Hop til indhold

Fødsel


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Så ville Bounty alligevel ikk trække pinen ud længere, endelig kom de små til verden:banan::banan: Fire små søde piger, den ene er i hvert fald allerede afsat, hehe :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mon ikke tæverne får ben at gå på alligevel? :blink:

 

Jeg har da i hvert fald oplevet, hvor begejstrede folk bliver for løverne. I dag havde jeg Shabi med på arbejde, og min ene kollega var helt syg med hende og kunne slet ikke holde op med at fortælle hende, hvor sød og kær hun var. :hjerte: Og senere var vi ude at selvtræne med en fra agilityklubben. Hun har mødt Shabi et par gange nu, og selvom hun ellers sværger til korthårshunde, kan hun ikke lade være med hele tiden at gå rundt og sige: "Hun ER nu en fin hund. Sikke en fin hund, hun er. Hun er da godt nok dejlig. Sikke en skøn hund, hun egentlig er." :lol:

Jo de er allerede reserveret :engel:

Godt du har fået Shabi..Så kan du overbrvise nogle flere om hvor dejlige de er..De vinder ved nærmere bekendtskab :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: :klap:

 

Hiver hun hvalpen ud, eller begynder hun bare at slikke den, inden den er helt ude?

Hun slikker den..og bider fosterhinderne itu.. Og hvis det er til sidst lige inden den er helt ude så trækker hun i den.. Det har jeg set at de næsten altid gør på de hvalpe der kommer baglæns. Og næsten alle mine kommer baglæns..

 

Stargirl- lagde du mærke til hvordan Millas hvalpe kom ud? Forlæns eller baglæns?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun slikker den..og bider fosterhinderne itu.. Og hvis det er til sidst lige inden den er helt ude så trækker hun i den.. Det har jeg set at de næsten altid gør på de hvalpe der kommer baglæns. Og næsten alle mine kommer baglæns..

 

Stargirl- lagde du mærke til hvordan Millas hvalpe kom ud? Forlæns eller baglæns?

 

De kom baglæns alle tre :-D

 

Milla slikkede dem også inden de var kommet helt ud - fosterhinderne bed hun dog først istykker efter de var kommet ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...