LUNITA Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 hej, min gamle Gordon setter, på 11 år, har drukket ca. en liter mad oile, ved et uheld. han har kaster op tre gange og er nu gået i sin kurv. er der nogle da har et råd til hvad jeg skal give ham, så hans mave falder lidt til ro. hilsen lunita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Jeg tror ikke det er farligt - man giver jo olie i maden for pelsens skyld. Godt nok ikke en ½ liter Hvis den har kastet op tre gange må det meste vel være kommet op igen Jeg ville dog nok forberede mig på en nat med tynd mave - måske en god ide at lige lufte et hurtigt smut et par gange i løbet af natten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 jeg tror også godt du kan forberede dig på yderst lind afføring og sikkert en urolig nat... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Petrine spiste engang en stor pakke smør (½ kg lurpak), det kom ud ad bagvejen, så jeg ville lægge lidt aviser på gulvet og stå lidt tidligere op i morgen, Petrine havde spray-malet et køkkenskab, men tog ikke skade. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Petrine spiste engang en stor pakke smør (½ kg lurpak), det kom ud ad bagvejen, så jeg ville lægge lidt aviser på gulvet og stå lidt tidligere op i morgen, Petrine havde spray-malet et køkkenskab, men tog ikke skade. hehe ad, skulle hun ikke have en skyller efter det stunt, med al den pels hun har?? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Zoolac er temmelig godt når maven er i ubalance og de har opkast eller diarré. Men jeg ved ikke om det kan hjælpe når hunden nok ikke har diarré, men bare en velsmurt afføring. Zoolac skader dog ikke, så det er da værd at prøve om det kan hjælpe med at give lidt ro i maven. Held og lykke med natteturene :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 hvordan gik natten? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LUNITA Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Hej igen. Han har været mange gange på toilettet, og det har været meget tyndt, men nu er det blevet lidt bedre. Jeg tror at jeg giver ham lidt mad nu, men kun lidt. Han er først begyndt at spise alt, nu på sine gamle dage. hej fra lunita Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Godt det går bedre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 En urolig nat bliver det jo nok.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts