Hop til indhold

Verdensudstilling

Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Ja bare sådan af nysgerrighed: hvor mange af HF-folket udstiller til verdensudstillingen eller kommer og kigger?

(ved godt der er laaaang tid til endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus

Jeg har meldt Jason til :mrgreen: Vi vinder ikke, men jeg skal helt sikkert være med nu det er så tæt på!

Ringtræning er begyndt! (= første gang i torsdags....Derudover har vi været til ringtræning én gang da han var hvalp:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer, men melder ikke egne hunde til. Til gengæld har jeg allerede fået navnene på fire hunde jeg skal handle den dag vi er på, så har rigeligt at lave.

Mine egne bliver ikke meldt til, da jeg dels syntes det er en horribel pris for ganske lidt (et helt diplom kan man få lov at få med), og den dommer de har sat på vores race er alt andet end spændende. Men jeg melder sandsynligvis til på specialklubbens udstilling dagen derpå. Søndag er jeg kommet til at sige ja til at sidde ringsekretær hos en anden specialklub, men håber jeg kan nå ind og se BIS.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
jeg har meldt et par stykker til.. Selvom jeg synes set er alt for dyrt.. Men da vores specielklub ikke laver noget er det vel næsten den eneste chance sådan rigtigt til at se sine (udenlandske) venner...

Jeg synes også det er vanvittig dyrt, men på den anden side: det er den eneste verdensudstilling jeg kommer med til - så vil jeg altså også være udstiller, ikke bare kigge på :mrgreen:

så kan jeg da sige at jeg har været der....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er vanvittig dyrt, men på den anden side: det er den eneste verdensudstilling jeg kommer med til - så vil jeg altså også være udstiller, ikke bare kigge på :mrgreen:

så kan jeg da sige at jeg har været der....

Du tager da med til udlandet..Paris :lun: Vi var i Bratislava i efteråret..Så fedt!!! og så forfærdeligt :mrgreen: men vi lærte da en masse....
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Du tager da med til udlandet..Paris :lun: Vi var i Bratislava i efteråret..Så fedt!!! og så forfærdeligt :mrgreen: men vi lærte da en masse....

ehm har du set jason? Har du set mig klippe ham? Jeg skal IKKE i nærheden af ham med en saks op til en udstilling :lol: Og min opdrætter har to børn og driver et dyrehospital, så det er ikke nemt at sige "jeg smutter lige til paris for at hjælpe Christina":blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ehm har du set jason? Har du set mig klippe ham? Jeg skal IKKE i nærheden af ham med en saks op til en udstilling :lol: Og min opdrætter har to børn og driver et dyrehospital, så det er ikke nemt at sige "jeg smutter lige til paris for at hjælpe Christina":blink:
Så hjælper jeg dig...I mine unge dage klippede jeg pudler i udstillingsklip... Måske Christina vil give mig et lynkursus i hvordan trenden er i dag? Vi må jo hjælpe hinanden :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Så hjælper jeg dig...I mine unge dage klippede jeg pudler i udstillingsklip... Måske Christina vil give mig et lynkursus i hvordan trenden er i dag? Vi må jo hjælpe hinanden :engel:

pssst kan godt være alle mine venner kun kender mig som Stinne, men mit rigtige navn er Christina :blink:

Og WUAAAUUUW - ville du virkelig hjælpe mig???:shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine kommer fredag - der er terriere, mynder og så fætter Gaius, som vi skal heppe på.

Nogen der ved om prisen for en gæstehund (225,- :shock:) er højere 'i døren' end hvis vi tilmelder allerede nu?

Forventer virkeligt knald på drengen til den pris! Overvejer at starte torsdag med myndeklubbens udstilling i Fredericia, og så tage en overnatning i det eksotiske jydeland :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites