Hop til indhold

Teknisk uheld


Administrator
 Share

Recommended Posts

ok, det er jo hvad der kan ske

Moralen for mig må være, at det er dårlig karma at sidde på HF i arbejdstiden i stedet for at passe sit arbejde.

 

Det er vel den eneste måde, jeg kunne lære det på...suk :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du at det er derfor, er det vores chefer der har saboteret HF :oops:

Altså jeg vil jo nødig skabe en panisk stemning blandt andre, der også sidder på deres arbejde lige nu og skammer sig...MEN...WE'RE BUSTED! :vedikke:

 

Øv også at det hele ikke kan genskabes. Og syntes lige vi har fået en ordentlig debat ud af Betænkningen i stedet for der der åndssvage fnidder-fnadder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ævs, alle min kloge ord for i dag er væk - hm - såkajeglæredet og måske de ikke var så kloge alliuel :klap:

 

Men ja, det er hva der sker ;-)

 

Altså jeg havde 2 indlæg jeg syntes der var kloge, og dem gider jeg bare ikke genskabe lige nu. Og resten kan jeg ikke lige huske, så de har nok ikke været så kloge alligevel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg havde 2 indlæg jeg syntes der var kloge, og dem gider jeg bare ikke genskabe lige nu. Og resten kan jeg ikke lige huske, så de har nok ikke været så kloge alligevel :oops:

:klap::klap:

 

Ja, jeg vælger bare at tro på, at i dag var dagen hvor det virkelig var ypperlige indlæg, jeg endelig kom med. Og at det røg ind med karma og tak i store mængder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Admin, hvorfor bliver siderne fra HF egentlig ikke gemt som cashede versioner?

 

F.eks så forsøgte jeg at google min tråd, jeg oprettede i dag, og fandt den også. Men når man vælger den cashede version, så ja så får man bare hovedsiden.

 

Det er lidt ærgerligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...