Hop til indhold

Schæferører....


Sammy
 Share

Recommended Posts

Khakis ører kom først op da han var ca 6 måneder, og nu har han ører så store som et æsel :-D

 

haha ja det husker jeg godt fra min gamle schæferdreng

Her er et billede af ham - ører så store som antenner???! Kønt var det ikke på det tidspunkt hihi Men det kunne jeg jo ikke se haha :lun:

bcbc3c28.jpg

 

og her "et par år" senere (han er 11 år på billedet) Stadig ikke de mindste ører, men det passer dog noget bedre sammen hihi

24januar09022.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min Diva er ca 4.5 måned.. Og det ene er rejst.. og det andet er godt på vej op ;) blandt andet når hun lytter efter katten hehe... tror ikke der går længe

 

 

Weeeeeee..

 

Diva`s andet øre er nu oppe det meste af tiden... Dejligt... Frygtede det først ville ske når vi tog på ferie, (typisk hvis man nu skulle gå glip af det).. 5 måneder og begge øre smukke og oppe :)

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille opdatering. Højre øre er oppe hele tiden nu. Når han er frisk og fræk står det op som et rigtigt øre :cool: Når han er lidt træt ligger det lidt mere ned, som på billedet her ;-)

 

 

ihh hvor er han dog dejlig.. Men det er jo godt på vej :) dejligt dejligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes altså at det er lidt sjovt så fikserede schæferejere altid er på de ører :lol: Jeg kender en hvis schæfers ører lå ud til siderne efter en operation - hun var grædefærdig :lol: De kom dog op igen ;-) Jeg syntes at han så kær ud med en landingsbane oven på hovedet :lun:

 

Sammy: Det kan godt være at din gamle schæfer så lidt sjov ud som hvalp, men hold da OP hvor blev han dog lækker :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes altså at det er lidt sjovt så fikserede schæferejere altid er på de ører :lol: Jeg kender en hvis schæfers ører lå ud til siderne efter en operation - hun var grædefærdig :lol: De kom dog op igen ;-) Jeg syntes at han så kær ud med en landingsbane oven på hovedet :lun:

 

Sammy: Det kan godt være at din gamle schæfer så lidt sjov ud som hvalp, men hold da OP hvor blev han dog lækker :hjerte:

 

hihi ja det kan godt være et ømt punkt for mange af os ;-)

 

Tak Nollike :kys:Han var min lille øjesten :lun: Stadig så savnet :cry: Sød, dejlig og sjov var han :lun:

Du får lige et par billeder mere :engel:

 

avatar2.jpg

 

aaa-1.jpg

 

zigo-3.jpg

 

Zigobasse.jpg

Redigeret af Sammy
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

hihi ja det kan godt være et ømt punkt for mange af os ;-)

 

Tak Nollike :kys:Han var min lille øjesten :lun: Stadig så savnet :cry: Sød, dejlig og sjov var han :lun:

Du får lige et par billeder mere :engel:

 

avatar2.jpg

 

aaa-1.jpg

 

zigo-3.jpg

 

Zigobasse.jpg

 

Årrrh :hjerte: Super smuk hund!!! :lun: Det aller aller smukkeste ved ham er/var da hans øjne :lun::lun: Jeg eeeelsker hunde med blide øjne og det havde han da i den grad :hjerte: Især på billedet med dummyen i munden :lun: Ham kan jeg godt forstå at du savner :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Opdatering:

EnzoSften34.jpg

 

20 uger er han nu blevet, den "lille" :lun: (19 uger på billedet) - og venstre øre er stadig lidt oppe og lidt nede. I forrige uge blev det helt blødt igen (her startede han med at skifte tænder) efter at have været godt oppe, men det bliver nu igen mere og mere stift, og er på rette vej :cool:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Gæst cv2002

Hvor er han bare lækker. De er nu flotte de sort/brune. Flot er han i sine aftegn. Ja de bløde hvalpeører har deres eget liv i et stykke tid. Op ned op ned hi hi. Jeg kan godt forstå man er lidt nervøs, hvis det er en avlshund man skal have eller til udstilling. Så er det løb kørt.

 

Jeg kan huske min første schæfer og nr. 2 også da de var små og have "sjove" ører. Folk skulle klappe, nusse og sige ååå næææ hvor sød. Så kom ørerne op og de lignede schæferhunde, hvor blev folk lige af :vedikke: Nå ja det er jo en schæfer jeg har!!

Redigeret af cv2002
Kan ikke sætte billede ind!
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare lækker. De er nu flotte de sort/brune. Flot er han i sine aftegn. Ja de bløde hvalpeører har deres eget liv i et stykke tid. Op ned op ned hi hi. Jeg kan godt forstå man er lidt nervøs, hvis det er en avlshund man skal have eller til udstilling. Så er det løb kørt.

 

Jeg kan huske min første schæfer og nr. 2 også da de var små og have "sjove" ører. Folk skulle klappe, nusse og sige ååå næææ hvor sød. Så kom ørerne op og de lignede schæferhunde, hvor blev folk lige af :vedikke: Nå ja det er jo en schæfer jeg har!!

 

Jamen vidste du ikke det? Schæfere bliver farlige når ørerne kommer op. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hvor er han bare lækker. De er nu flotte de sort/brune. Flot er han i sine aftegn.

Tak skal du have :5up:

 

Ja de bløde hvalpeører har deres eget liv i et stykke tid. Op ned op ned hi hi. Jeg kan godt forstå man er lidt nervøs, hvis det er en avlshund man skal have eller til udstilling. Så er det løb kørt.

 

Ja de har godt nok deres eget liv. Lige nu render han pelsløs rundt efter at have fældet siden starten af maj, så hans to fint strittende ører ligner to paraboler ;-) Han skal ikke bruges til avl eller udstilling, men jeg kan nu bedst lide dem i den oprette position :engel:

 

Jeg kan huske min første schæfer og nr. 2 også da de var små og have "sjove" ører. Folk skulle klappe, nusse og sige ååå næææ hvor sød. Så kom ørerne op og de lignede schæferhunde, hvor blev folk lige af :vedikke: Nå ja det er jo en schæfer jeg har!!

 

Ja Enzo er 7 mdr i dag og det er ikke så mange "awwwwwwwwwwww/ihhhhhhhhh og åhhhhhhhhhhh hvor kær en hvalp" i dag som for et par mdr siden. Men de fleste hundekendere kan stadig se han bare er en stor hvalp (pga klodsethed og hvalpeleg :lol:) og han får stadig en del opmærksomhed, som han suger til sig. Han elsker at være centrum :oops:

 

Enzooggravkoen3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cv2002
Jamen vidste du ikke det? Schæfere bliver farlige når ørerne kommer op. :lol:

 

Alle mine blev i hvert fald. Den grå jeg havde har været farlig i den tid jeg havde hende. Hun var 3½ da jeg købte hende. Så der var en del der rendte uden om hende. Min hvide pige er der en del der ikke ved hun er schæfer. Så de har nærmest brændt fingrerne, når de har aet hende og så spørger hvad race det er. Det er sjovt at se dem i hovedet. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle mine blev i hvert fald. Den grå jeg havde har været farlig i den tid jeg havde hende. Hun var 3½ da jeg købte hende. Så der var en del der rendte uden om hende. Min hvide pige er der en del der ikke ved hun er schæfer. Så de har nærmest brændt fingrerne, når de har aet hende og så spørger hvad race det er. Det er sjovt at se dem i hovedet. :lol:

 

Ja, alle dem jeg har boet sammen med blev også. :mrgreen:

 

Haha ville gerne se de folk, der pludselig opdager at det er en faaaarlig schæfer de står og nusser. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...