Hop til indhold

Luna og Troja i sne (mange billeder)


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Vi fik besøg af en finsk lapphund i dag, hun hedder Troja og er ca 2 år gammel. Det er første gang tøserne mødtes og det gik faktisk rigtig godt:-)

 

3001_8356.jpg

 

3001_8358.jpg

 

3001_8370.jpg

 

3001_8374.jpg

 

3001_8576.jpg

 

Øb og Bøv:mrgreen:

 

3001_8579.jpg

 

Troja:

 

3001_8377.jpg

 

3001_8388.jpg

 

3001_8406.jpg

 

3001_8521.jpg

 

Luna går amok (godt man havde lidt hjælp til at lege med hende:lol:)

 

3001_8409.jpg

 

3001_8414.jpg

 

3001_8448.jpg

 

3001_8606.jpg

 

Jeg håber I er nået igennem:lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh det skulle vel ikke være Heidi's smukke Troja, hun er så smuk....:lun:

 

- og rigtig gode billeder, det ser bare ud til at de hygger sig:-D

 

Jow det er da Heidi's Troja:-D Hun er en dejlig lille hund. Og Heidi's søn Lucas var snekaster:mrgreen:

 

Mange tak:-D

 

Er du da SVIMMEL!!!! :shock:

 

Den sidste stribe billeder hvor du først har en omgang pelshund og derefter en omgang Luna, de billeder er SINDSYG gode, J!!

 

:klovn: :vinder: :klap: :klap2: :klovn:

 

Tusind tak K, ja hun er fiiin hende vores Lunamus:lun: Som jeg siger, så snart jeg har en hjælper, så skal jeg nok få nogle billeder bevægelse:lol:

 

Fantastiske billeder :5up: Som altid jo...

 

Smuk, smuk laphund.... men Luna! Hun er virkelig en nyyydelig labrador!

 

Tusind tak:-D Jeg havde gruet meget for at skulle prøve at tage billeder af Troja, for som hvalp var det mørke og lysebrune meget mere markant - ihvertfald på de billeder, jeg har set af hende - men det gik over alt forventning.

 

Og hun var ellevild med Luna's dummy:lol::lol:

 

Det eneste minus var at hun fik nogle gevaldige isklumper i poterne. De er dælme hårde:shock: Men det var først da vi var på vej tilbage til p-pladsen og bilen at hun selv registrerede klumperne, heldigvis

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik besøg af en finsk lapphund i dag, hun hedder Troja og er ca 2 år gammel. Det er første gang tøserne mødtes og det gik faktisk rigtig godt:-)

 

 

3001_8448.jpg

 

 

 

Jeg håber I er nået igennem:lol:

 

 

Super gode billeder! Og hvor er Troja flot.

Det her billede, ajj det er jeg helt vild med :5up: Ser ud som om hun er helt i sin egen (fantastiske) verden og så sneen der fyger om hende, totalt godt fanget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Super gode billeder! Og hvor er Troja flot.

Det her billede, ajj det er jeg helt vild med :5up: Ser ud som om hun er helt i sin egen (fantastiske) verden og så sneen der fyger om hende, totalt godt fanget :-D

 

Jeps, lige præcis det billede er jeg også helt vild med! Super billedserie igen Jeanette :5up:

Hundene ser ud til at have det hyle sjovt - var selv ude i dag også men fik ikke taget nogen billeder der er værd at vise her desværre, må afsted igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Super gode billeder! Og hvor er Troja flot.

Det her billede, ajj det er jeg helt vild med :5up: Ser ud som om hun er helt i sin egen (fantastiske) verden og så sneen der fyger om hende, totalt godt fanget :-D

 

Jeps, lige præcis det billede er jeg også helt vild med! Super billedserie igen Jeanette :5up:

Hundene ser ud til at have det hyle sjovt - var selv ude i dag også men fik ikke taget nogen billeder der er værd at vise her desværre, må afsted igen :-D

 

Tusind tak, ja jeg er også selv meget glad for det billede:-D Men det er sådan et, jeg kun kan tage med en hjælper. Troja's ejer løber udenfor kameraets vinkel:lol: Så det var tripple bonus for mig, at de kom på besøg: gode billeder af Luna, hyggeligt besøg og at få prøvet at tage billeder af Troja:-D

 

Vi har haft snevejr hele morgenen og meget af natten, tror jeg. Nu er det stoppet og når Luna lige har ligget lidt (og mine skibukser og jakke er tørre igen:mrgreen:) så tror jeg vi skal ud med kameraet og prøve igen.. :lol:

 

Så ja, det er bare ud:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Super billeder Jeanette :5up:!!

 

Især der hvor Luna "flyver" :klap: - det er mit yndlings :hjerte:

 

Du er altså en super fotograf :banan:

 

Vil stadig meget gerne mødes som vi snakkede om i julen, vi har bare været hårdt ramt herhjemme af sygdom og arbejdsløshed.... :cry:

 

Men er frisk til hundeleg med tøserne når du er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Super billeder Jeanette :5up:!!

 

Især der hvor Luna "flyver" :klap: - det er mit yndlings :hjerte:

 

Du er altså en super fotograf :banan:

 

Vil stadig meget gerne mødes som vi snakkede om i julen, vi har bare været hårdt ramt herhjemme af sygdom og arbejdsløshed.... :cry:

 

Men er frisk til hundeleg med tøserne når du er :-D

 

Tusind tak:-D Ja, det med arbejdsløshed kender jeg.. Der er jeg selv:-)

 

Men jeg er frisk på tur:-D I dag skal det nok ikke være:mrgreen: Manner der er faldet meget sne. Jeg fatter ikke, hvad alle de mennesker skal på vejene. Der var da også allerede en ambulance med udrykning, da vi var på morgentur ved 8 tiden..

 

Jeg skal dælme ikke ud og køre i det her vejr:shock:

 

Men vi finder bare på noget. Jeg har dog ikke råd til benzin i februar måned. Jeg har kun fået dagpenge for 3 uger, så der var kun lige til regningerne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107
Tusind tak:-D Ja, det med arbejdsløshed kender jeg.. Der er jeg selv:-)

 

Men jeg er frisk på tur:-D I dag skal det nok ikke være:mrgreen: Manner der er faldet meget sne. Jeg fatter ikke, hvad alle de mennesker skal på vejene. Der var da også allerede en ambulance med udrykning, da vi var på morgentur ved 8 tiden..

 

Jeg skal dælme ikke ud og køre i det her vejr:shock:

 

Men vi finder bare på noget. Jeg har dog ikke råd til benzin i februar måned. Jeg har kun fået dagpenge for 3 uger, så der var kun lige til regningerne..

 

Suk, hvor jeg kender det :ae:

 

Jeg er på ledighedsydelse, da jeg er godkendt til Flexjob men ikke har kunnet få et endnu og min mand blev fyret i Finanskrisens tegn og er på dagpenge, trods en daglig sej kamp for at få et job... :cry:

 

Vi ´kan lige dække hvad budgettet trækker og så hjælper min mor os med mad mm....

 

Det er SÅ træls.... Men håber og tror på at det snart vender til det bedre for os alle :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Suk, hvor jeg kender det :ae:

 

Jeg er på ledighedsydelse, da jeg er godkendt til Flexjob men ikke har kunnet få et endnu og min mand blev fyret i Finanskrisens tegn og er på dagpenge, trods en daglig sej kamp for at få et job... :cry:

 

Vi ´kan lige dække hvad budgettet trækker og så hjælper min mor os med mad mm....

 

Det er SÅ træls.... Men håber og tror på at det snart vender til det bedre for os alle :5up:

 

Gu gør det så!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...