GRAND DANE Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 jeg har været ude at tage nogle belder af hinne for nogle dage siden der var let problemer med lyset. er der nogle af jer som ved vad det der huld har at gøre med bongeren derovre. det liner bare en kasse af betong med jord på og et hjern rør som går ud af jordbunken og ned i jorden ????. det var så dem håber di var sådan nogen lunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Hun har nogle kære øre på billed 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Hun er bare for kær ! Hun har et meget personligt ansigt med et helt specielt udtryk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 jeg kommer lige til at tenge på at jeg osse har en lille kort video af hinne fra samme gå tur YouTube - THORN436's Channel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 jeg kommer lige til at tenge på at jeg osse har en lille kort video af hinnefra samme gå tur YouTube - THORN436's Channel Hvor er hun bare fin og stor (undskyld, det hører du nok tit, men er jo imponerende for mig). Og hun går da pænt i nærheden af dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettenus Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Tulle er da bare en dejlig hund:hjerte: Billederne er også gode, det kan godt være svær og fotografere i det specielle lys der er når der er sne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Hvor er hun bare fin og stor (undskyld, det hører du nok tit, men er jo imponerende for mig). Og hun går da pænt i nærheden af dig! lige så snart jeg tenker video så klistre hun til mig hun kan læse tanger det er helt sikkert:mrgreen:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Søøøød :hjerte: Det store hul i jorden, mon ikke det er en bunker uden top på :hmm: ligner det lidt...eller en skyttegrav af en art Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 jeg har været ude at tage nogle belder af hinne for nogle dage siden der var let problemer med lyset. det var så dem håber di var sådan nogen lunde. Specielt dem synes jeg er rigtig gode :klap: Og ja, det er ikke helt nemt at tage billeder med al den sne, slet ikke af hvide og sorte hunde. Flot og stor hund :5up: en skyttegrav af en art Der tror jeg Tonks ramte plet :blink: Jeg vil tro der er flere af dem rundt om bunkeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Specielt dem synes jeg er rigtig gode :klap:Og ja, det er ikke helt nemt at tage billeder med al den sne, slet ikke af hvide og sorte hunde. Flot og stor hund :5up: Der tror jeg Tonks ramte plet :blink: Jeg vil tro der er flere af dem rundt om bunkeren der er kon den ene og der er to trin synlige så den er formenlig meget dyb og det ser ud som om der en gang har leket et kempe deksel hen over hele mulevitte der er et inhak i betongen som kunne line det samme som til brøndeksler. jeg har et let bedre belled. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Hun ser så sød ud:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 der er kon den ene og der er to trin synlige så den er formenlig megetdyb og det ser ud som om der en gang har leket et kempe deksel hen over hele mulevitte der er et inhak i betongen som kunne line det samme som til brøndeksler. jeg har et let bedre belled. :hmm::hmm: Der er også nogle "bøjler" på siden til at kravle op ad. Den kunne tyde på den egentlig var meget dybere. Hvad mon så ligger under den jord der er kommet :hmm: "Bagindgang" til bunkeren ?? Svært at sige når man ikke ved hvad bunkeren er til Jeg hælder stadig mest til at det er en skyttegrav. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 :hmm::hmm:Der er også nogle "bøjler" på siden til at kravle op ad. Den kunne tyde på den egentlig var meget dybere. Hvad mon så ligger under den jord der er kommet :hmm: "Bagindgang" til bunkeren ?? Svært at sige når man ikke ved hvad bunkeren er til Jeg hælder stadig mest til at det er en skyttegrav. den lekker tet på min gamle skole borupgård men skolen er tilsyneladne vesentligt nyre en bongeren. vi bor nu osse temlig tet på den men vores hus er fra 1971 så vores nabolag lå der vist hellerikke da den blev bygget. mon ikke den er fra en gang i 1940.er og jeg tror den har lekket meget øde den gang den blev bygget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettenus Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hullet i jorden. :slem: For mig ligner det resterne af en kanon stilling, kan der have sat en dæksel med en drejebar kanon på? den ligner nemlig dem der ligger mange af ved vestkysten hvor jeg var barn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Hvor ser Tulle bare dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts