Splinten, mor og mig Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Vi tog en tur i skoven i dag.... og forsøgte at tage nogle billeder, men det er godt nok svært inde i skoven Heldigvis var turen god :5up: Kimmi: Leg med mig mor... Hvad var det? Der er nu flot derude Kimmi med psyko-øjne Vilya Alle tøserne på en brændestabel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Gode billeder!! Altid fornøjeligt at se borderbanden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Dejlige billeder:lun:... og hvor er de bare smukke dine tøser.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Åhhhh nogen dejlige billeder :hjerte: Men næste gang I kommer til Silkeborg, så sige lige til, så jeg kan nusse med hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Åhhhh nogen dejlige billeder :hjerte: Men næste gang I kommer til Silkeborg, så sige lige til, så jeg kan nusse med hundene Vi kan sagtens tage på tur sammen en dag - tror bare lige Pajko skal være lidt større - de løber ret stærkt og ret langt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Vi kan sagtens tage på tur sammen en dag - tror bare lige Pajko skal være lidt større - de løber ret stærkt og ret langt! Jeg vil heller ikke have ham med.... hehe.... Han hører jo ikke efter... Men lyder godt. Fik jo ikke hilst på de andre to i onsdags - min far ville hjem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Dejlige billeder af tre meget, meget lækre hunde! Jeg er især vild med billede 4! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Vi kan sagtens tage på tur sammen en dag - tror bare lige Pajko skal være lidt større - de løber ret stærkt og ret langt! Visse vasse, siger Bitten! Det er et spørgsmål om at ville det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Visse vasse, siger Bitten! Det er et spørgsmål om at ville det! :lol: Jeg er sikker på Pajko gerne vil, men han bliver irriteret når han ikke kan og ville ende med at kigge på mig med spørgende øjne; " Moaar, hvorfor kan jeg ikke? Jeg vil!!" og så ville han sikker gø i afmagt.... :hmm::stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Jeg vil heller ikke have ham med.... hehe.... Han hører jo ikke efter... Men lyder godt. Fik jo ikke hilst på de andre to i onsdags - min far ville hjem! Mon ikke bare han ville løbe efter damerne :slem: Kan godt forstå han ville hjem - det var godt nok også en kold omgang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Visse vasse, siger Bitten! Det er et spørgsmål om at ville det! He he - det kan du selvfølgelig have ret i Men nu er både Dolph og Bitten jo ude over den værste HD alder... at Bitten så slet ikke burde kunne løbe så stærkt med hendes knæ, det er noget helt andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Dejlige billeder af tre meget, meget lækre hunde! Jeg er især vild med billede 4! :banan: He he... man skal lige huske at stå med let bøjede knæ, når man kalder - især her i sneen, hvor de ikke altid lige får bremset ligeså hurtigt som de plejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 He he - det kan du selvfølgelig have ret i Men nu er både Dolph og Bitten jo ude over den værste HD alder... at Bitten så slet ikke burde kunne løbe så stærkt med hendes knæ, det er noget helt andet Bitten burde slet ikke kunne løbe. Punktum. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Mon ikke bare han ville løbe efter damerne :slem: Kan godt forstå han ville hjem - det var godt nok også en kold omgang! Helt sikkert. Han er da vild med Vilya, så om ikke han synes de to andre også er dejlige. Han har fundet ud af at Asta ikke gider ham, så han gav (næsten) ikke prøve at skubbe til hende sidst han var med til træning.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Helt sikkert. Han er da vild med Vilya, så om ikke han synes de to andre også er dejlige. Han har fundet ud af at Asta ikke gider ham, så han gav (næsten) ikke prøve at skubbe til hende sidst han var med til træning.... Ork, så lærer han jo hurtigt den bette fyr! Glæder mig til at se, hvor stor han er blevet på onsdag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Ih nogle lækre tøser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Ork, så lærer han jo hurtigt den bette fyr! Glæder mig til at se, hvor stor han er blevet på onsdag! Han er ikke så tyk som han har været Hvem af tøserne kommer med onsdag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 :klap: Smukke hundene! Ja det er totalt svært at tage billeder i en skov, der er mørkt på en besynderlig måde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Arj ... se nu her, hvad der skete Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2010 Arj ... se nu her, hvad der skete ARAJ hvor sjovt - den så jeg slet ikke første gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Arj ... se nu her, hvad der skete :klap: Den passer da meget godt ind, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2010 Fiiine billeder :hjerte: Han har fundet ud af at Asta ikke gider ham, så han gav (næsten) ikke prøve at skubbe til hende sidst han var med til træning.... Jeg tror ikke det handler så meget om at hun ikke gider ham, som at hun faktisk slet ikke anerkender hans eksistens He's not worthy Men bare giv det et måned eller to! Når han når en mere acceptabel kampvægt, så skal hun nok tø op og synes han er en fest... Hvis han er RIGTIGT heldig, så skal hun også nok lære ham alle unoderne, bl.a. hvordan man stjæler fra borde og ligner en der bliver slået så man kan få flere frolic Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts