Gæst Stinnemus Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Ja bare sådan af nysgerrighed: hvor mange af HF-folket udstiller til verdensudstillingen eller kommer og kigger? (ved godt der er laaaang tid til endnu) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg overvejer stadig ... Jeg kommer helt sikkert ... og jeg troooor nok også at jeg melder Bimsen til ... men ved det stadig ikke helt ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg har meldt Jason til Vi vinder ikke, men jeg skal helt sikkert være med nu det er så tæt på! Ringtræning er begyndt! (= første gang i torsdags....Derudover har vi været til ringtræning én gang da han var hvalp:oops:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Freya er tilmeldt, så kommer lørdag...:5up:... men kommer nok også nogle af de andre dage også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Kommer ikke med Møffe, det er simpelthen for dyrt ift. hvad de byder. Så vil jeg hellere bruge tiden på en alm. udstilling, hvor man får kritik og kommentar Men kommer måske og titter, det ku' nu være sjovt og når det nu er i Danmark... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Kommer, men melder ikke egne hunde til. Til gengæld har jeg allerede fået navnene på fire hunde jeg skal handle den dag vi er på, så har rigeligt at lave. Mine egne bliver ikke meldt til, da jeg dels syntes det er en horribel pris for ganske lidt (et helt diplom kan man få lov at få med), og den dommer de har sat på vores race er alt andet end spændende. Men jeg melder sandsynligvis til på specialklubbens udstilling dagen derpå. Søndag er jeg kommet til at sige ja til at sidde ringsekretær hos en anden specialklub, men håber jeg kan nå ind og se BIS. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg var til Verdensudstilling i Danmark i 1989 Tror det er første gang siden da at det bliver holdt i Danmark igen? Ville rigtigt gerne hjem og kigge, men må vist nøjes med en tur til Crufts her ovre i stedet for, går nok også lige så 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg kunne godt finde på at tage over og kigge.. Selvom det bliver en dyr fornøjelse.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Vi kommer med vores 2 Finske Lapphunde. Vi skal i ringen Lørdag, og jeg skal arbejde dernede de andre dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg overvejer endnu om Victor skal med. Men skal i alle tilfælde til Herning og kigge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 jeg har meldt et par stykker til.. Selvom jeg synes set er alt for dyrt.. Men da vores specielklub ikke laver noget er det vel næsten den eneste chance sådan rigtigt til at se sine (udenlandske) venner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg overvejer stadig ... Jeg kommer helt sikkert ... og jeg troooor nok også at jeg melder Bimsen til ... men ved det stadig ikke helt ... Selvfølgelig melder du bimsen til..Hvorfor skulle du ikke? Forøvrigt er det en tysk dommer..Tyskerne ææælsker små løver.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 jeg har meldt et par stykker til.. Selvom jeg synes set er alt for dyrt.. Men da vores specielklub ikke laver noget er det vel næsten den eneste chance sådan rigtigt til at se sine (udenlandske) venner... Jeg synes også det er vanvittig dyrt, men på den anden side: det er den eneste verdensudstilling jeg kommer med til - så vil jeg altså også være udstiller, ikke bare kigge på så kan jeg da sige at jeg har været der.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Hvad koster det at komme og se på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Hvornår er denne udstilling engtlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Hvornår er denne udstilling engtlig? 24-27 juni.. Måske vi skulle lægge et link ind DK - worlddogshow2010.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg kommer op og kigger på Det skal man da næsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg synes også det er vanvittig dyrt, men på den anden side: det er den eneste verdensudstilling jeg kommer med til - så vil jeg altså også være udstiller, ikke bare kigge på så kan jeg da sige at jeg har været der.... Du tager da med til udlandet..Paris Vi var i Bratislava i efteråret..Så fedt!!! og så forfærdeligt men vi lærte da en masse.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Du tager da med til udlandet..Paris Vi var i Bratislava i efteråret..Så fedt!!! og så forfærdeligt men vi lærte da en masse.... ehm har du set jason? Har du set mig klippe ham? Jeg skal IKKE i nærheden af ham med en saks op til en udstilling Og min opdrætter har to børn og driver et dyrehospital, så det er ikke nemt at sige "jeg smutter lige til paris for at hjælpe Christina":blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 ehm har du set jason? Har du set mig klippe ham? Jeg skal IKKE i nærheden af ham med en saks op til en udstilling Og min opdrætter har to børn og driver et dyrehospital, så det er ikke nemt at sige "jeg smutter lige til paris for at hjælpe Christina":blink:Så hjælper jeg dig...I mine unge dage klippede jeg pudler i udstillingsklip... Måske Christina vil give mig et lynkursus i hvordan trenden er i dag? Vi må jo hjælpe hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Hvor ung/gammel skal hunden være for at kunne være med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Så hjælper jeg dig...I mine unge dage klippede jeg pudler i udstillingsklip... Måske Christina vil give mig et lynkursus i hvordan trenden er i dag? Vi må jo hjælpe hinanden pssst kan godt være alle mine venner kun kender mig som Stinne, men mit rigtige navn er Christina :blink: Og WUAAAUUUW - ville du virkelig hjælpe mig???:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 pssst kan godt være alle mine venner kun kender mig som Stinne, men mit rigtige navn er Christina :blink: Og WUAAAUUUW - ville du virkelig hjælpe mig???:shock: Ups jeg troede det var opdrætter der hed Christina :stupid:Ja selvfølgelig ville jeg da hjælpe dig... :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Hvor ung/gammel skal hunden være for at kunne være med?Hvis du vil udstille mindst 6 måneder gammel..Hvis du vil have den med som publikumhund så 3 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Petrine kommer fredag - der er terriere, mynder og så fætter Gaius, som vi skal heppe på. Nogen der ved om prisen for en gæstehund (225,- ) er højere 'i døren' end hvis vi tilmelder allerede nu? Forventer virkeligt knald på drengen til den pris! Overvejer at starte torsdag med myndeklubbens udstilling i Fredericia, og så tage en overnatning i det eksotiske jydeland :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts