Hop til indhold

Nogle gange får man noget forærende :D


Freudika
 Share

Recommended Posts

Og derfor, har vi nu et ind-til-videre-sikkert indkald på Bella ved ordene:

 

Bella - se hvad jeg har!

 

... det er ikke trænet - det er bare blevet sådan ...

 

Hvad med jer, har I fået noget godt forærende på den måde?

 

Jeg har brugt "Se her" når jeg har skulle få Sherlocks opmærksomhed hvis han skulle have en godbid, og der reagerer han nu også altid på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Jeg har mange og de er sku lidt pinlige - især når andre høre det :oops: men når Mimi gør af noget i fjernsynet (ja hun ser fjernsyn - især dyr og klaus Riskær er et hit :-)) så kan jeg få hende til at stoppe ved at sige (med forvrænget stemme): "De har fået lov af deres mor - de bor inde i fjernsynet" Hver gang glor Mimi forbløffet på mig og holder kæft - gad vide hvad hun tror jeg siger.

 

Hvis hun gør fordi hun høre nogen ude på opgangen eller fordi en anden hund i bygningen gør, så får jeg hende til at stoppe ved at sige: " Det er kun en mor som gider at høre sin hunds stemme, naboerne vil ikke have det" igen glor hun forbløffet på mig, men klapper i :lol::lol:

 

Sådan er der flere "kommandoer" jeg bruger over for hende - hun er sku en meget sjov hund den bette.

Link til indlæg
Del på andre sites

"GUFF???" (siges med høj lys og spørgene stemme) Den får mitte til at koncentrere sig om mig og mine hænder prompte! :mrgreen:

 

Ordet blev lært ved et tilfælde under træning af gå ture i mørke med fyrværkeri. I dag skal jeg bare sige ordet højt, så er hun der med øje-til-hånd kontakt :klap:

 

"MORS!!!" - betyder at lige meget hvad du tigger om så drop det, for det er MORS!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Plato&Co

"vente" ud af det blå og fungere næsten perfekt. Derudover har jeg lært at "gi pote, gi pote, bide blidt i finger ens jeg trækker den i retning af døren" betyder:'nu skal jeg altså virkelig tise' - slet ikke nogen dum hund, selvom han har besluttet sig for at blive fuldstændig døv for tiden

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...