Tonks Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg skal jo til Paris og fejre min fødselsdag og havde regnet med at Miinas mor skulle passe hende, men hun står imellem boliger på det tidspunkt. Så hun kan nok ikke Så jeg mangler en der kan passe bissen fra den 29. april til den 2. maj Nogen frivillige? Der er en souvenir som belønning, da jeg ikke har penge til at kunne betale og nægter altså at sende hende på pension! Hun er alt for følsom og menneskeglad til at jeg vil sætte hende i bur i 4 dage Vi skal køre fra Billund, men kører gerne til Fyn og rundt omkring trekantsområdet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Skal det være et sted hvor hun slet ikke er alene og man er hos hende hele tiden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Skal det være et sted hvor hun slet ikke er alene og man er hos hende hele tiden? Helst ja...når det er et nyt sted og mennesker hun ikke kender Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Helst ja...når det er et nyt sted og mennesker hun ikke kender Okay, så må jeg nok melde fra, da det nok ville kræve at hun var alene 6 timer fredag og måske 4 timer lørdag. Men kan godt forstå dig, det er ikke alle hunde der tilpasser sig så hurtigt, at de kan være alene nye steder. Håber du finder en der kan passe hende! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Okay, så må jeg nok melde fra, da det nok ville kræve at hun var alene 6 timer fredag og måske 4 timer lørdag. Men kan godt forstå dig, det er ikke alle hunde der tilpasser sig så hurtigt, at de kan være alene nye steder. Håber du finder en der kan passe hende! :5up: Det er bare iorden men tak :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Hvordan har hun det med andre tæver ? Når jeg er på job er Marcus hjemme og tager vi nogen steder er hundene med.. (hvis ikke min mor hårdnakket forlanger at være hjemme hos dem imens vi er væk... hun vil så gerne passe "børnebørnen" indimellem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Hvordan har hun det med andre tæver ? Når jeg er på job er Marcus hjemme og tager vi nogen steder er hundene med.. (hvis ikke min mor hårdnakket forlanger at være hjemme hos dem imens vi er væk... hun vil så gerne passe "børnebørnen" indimellem :blink: Hun har det rigtig godt med andre hunde :blink: men vil allerhelst sidde på skødet af et varmt menneske og blive nusset Hvor bor i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Jeg tror da godt jeg kan, hvis det er. Jeg er forhåbentligt flyttet ind i mit forhåbentligt nye hus, og jeg går sygemeldt pt. Og så har Izzie jo også mødt Saschapigen, som knuselsker alle andre hunde. Vi bor ved Herning. Selvfølgelig er tilbudet kun gældende hvis jeg rent faktisk får købt det lille hus, hvilket jeg finder ud af i kommende uge. (Der er en stor indhegnet have at boltre sig i. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Jeg tror da godt jeg kan, hvis det er. Jeg er forhåbentligt flyttet ind i mit forhåbentligt nye hus, og jeg går sygemeldt pt. Og så har Izzie jo også mødt Saschapigen, som knuselsker alle andre hunde. Vi bor ved Herning. Selvfølgelig er tilbudet kun gældende hvis jeg rent faktisk får købt det lille hus, hvilket jeg finder ud af i kommende uge. (Der er en stor indhegnet have at boltre sig i. ) Ej det ville også være fedt :klap: sikke en masse tilbud den lille bisse får Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Ej det ville også være fedt :klap: sikke en masse tilbud den lille bisse får Det er da klart - hun er jo så søøød... :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Det er da klart - hun er jo så søøød... :hjerte: Det er hun nemlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Jeg har læseferie i det tidsrum, så jeg ville muligvis også godt kunne passe hende. Men jeg bor i Århus? Og så er der lige det med løbetiden... Hvornår regner du med at hun går i løb? For ooorker ikke lige løbsk tæve og meget lysten hanhund i 4 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Jeg har læseferie i det tidsrum, så jeg ville muligvis også godt kunne passe hende. Men jeg bor i Århus? Og så er der lige det med løbetiden... Hvornår regner du med at hun går i løb? For ooorker ikke lige løbsk tæve og meget lysten hanhund i 4 dage Århus er til at overkomme :blink: hmm...hun var i løbetid oktober :hmm:ca 6 måneder frem... april Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Århus er til at overkomme :blink: hmm...hun var i løbetid oktober :hmm:ca 6 måneder frem... april jeg ville nok indlogere hende med en hanhund på det tidspunkt du nævner - det kommer formentlig til at passe med hendes næste løbetid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 jeg ville nok indlogere hende med en hanhund på det tidspunkt du nævner - det kommer formentlig til at passe med hendes næste løbetid Det ville jeg så IKKE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Det ville jeg så IKKE :lol: ok rimelig ærgerlig sætning at glemme et IKKE i :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 :lol: ok rimelig ærgerlig sætning at glemme et IKKE i :lol: :lol: Nemlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Vi bor nær Toftlund, noget langt nede, men hvis ikke du finder andet... der er jo heldigvis ikke mangel på husly til smuksakken... Hehe :blink:.. så har vi da pladsen i både hus, sofa, seng og på skødet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Se Tonks, du kan nærmest vælge og vrage mellem alle dem der gerne vil passe lille Izzie... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Vi bor nær Toftlund, noget langt nede, men hvis ikke du finder andet... der er jo heldigvis ikke mangel på husly til smuksakken... Hehe :blink:.. så har vi da pladsen i både hus, sofa, seng og på skødet Årh lyder lækkert! Se Tonks, du kan nærmest vælge og vrage mellem alle dem der gerne vil passe lille Izzie... haha...må vist hellere lave en plus/minus liste for at finde det rigtige sted Lusen, har du hanhunde? du har så mange, kan ikke huske dem alle Vinhou, Sasha er en pige ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
vinhou Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Vinhou, Sasha er en pige ik? Jo hun er så. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Årh lyder lækkert! haha...må vist hellere lave en plus/minus liste for at finde det rigtige sted Lusen, har du hanhunde? du har så mange, kan ikke huske dem alle Vinhou, Sasha er en pige ik? 4 tøser, 2 af dem er steriliseret... Marcus kalder det hans eget private østrogenhjem :stupid: Mææææænd :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 4 tøser, 2 af dem er steriliseret... Marcus kalder det hans eget private østrogenhjem :stupid: Mææææænd :blink: haha fedt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts