Hop til indhold

Asta'en og spillet


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Gæst mulline
Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund :oops:

 

[media]

[/media]

 

 

Når hvor fint:klap:

Men jeg synes Asta ser ud som om hun synes der er for lidt godbidder i :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

fnis... ja for svær er den ihvertfald ikke, du skulle have købt den lede kategori 3

Ja det skulle jeg nok... Hun er åbenbart skarpere end hun ser ud mit kræ :genert:

Det sværeste i dét spil er jo hvis pølsen sætter sig fast i kanten som den end gjorde her - der hvor min hånd kommer ind i billedet!

 

Må vist hellere skaffe en 3'er til hende på et tidspukt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyggtiiig Asta :klap: :klap:

 

Jacki har det samme, og "knækkede" også koden med det samme :fornaermet:Jacki har 10 spil :engel: og de eneste 2 hun stadig har problemer med er disse fra NO :???:

 

thumb_mass.php?pic=2009100221375397.jpg&width=250thumb_mass.php?pic=2009100221362482.jpg&width=250

 

 

Det kan brikkerne ikke bare kan løftes, men skal flyttes først, gør spillene svære for tøsen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyggtiiig Asta :klap: :klap:

 

Jacki har det samme, og "knækkede" også koden med det samme :fornaermet:Jacki har 10 spil :engel: og de eneste 2 hun stadig har problemer med er disse fra NO :???:

 

thumb_mass.php?pic=2009100221375397.jpg&width=250thumb_mass.php?pic=2009100221362482.jpg&width=250

 

 

Det kan brikkerne ikke bare kan løftes, men skal flyttes først, gør spillene svære for tøsen :ae:

 

Dem vil jeg da klart overveje :mrsgreen: Måske det kan give anledning til ag få brugt de små grå lidt mere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er velkommen til at låne et , du siger bare til så tager jeg det med på job, vi kan mødes på p-pladsen :slem:

 

Orv må jeg!? Vil jeg da rigtigt rigtigt gerne :klap: Det til venstre ser sjawt ud - må vi låne det et par dage?

Vi kan sågar lege bytte-bytte købmand i et par dage :mrgreen: Dette er det eneste af de der spil der nogensinde har voldet Asta problemer, har du det?

DOG TURBO

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun god :klap:

 

Men jeg tror også at sværhedsgraden snyder lidt, for Luna har da heller ikke nævneværdige problemer med dette spil, hun er måske en smule mere voldsom, men sådan er Luna :blink:

 

Eller endnu bedre, skal vi ikke bare konkluderer at vi alle har geni hunde, og at de bare er meget bedre end "normale" hunde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund :oops:

 

[media]

[/media]

Hvor er hun go':lun::lun::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund :oops:

 

[media]

[/media]

 

Ih hvor er hun da god:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...