Administrator Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Der har desværre været et teknisk uheld med databasen som har gjort at en backup var nød til at blive indlæst. Det betyder desværre at der mangler nogle indlæg som ikke var muligt at gendanne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Der har desværre været et teknisk uheld med databasen som har gjort at en backup var nød til at blive indlæst. Det betyder desværre at der mangler nogle indlæg som ikke var muligt at gendanne. ok, det er jo hvad der kan ske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 ok, det er jo hvad der kan ske Moralen for mig må være, at det er dårlig karma at sidde på HF i arbejdstiden i stedet for at passe sit arbejde. Det er vel den eneste måde, jeg kunne lære det på...suk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 ok, det er jo hvad der kan ske Ja jeg frygtede det ville være værre da jeg fik at vide de var nød til at genskabe fra en backup, men heldigvis ser det ud til de havde en ret ny en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hihi havde ellers følelsen af deja vu Det var sjovt mens det varede..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Moralen for mig må være, at det er dårlig karma at sidde på HF i arbejdstiden i stedet for at passe sit arbejde. Det er vel den eneste måde, jeg kunne lære det på...suk Tror du at det er derfor, er det vores chefer der har saboteret HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Øv, jeg er sikker på, at jeg nåede at skrive en masse kloge ord, som folk nu må gå glip af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Tror du at det er derfor, er det vores chefer der har saboteret HF Altså jeg vil jo nødig skabe en panisk stemning blandt andre, der også sidder på deres arbejde lige nu og skammer sig...MEN...WE'RE BUSTED! Øv også at det hele ikke kan genskabes. Og syntes lige vi har fået en ordentlig debat ud af Betænkningen i stedet for der der åndssvage fnidder-fnadder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Ævs, alle min kloge ord for i dag er væk - hm - såkajeglæredet og måske de ikke var så kloge alliuel :klap: Men ja, det er hva der sker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Ævs, alle min kloge ord for i dag er væk - hm - såkajeglæredet og måske de ikke var så kloge alliuel :klap: Men ja, det er hva der sker Altså jeg havde 2 indlæg jeg syntes der var kloge, og dem gider jeg bare ikke genskabe lige nu. Og resten kan jeg ikke lige huske, så de har nok ikke været så kloge alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Altså jeg havde 2 indlæg jeg syntes der var kloge, og dem gider jeg bare ikke genskabe lige nu. Og resten kan jeg ikke lige huske, så de har nok ikke været så kloge alligevel Sårn cirka det samme her, det er for hårdt at være klog igen-igen - det må være nok at jeg har haft stor-vask i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Altså jeg havde 2 indlæg jeg syntes der var kloge, og dem gider jeg bare ikke genskabe lige nu. Og resten kan jeg ikke lige huske, så de har nok ikke været så kloge alligevel :klap::klap: Ja, jeg vælger bare at tro på, at i dag var dagen hvor det virkelig var ypperlige indlæg, jeg endelig kom med. Og at det røg ind med karma og tak i store mængder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 :klap::klap: Ja, jeg vælger bare at tro på, at i dag var dagen hvor det virkelig var ypperlige indlæg, jeg endelig kom med. Og at det røg ind med karma og tak i store mængder :blink: Den tror jeg at jeg hopper med på, og der er alligevel ingen der kan modbevise det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Admin, hvorfor bliver siderne fra HF egentlig ikke gemt som cashede versioner? F.eks så forsøgte jeg at google min tråd, jeg oprettede i dag, og fandt den også. Men når man vælger den cashede version, så ja så får man bare hovedsiden. Det er lidt ærgerligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Ha, jeg har bare sovet fra det hele! Men surt med alle guldkornene der er gået tabt! Godt admin (eller hvem?) havde backup! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Nøøøj hvor var det heldigt for jer, at jeg slet ikke har været på. TÆNK hvis I var gået glip af alle mine visdomsord... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Ha, jeg har bare sovet fra det hele! Men surt med alle guldkornene der er gået tabt! Godt admin (eller hvem?) havde backup! Tror ikke admin, men serveren havde backup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Skidt pyt... hovedsagen er bare at hunde-forum ikke forblev nede:5up:... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Så var det altså ikke min puter der var noget galt med - sad ellers og bandede den langt væk da jeg ikke kunne logge på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Nøøøj hvor var det heldigt for jer, at jeg slet ikke har været på. TÆNK hvis I var gået glip af alle mine visdomsord... erm, siden du ikke var på, GIK vi jo netop glip af dem :megaked: hvor tillader du dig at arbejde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts