Hop til indhold

Marco (papillion) søger en ny hundeelskende familie


Gæst mariannaa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Heeeej allesammen :vinken:

En lille update herfra, som marianaa skrev tog vi ham med hjem igår, og det er bare gået perfekt lige siden :hjerte: Katterne, omend ikke æææælsker ham, så tåler de ham :rolleyes:, og det er bedre end man kunne håbe på :klap:Marco er den sødeste lille nussetrold, der følger sin nye mor i hælene, og han er på så kærlig og så venlig :lun: Jeg har taget mig selv i at kigge forelsket på ham flere gange så kæresten bliver helt jaloux :mrsgreen: Det er ligesom at få hvalp igen bare uden natterend og tisseri indendøre :klap: Karina har allerede nu SÅ meget glæde af Marco, de hygger sig virkelig :lun: Så, selvom det slet ikke var planlagt med hund nummer to fortryder vi absolut intet, og det takker jeg marianaa og hele HF for :5up:

Knus fra mig, Karina Kamphund og Marco :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hej HundensVen, og tillykke med 'familieforøgelsen' :vinken: Så er det vist blevet tid med et nyt brugernavn, du må da skifte til HundenesVen, ellers kommer Karina Kamphund og Marco bare op at skændes om, hvem af dem det er du er ven med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det lige tid til en lille update igen nu da Marco har været her et døgns tid ;-) Det går stadigvæk SUPERgodt :banan: Katterne har allerede helt vænnet sig til ham, ja de har endda accepteret ham, måske de aldrig kommer til at lægge i ske sammen, men de kan sagtens være sammen og snuse til hinanden og generelt bare holde hinanden ud :hjerte: Og Karina, ja jeg tror hun elsker sin bror og som bonus er hun blevet meget mere rolig, knap så damp-agtig :mrgreen: De leger sammen, de slapper af sammen, og de har også allerede været alene sammen uden problemer, jeg har nemlig været meget nede ved Jan, min nabo i aften, hvor jeg så har gået frem og tilbage tit for at tjekke op på dem. Der har kun været ganske lidt "knurren" og det var over et marvben som Marco prøvede at stjæle fra Karina, men det klarede jeg med et "nej" :klap:

Derudover har jeg været ved dyrlægen og hente smagsprøver på slankekost, Marco er nemlig lidt overvægtig og skal på slankekur :genert: Jeg har også fået bestilt tid til et ganske alm. tjek ved dyrlægen, ikke fordi jeg troe'r han fejler noget, bare for en sikkerheds skyld :oops:

Jo, det hele går godt her og jeg er SUPERglad for ham, han er faldet godt til og jeg synes han trives :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Så er det lige tid til en lille update igen nu da Marco har været her et døgns tid ;-) Det går stadigvæk SUPERgodt :banan: Katterne har allerede helt vænnet sig til ham, ja de har endda accepteret ham, måske de aldrig kommer til at lægge i ske sammen, men de kan sagtens være sammen og snuse til hinanden og generelt bare holde hinanden ud :hjerte: Og Karina, ja jeg tror hun elsker sin bror og som bonus er hun blevet meget mere rolig, knap så damp-agtig :mrgreen: De leger sammen, de slapper af sammen, og de har også allerede været alene sammen uden problemer, jeg har nemlig været meget nede ved Jan, min nabo i aften, hvor jeg så har gået frem og tilbage tit for at tjekke op på dem. Der har kun været ganske lidt "knurren" og det var over et marvben som Marco prøvede at stjæle fra Karina, men det klarede jeg med et "nej" :klap:

Derudover har jeg været ved dyrlægen og hente smagsprøver på slankekost, Marco er nemlig lidt overvægtig og skal på slankekur :genert: Jeg har også fået bestilt tid til et ganske alm. tjek ved dyrlægen, ikke fordi jeg troe'r han fejler noget, bare for en sikkerheds skyld :oops:

Jo, det hele går godt her og jeg er SUPERglad for ham, han er faldet godt til og jeg synes han trives :banan:

 

Hvor er jeg altså bare glad for at det hele er gået så godt - og ja, jeg er også glad for at der findes et sted som hundeforum, så man har mulighed for at finde nogen sande hundeelskere :-) Kys til marcodrengen :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte:

Som nogen måske har læst herinde, så har jeg i øjeblikket Marco i pleje da hans mor, en gammel dame på 81 år er blevet meget syg, og nu er på hospitalet.

 

Hun har bedt mig om at finde et nyt hjem til Marco da hun ikke kan have ham mere - hun skal efter alt sansynlighed i en beskyttet bolig. Men eftersom hun samtiddig lige i øjeblikket har en svær depression, så vil jeg lige give det 1-2 uger i tilfælde af at hun fortryder, og at det viser sig det er på grund af depressionen hun ikke kan klare sig selv lige nu.

 

Med det overstående mener jeg at jeg beholder Marco her den næste 1-2 uger, men da det er overvejende sansynligt at han skal have et nyt hjem, så søger jeg efter en ny familie til ham nu. Jeg skal også lige have tid til at finde det helt rigtige hjem til ham - det fortjener han den lille fis.

 

Info om Marco:

 

Marco er 2 1/2 år gammel og af racen papillion - han er dog en meget stor udgave af racen, høj og med lange ben.

 

Han er sød, kærlig, nem, stille og rolig. Han gør når han møder andre hunde, men det kan man nemt vende ham af med (han har fået lov til det af tidliger ejer, men han reagere på mit nej og en godbid) Han kan med andre hunde.

 

Jeg ved ikke hvordan han er over for børn.

 

Han er vacineret og chippet.

 

Han er kastereret.

 

Tidliger familie:

 

Lille Marco har ind til nu levet en omtumplet tilværelse. Hans første ejer som han var ved havde ikke tid til ham efter en skilsmisse, her var han et år.

 

Det næste sted udviklede den nye ejer allergi, og han måtte passes af en anden.

 

For 1/2 år siden fik min nabo ham så (den gamle dame)

 

Han er en hund som på tros af sine mange hjem har modtaget meget kærlighed, hvilket man godt kan mærke på ham, han er tillidsfyld og har god selvtillid.

 

Marco er gratis, og med ham følger der tilbehør. Jeg sætter dog den betingelse for at Marco kan blive din, at jeg har tillid til at du vil Marco det bedste, og jeg vil når han er afleveret til dig følge op på hvordan han har det.

 

Desværre kan jeg ikke selv beholde ham da jeg kun må have en hund her hvor jeg bor.

 

Her er et billede af vidunderet, jeg kan poste flere af ham hvis det har interesse.

 

:vuf: fra Marco, med håbet om at finde en ny kærlig mor/far

:banan::banan::banan::banan::vuf::hjerte::hjerte:HVORFOR I HHHHHH MÅ JEG kun havde 1 hund:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:han er bare dejlig hold da op ......:megaked::megaked:jeg må kun havde 1 stk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
:hjerte:

:banan::banan::banan::banan::vuf::hjerte::hjerte:HVORFOR I HHHHHH MÅ JEG kun havde 1 hund:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:han er bare dejlig hold da op ......:megaked::megaked:jeg må kun havde 1 stk

Ja han er rigtig dejlig - heldigvis har han fået et nyt godt hjem hos hundensven, hendes kæreste, hundesøster Karina og katte her inde fra:-) så det hele endte heldigvis lykkeligt. Også Marcos tidliger ejer er enormt glad og lettet over at hendes Marco nu har fået det så godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...