Lykkeliv Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 fnis... ja for svær er den ihvertfald ikke, du skulle have købt den lede kategori 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 :-D:-D:lun::lun: Det er vist en ommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ser ud som om det sværeste er at få godbidden op :5up: Jeg har undervuderet aslan i alle spil køb, så nu har martins eninde fået dem til låns Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hehe, den fik Guincho i julegave, han klarede den også i løbet af no time. Derimod er denne langt sværere, mon ikke den var noget for Asta THOLO Hundeartikler -Vi er endnu ikke nået til at fastlåse skufferne, så den er helt klart sværere. Og stadig til kun 99 kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund [media] [/media] Når hvor fint:klap: Men jeg synes Asta ser ud som om hun synes der er for lidt godbidder i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 fnis... ja for svær er den ihvertfald ikke, du skulle have købt den lede kategori 3 Ja det skulle jeg nok... Hun er åbenbart skarpere end hun ser ud mit kræ Det sværeste i dét spil er jo hvis pølsen sætter sig fast i kanten som den end gjorde her - der hvor min hånd kommer ind i billedet! Må vist hellere skaffe en 3'er til hende på et tidspukt :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Dyggtiiig Asta :klap: :klap: Jacki har det samme, og "knækkede" også koden med det samme :fornaermet:Jacki har 10 spil og de eneste 2 hun stadig har problemer med er disse fra NO Det kan brikkerne ikke bare kan løftes, men skal flyttes først, gør spillene svære for tøsen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hehe, den fik Guincho i julegave, han klarede den også i løbet af no time.Derimod er denne langt sværere, mon ikke den var noget for Asta THOLO Hundeartikler -Vi er endnu ikke nået til at fastlåse skufferne, så den er helt klart sværere. Og stadig til kun 99 kr :genert: Jacki løste det spil på under 1 min. :genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Når hvor fint:klap:Men jeg synes Asta ser ud som om hun synes der er for lidt godbidder i Der er aldrig nok godbidder hvis man spørger Asta'en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Dyggtiiig Asta :klap: :klap: Jacki har det samme, og "knækkede" også koden med det samme :fornaermet:Jacki har 10 spil og de eneste 2 hun stadig har problemer med er disse fra NO Det kan brikkerne ikke bare kan løftes, men skal flyttes først, gør spillene svære for tøsen :ae: Dem vil jeg da klart overveje Måske det kan give anledning til ag få brugt de små grå lidt mere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Dem vil jeg da klart overveje Måske det kan give anledning til ag få brugt de små grå lidt mere! Du er velkommen til at låne et , du siger bare til så tager jeg det med på job, vi kan mødes på p-pladsen :slem: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Du er velkommen til at låne et , du siger bare til så tager jeg det med på job, vi kan mødes på p-pladsen :slem: Orv må jeg!? Vil jeg da rigtigt rigtigt gerne :klap: Det til venstre ser sjawt ud - må vi låne det et par dage? Vi kan sågar lege bytte-bytte købmand i et par dage Dette er det eneste af de der spil der nogensinde har voldet Asta problemer, har du det? DOG TURBO Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Orv må jeg!? Vil jeg da rigtigt rigtigt gerne :klap: Det til venstre ser sjawt ud - må vi låne det et par dage?Vi kan sågar lege bytte-bytte købmand i et par dage Dette er det eneste af de der spil der nogensinde har voldet Asta problemer, har du det? DOG TURBO Top :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Top :5up: Hvornår ska' vi bytte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 :klap: weee genihund :klap: ...er i øvrigt helt vild med at der står Astagatoren på hendes halsbånd :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 :klap: weee genihund :klap: ...er i øvrigt helt vild med at der står Astagatoren på hendes halsbånd :hjerte: Hi hi - tak! Jeg synes det var ret passende med -gatoren tilføjelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvor er hun god :klap: Men jeg tror også at sværhedsgraden snyder lidt, for Luna har da heller ikke nævneværdige problemer med dette spil, hun er måske en smule mere voldsom, men sådan er Luna :blink: Eller endnu bedre, skal vi ikke bare konkluderer at vi alle har geni hunde, og at de bare er meget bedre end "normale" hunde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvornår ska' vi bytte? Hvis nu jeg husker det putter jeg spillet i bilen i aften, så kan du bare slå på tråden, når det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund [media] [/media] Hvor er hun go':lun::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Der er aldrig nok godbidder hvis man spørger Asta'en Det er SYYYND!! onde onde mor:evil: :lol::lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvornår ska' vi bytte? Det betyder jo ny film :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 A9, jeg putter også mit i dytten når jeg kommer hjem, så kan vi bytte i morgen. Vores p-plads er heller ikke så glat længere... Vi burde kunne lave en sikker handel Det betyder jo ny film :blink: Skal nok! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg købte et spil til Asta i Fredericia, stod længe og overvejede om sværhedsgraden mon var for svær... Men så kan jeg jo lære at undervurdere min hund [media] [/media] Ih hvor er hun da god:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts