjovt. Man bliver så frygtligt våd:badr: Har desværre ingen billeder mens jeg vaskede ham, da han ikke sad stille nok til jeg kunne tage nogen. På de sidste to billeder ligger han hos min far. Nu ligger han på mit skød og sover tungt.... Hvor er han bare kær og lækker!!Men de vokser bare så hurtig! Min er 6 måneder og folk kan ikke længere se at han er en hvalp!Så husk at tage en masse billeder, for lige pludselig er de bare store! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Nuuuurh! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts