Hop til indhold

Brug for fotos af hunde


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg låner lige din tråd Ninjamor..............

 

 

Hvorfor er det KUN ninjamor der skal have mail med billeder?

 

Kunne i ikke lave en tråd i vis os din perle, og kalde den noget ala billeder til ninjamors bog :blink:

 

Kunne du ikke lave en tråd i vis os din perle og kalde den noget a la billeder til ninjamors bog:blink:

Sorry, den lå lige til højrebenet...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg låner lige din tråd Ninjamor..............

 

 

Hvorfor er det KUN ninjamor der skal have mail med billeder?

 

Kunne i ikke lave en tråd i vis os din perle, og kalde den noget ala billeder til ninjamors bog :blink:

 

jeg forstod det sådan at ninjamor gerne ville have billederne i en mail ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja det e fint, men jeg bliver jo snydt :vedikke:

 

Joe, men man kan jo ikke få alt vel?

 

Så kunne i o maile dem til ninjaen, og så bag efter lave en tråd til dem, så alle os andre ikke bliver snydt :mrgreen::engel:

 

Køb bogen ;-) ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glæder mig så meget til at se billederne fra i dag! :5up:

 

Det var også sjovt, at det var så forskellige hunde, der var med. Lige fra bulleren (som Tyson selvfølgelig hadede, den lille racist :roll:) til den der smukke hund med de blå øjne. :hjerte: Jeg kan i hvert fald selv godt lide, når der i hundebøger er billeder af mange forskellige racer, i stedet for at det er de samme to-tre hunde, der er med hele bogen igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glæder mig så meget til at se billederne fra i dag! :5up:

 

Så er vi to! :ivrig:

 

Og tusind tak for en hyggelig tur i Søndermarken bagefter - vi var nær faret vild på den der tilbagevej, lige pludselig kunne jeg bare intet genkende :oops: Men så kunne jeg se statuen ude til venstre! :banan:

 

Det var også sjovt, at det var så forskellige hunde, der var med. Lige fra bulleren (som Tyson selvfølgelig hadede, den lille racist :roll:) til den der smukke hund med de blå øjne. :hjerte: Jeg kan i hvert fald selv godt lide, når der i hundebøger er billeder af mange forskellige racer, i stedet for at det er de samme to-tre hunde, der er med hele bogen igennem.

 

Racist eller ej, Tyson er sq charmerende :lun:

 

Men havde faktisk troet, at der ville være flere :genert: Så jeg var ret lettet, da jeg så, at vi "kun" var 6 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber I havde en hyggelig dag :-D

 

Jeg måtte desværre droppe planen om at skrive til Ninjamor og sige at Ling og jeg kom... Da jeg gled på det glatte føre igår da jeg var hos hesten, og slog hovedet ret voldsomt, så ligner en der har fået tæsk, og måtte også liiige have en stivkrampe vaccine, da der også kom en rift. Og da det var en trillebør jeg slog hovedet imod, så ville vi ikke lige tage chancen - så av av herfra...

 

Men sender dig lige billederne du spurgte om på en mail :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Håber I havde en hyggelig dag :-D

 

Jeg måtte desværre droppe planen om at skrive til Ninjamor og sige at Ling og jeg kom... Da jeg gled på det glatte føre igår da jeg var hos hesten, og slog hovedet ret voldsomt, så ligner en der har fået tæsk, og måtte også liiige have en stivkrampe vaccine, da der også kom en rift. Og da det var en trillebør jeg slog hovedet imod, så ville vi ikke lige tage chancen - så av av herfra...

 

Men sender dig lige billederne du spurgte om på en mail :blink:

 

Øv da også! God bedring med hovedet (av!)! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Tak til alle jer der har sendt fotos til mig :banan:

 

Jeg henvender mig direkte til jer hvis et foto bliver brugt.

 

Kravet er, at det på fotoet er tydeligt at det er gåtur fotos. Jeg har fået mange rigtigt gode indefotos, men desværre kan jeg ikke bruge dem i denne bog.

 

Tak alligevel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Øv, ser først denne tråd nu...

 

Ninjamor, fik I alle de billeder I skulle bruge i "kassen"?

 

Ellers har jeg en håndfuld københavner-shibaer, som gerne stiller op :-D

 

Hej

 

Jeg ved endnu ikke om vi har det vi skal bruge. Jeg har ikke fået andet end få smagsprøver at se endnu, men får CD'er med dem på en af dagene.

 

Hvis det skal laves om så skal jeg nok RÅBE højt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Kom lige i tanke om dette foto

 

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/D%20kuldet/D%20kuldet%2048%20dage%20(5).jpg[/media]

 

... hvis det kunne bruges i bedre opløsning?

 

Dejligt foto.

 

Muligvis kan det bruges. Det tror jeg faktisk i afsnittet om ikke at jage andre dyr, vil du maile det til mig i bedre poløsning? Vi skal op på megabyte har jeg fået instruks om

 

Det jeg mangler mest er fotos som tydeligt viser "vi er på tur" altså noget med sele/halsbånd og line på og/eller løse hunde på tur, hvor man også kan se ejeren.

Ellers er det "bare havebilleder" og det er ikke den historie jeg fortæller i bogen.

 

Giver det mening?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt foto.

 

Muligvis kan det bruges. Det tror jeg faktisk i afsnittet om ikke at jage andre dyr, vil du maile det til mig i bedre poløsning? Vi skal op på megabyte har jeg fået instruks om

 

Det jeg mangler mest er fotos som tydeligt viser "vi er på tur" altså noget med sele/halsbånd og line på og/eller løse hunde på tur, hvor man også kan se ejeren.

Ellers er det "bare havebilleder" og det er ikke den historie jeg fortæller i bogen.

 

Giver det mening?

Det SKAL være med ejer på? ikke stil billeder i naturen med sele/snor på?:vedikke:

 

Og har du fodersøgning, eller kunne du bruge nogle med en hvor der søges efter kødboller i vand?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det SKAL være med ejer på? ikke stil billeder i naturen med sele/snor på?:vedikke:

 

Og har du fodersøgning, eller kunne du bruge nogle med en hvor der søges efter kødboller i vand?

 

Jeg har masser af gode fotos med Pelle på - alene, så det jeg skal bruge er nogle mennesker så der er lidt liv på billederne.

 

Kødboller i vand - hvordan? Hvis det er i en balje eller lignende så er det ikke lige det. Hvis det er naturens vand så joe.

 

Du må gerne vise det du har.

 

Stillbilleder hvor hundene bare står og er smukke er ikke det jeg skal bruge, men hvis de laver noget man kan se hvad er, så jo tak.

 

Jeg vil gerne have så stor variation i racer/typer som muligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...