Hop til indhold

Nogen der kender denne kennel?


Gæst Bjærglab
 Share

Recommended Posts

Jeg er lige lidt nysgerrig (og måske lidt OT :oops:)..

 

Når i snakker en god/"rigtig" kropsbygning på Lab, hvad mener i så er det bedste/flotteste?

 

Jeg faldt lige over "Juni's Fortuna (Nana)" på den side Jeanette linkede til - hun ser rigtig lækker ud i mine øjne :lun:, men er hun "rigtig" når i snakker krop? Bare lidt nysgerrig, da jeg jo selv har en Golden, der falder uden for "normen".. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige lidt nysgerrig (og måske lidt OT :oops:)..

 

Når i snakker en god/"rigtig" kropsbygning på Lab, hvad mener i så er det bedste/flotteste?

 

Jeg faldt lige over "Juni's Fortuna (Nana)" på den side Jeanette linkede til - hun ser rigtig lækker ud i mine øjne :lun:, men er hun "rigtig" når i snakker krop? Bare lidt nysgerrig, da jeg jo selv har en Golden, der falder uden for "normen".. :vuf:

 

Ja hun er ihvertfald mere rigtig (hvis man kan sige det) end andre. Hun er fiin:lun: :lun:

 

Hvis du kigger på de to der er parret og ser på hanhunden, så er han meget tung og bred. Lidt for stor i mine og andres øjne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kender denne kennel : http://rykind.com/

 

En meget god ven af mig der har gruelig meget igennem, har skrevet og spurgt mig om jeg kender denne kennel.

 

Svar modtages med kyshånd

kan ikke få noget frem ,, så jeg kan se er der flere der heller ikke kannej den kender jeg ikke .Men jeg kender denne her WWW.brownhunt.dk og deres hvalpe er ok:vuf::vuf::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...