Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alternative steder at begrave ting

Featured Replies

Besvaret

Karla er meget glad for ay "grave ned" - mangen et godt tyggeben / dims skal helst først ligge i en periode under et tæppe eller lignende, før det er "modent" til fortæring....

Det plejer at være relativt tydeligt hvor hun har "gravet" noget ned, da det jo foregår under en del skubben og masen med snuden... sengen er et yndet sted til nedgravninger...

Men denne her, kan jeg simpelthen ikke greje hvordan hun har klaret :vedikke:

Billede 1 - et look ind på hylde 2 i mit skab. Billede 2: jeg løfter den pink trøje og hvad ligger der? :lol:

Trøjen ovenpå lå ligeså fint og urørt :vedikke:

Har i oplevet nedgravede sager på sjove steder?

Besvaret

Da vi i sin tid lavede lejlighed i stand, overnattede min mor en enkelt nat - hun havde medbragt to stk grisetryner til vovsen som også pænt tog imod den..

Da hun kom hjem, ringede hun om aftenen og spurgte hvordan Bitten have fået en grisetryne proppet ned i en knap-nok-åben toilettaske?

Besvaret

Åh ja... det der dyrker Kimmi også!

Jeg finder også tyggeting sære steder - men for det meste finder Splint og Vilya dem først :mrgreen: Har dog ofte haft en bold eller et tyggeben med i kufferten eller tasken!

Det sjoveste er dog, hvis de går med Simon i seng før mig... så skal han åbenbart passe på tingene natten over. Så sent som denne uge er jeg kommet op til sovende Simon med en bold i hånden og aftenen efter med et tyggeben under kinden :mrgreen:

Besvaret

Smider altid tøjet på gulvet, der er ofte noget lækkert i buksebenet når jeg tager tøj på næste dag :lun:

Besvaret

årh de kære små :lun:

Izzie plejer nu bare at gemme ting i revnerne imellem sofapuderne :lol: den lille lort har hurtigt regnet ud at jeg meget sjældent gør rent der hvor der ikke kan ses :oops::engel:

Besvaret

Dolph har forsøg at stoppe tyggeting ned bag i mine trusser om natten - mens jeg har dem på, altså..

Besvaret
Dolph har forsøg at stoppe tyggeting ned bag i mine trusser om natten - mens jeg har dem på, altså..

He he... der er altså andre fordele end bare varmen og fritagelsen for afkom ved at sove med alt tøjet på :5up:

Besvaret

:lol::lol: Det er ikke manden, der har været på spil?

Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen:

Besvaret

Vores gamle labber skulle også altid gemme ting. Luna har ikke tid til at gemme noget.. guffer skal spises.. med det vuns:mrgreen:

Hvis du snakker til mig, så er der ingen mand i huset xD

Besvaret
  • Forfatter

Manden er i Afrika, så tror det ikke :mrgreen: så skal den have ligget der et stykke tid ihvertfald ... det tror jeg alligevel jeg ville have opdaget

Besvaret

Du har jo Dolph, så er der slet ikke behov for mandfolk :cool:

Besvaret
Du har jo Dolph, så er der slet ikke behov for mandfolk :cool:

Det er fuldstændig korrekt! Han er faktisk 100% mand.. Lidt som BS, med Bubber indeni

Besvaret
Det er fuldstændig korrekt! Han er faktisk 100% mand.. Lidt som BS, med Bubber indeni

Den mest præcise beskrivelse af Dolph ever! :mrgreen:

Besvaret

Haha, nej det var nu heller ikke møntet på dig:mrgreen:

Manden er i Afrika, så tror det ikke :mrgreen: så skal den have ligget der et stykke tid ihvertfald ... det tror jeg alligevel jeg ville have opdaget

Ja det havde du nok:lol::lol:

Besvaret

Padmé havde det med at "grave" ting ned i sengen da hun var hvalp. simpelthen så klamt at finde en overgnasket kødben inde under dynen :mrgreen:

Idag nøjes hun med potteplanter og især brændekurven er et hit.

... de andre hunde er for mad glade, her gemmer man ikke til natten - for katten kommer helt sikkert og snupper så :mrgreen:

Besvaret

Sitto har aldrig rigtig gravet så meget ned, men Kency gemte mange af sine ting for Sitto.. :drille:

Ofte fik hundene et råt marvben, som altså hørte til udenfor i haven - men pludselig begyndte Kency at vogte frygtelig meget omkring de havehynder vi havde til at stå op af væggen, i vores udestue - hver gang døren blev lukket op derud til, fordi Sitto skulle ud fx, så uanset hvad Kency lavede kom hun farende med en frygtelig knurren, skubbed sig foran og fløj hen til hynderne.. :roll: I starten tænkte jeg ikke lige over at det var hynderne hun gik hen til hver gang, så troede bare hun havde fået sig endnu en tosset idé! Men denne adfærd gentog sig hver gang døren til udestuen blev åbnet - så en dag kiggede jeg bag hynderne, og ganske rigtigt lå der et gnasket og ulækkert råt ben.. :lol::badr: Og ellers var Kency generelt meget glad for at dele sine ting med mig, men så heller ingen andre, så ofte kom hun med det mest ulækre kødben, som jeg da godt lige kunne holde for hende - syntes hun! :rolleyes:

Besvaret

Fnis Dygtig karla

aslan har præsteret at dække et stykke ben til med jord, og derefter lagt en sten oven på :mrgreen:

Når han får et "grave ned ben" og han ikke selv har gemt det inden for 5 min, tager vi det og gemmer det over i det hemmelige hjørne, og så kan han falde til ro :mrgreen:

Besvaret

Sådan er det også her - det bliver spist med det samme