Bantus Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Det er ved at være længe siden at jeg har vist nogle billeder af hundebasserne, men her er nogle fra idag hvor vi var ude at lege i sneen og nogle andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Dejlige billeder, og jeg kan se, de også hjælper til derhjemme:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 årh hvor søde dejligt med billeder af de to banditter, sker liiidt for sjældent Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Dejlige billeder, og jeg kan se, de også hjælper til derhjemme:mrgreen: Ja bananna kan er rigtig god til at sidde og passe på maden og brutus tager altid min plads og sidder ved computeren, jeg tror at han er på HF uden at jeg ved det:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 årh hvor søde dejligt med billeder af de to banditter, sker liiidt for sjældent mit nytårsfortsæt er at poste flere billeder så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Skønne billeder. Bananna er så sød og dejlig, håber også at møde Brutus en dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Skønne billeder. Bananna er så sød og dejlig, håber også at møde Brutus en dag :blink: tak for de søde ord.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts