Hop til indhold

Vigtigt: Forum er nu flyttet


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 230
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Det vil sige vi måske hellere skulle aktivere RY/Omdømme - et den Karma plugin jeg har installeret. RY/Omdømme er standard i vBulletin.

 

Jeg må kigge på det kortsystem, jeg ved ikke hvad det er :-)

Kortsystemet er et system hvor man kan skrive meddelser der følger kortet og man kan se hvilket indlæg det gives for :)

 

Det er de blå/grønne klatter :

 

Tilmeldings Dato: Apr 2008

Indlæg: 3

Karma: 0 menu_open.gif

 

Tak: 0

Modtaget tak 0 gange i 0 indlæg

reputation_pos.gif

 

Her ovenfor der er det synlige tegn, og når man har opnået et vist antal får man så en grøn kasse mere, på Jubii er det 100, det er mange ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
De bliver grønne når man modtager ry/omdømme (hjertet, svarer til vægten på jubii)

 

Så fik du lige en lille besked fra mig og er grøn :lol:

 

Og man kan ikke give negativ, det synes jeg er godt!!

 

Hvis man ikke kan skrive det i indlæggende og argumentere for sine holdninger så har jeg oplevet en del at så får man lige et rødt kort ;)

 

Det er smart man ikke kan det !

 

Hvor kan man så læse det der bliver skrevet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Er der stemning for måske at fjerne det vilde Karma system?

 

Syntes måske at ry funktionen sammen med takke funktionen gør det hele?

 

Jeg synes det er en god ide at flytte vores karma over på det ry/hjerte system istedet, så kan vi stadig knytte en lille kommentar på :D

 

Og tak for dine ord :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der stemning for måske at fjerne det vilde Karma system?

 

Syntes måske at ry funktionen sammen med takke funktionen gør det hele?

 

Ja, jeg synes det er fint nok med de to, ry og tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Når nu man har fået "ry" hvor kan man så se det henne? Har været inde og lure i kontrolpanelet, men synes ikke rigtig jeg kan finde det :gruble:

 

Jeg er dog kendt for ikke at kunne se skoven for bare træer :lol:

 

Helt nederst i dit kontrolpanel :)

 

Sådan som du kender det faktisk, blot ligge alle pmerne der osse :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg kan ikke umiddelbart finde noget der ser ud som om ry er slået fra eller noget... Må lige se når admin dukker op... Mystisk...

 

Nej det kan jeg heller ikke, altså normalt er de kun blå (og neutrale) når man selv er neutral og det er du ikke :hmm:

 

Admin, hvor mange skal man give før man kan give den samme igen?

 

Regler i det hele taget ? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået ry af Stjernetosse (tak :-D ) og den er blå og er neutral, hvad kan det være?

 

Nu gik der et lys op for mig. :blink: Den lille firekant skifter simpelhen farve, når man får ry. Jeg kan se min er grøn.

 

Jeg havde godt nok undret mig over hvordan man kunne se at man havde fået ry, ud over i kontrolpanelet.

 

Tak for ry Anne-Marie:)

 

Hmm.. det var ikke meningen... Mon jeg har glemt at slå noget til :gruble:

 

Tjekker lige :)

 

Det er rettet nu. Jeg kan se at anne-maries firekant er grøn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nu gik der et lys op for mig. :blink: Den lille firekant skifter simpelhen farve, når man får ry. Jeg kan se min er grøn.

 

Jeg havde godt nok undret mig over hvordan man kunne se at man havde fået ry, ud over i kontrolpanelet.

 

Tak for ry Anne-Marie:)

 

 

 

Det er rettet nu. Jeg kan se at anne-maries firekant er grøn.

 

Jamen du har da fortjent det :-D

 

Jamen min var grøn før hun gav mig, det er ikke det :)

 

Når du har fået ry kan du gå ned nederst i dit kontrolpanel og se dem, dernede er den firkant jeg har fået fra Stjernetosse blå (og neutral, giver ikke point), men da Stjernetosse gav mig den var hun selv grøn :-D

Det er det der er mystisk :hmm:

 

Det lyder ret tosset egentlig, men hvis man ved hvad der skrives om giver det trods alt mening :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du har da fortjent det :-D

 

Jamen min var grøn før hun gav mig, det er ikke det :)

 

Når du har fået ry kan du gå ned nederst i dit kontrolpanel og se dem, dernede er den firkant jeg har fået fra Stjernetosse blå (og neutral, giver ikke point), men da Stjernetosse gav mig den var hun selv grøn :-D

Det er det der er mystisk :hmm:

 

Det lyder ret tosset egentlig, men hvis man ved hvad der skrives om giver det trods alt mening :-D

 

Jeg fik engang en blå på jubii, og det var fordi brugeren selv havde slået et eller andet fra... Men umiddelbart er det hele slået til ved mig. Og min er jo også grøn, det var den nu også inden jeg gav Anne-Marie :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg fik engang en blå på jubii, og det var fordi brugeren selv havde slået et eller andet fra... Men umiddelbart er det hele slået til ved mig. Og min er jo også grøn, det var den nu også inden jeg gav Anne-Marie :hmm:

 

ja hvis man er neutral kan man kun give neutralt, men det er du jo netop ikke :hmm:

 

Doktor Admin kommer senere, så tryller han nok igen som han plejer :-D

 

Admin der er ikke nogen tryllekunstnere her :hmm:

 

Så du må selv vælge :klovn: :nar: :banan: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du har da fortjent det :-D

 

Jamen min var grøn før hun gav mig, det er ikke det :)

 

Når du har fået ry kan du gå ned nederst i dit kontrolpanel og se dem, dernede er den firkant jeg har fået fra Stjernetosse blå (og neutral, giver ikke point), men da Stjernetosse gav mig den var hun selv grøn :-D

Det er det der er mystisk :hmm:

 

Det lyder ret tosset egentlig, men hvis man ved hvad der skrives om giver det trods alt mening :-D

 

Ja det lyder mærkelig, man må håbe at Admin kan give et bud på hvad der er galt.

 

Jeg kan godt lide ordet karmahjerte, som du har brugt da du gav mig et ry. Ry lyder så flad i mine ører, så jeg syntes vi skal kalde det karmahjerte. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...