Hop til indhold

Hurtig hjælp


Dinah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

tak.

Fik at vide, at hun måtte få 15 mg gange hendes vægt på 6 kg:confused:

Læste det da desuden også et sted . . . . .:hmm: prøver lige om jeg kan finde det

Ang det med penodil så har jeg fået besked på at eneste smerte stillende menneske medicin de må få er kodimagnyl :???: og intet andet, var hvad jeg fik besked på ved en dyrlæge

 

Og så lige den her til dig og hund :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Natten har været laaaaang og rastløs. Tjekkede 100 gange om hun trak vejret.

 

Samme dårlige hund i hjørnet her til morgen:megaked: Hun vil ikke komme hen til mig i frygt for at blive nusset, tror jeg.

 

Smsede til min dyrlæge, som ringede tilbage her til morgen. Grundet hendes feber er hun ret sikker på en infektion tarm-infektion, og da hun ellers var blød og ingen bylder eller udposninger, så er der ikke mistanke til underlivsbetændelse.

Cleo har jo, når jeg tænker over det, måske været skidtmas et stykke tid, da hun har været noget mere på barrikaderne den sidste uges tid. Og som Dyrlægen sagde, så kan hun altså også samtadig ha forskubbet noget, fordi hun måske har haft ondt i maven og derfor spændt på en anden måde.

 

Det lille hjørne panodil i aftes gjorde ikke noget, for det var så lidt, og jeg skulle med det samme køre ned og hente smertestillende på klinikken (hun har selv fri idag). Det skulle gerne hjælpe hende om 1½-2 timer.

 

Nu ser vi tiden an igen igen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Natten har været laaaaang og rastløs. Tjekkede 100 gange om hun trak vejret.

 

Samme dårlige hund i hjørnet her til morgen:megaked: Hun vil ikke komme hen til mig i frygt for at blive nusset, tror jeg.

 

Smsede til min dyrlæge, som ringede tilbage her til morgen. Grundet hendes feber er hun ret sikker på en infektion tarm-infektion, og da hun ellers var blød og ingen bylder eller udposninger, så er der ikke mistanke til underlivsbetændelse.

Cleo har jo, når jeg tænker over det, måske været skidtmas et stykke tid, da hun har været noget mere på barrikaderne den sidste uges tid. Og som Dyrlægen sagde, så kan hun altså også samtadig ha forskubbet noget, fordi hun måske har haft ondt i maven og derfor spændt på en anden måde.

 

Det lille hjørne panodil i aftes gjorde ikke noget, for det var så lidt, og jeg skulle med det samme køre ned og hente smertestillende på klinikken (hun har selv fri idag). Det skulle gerne hjælpe hende om 1½-2 timer.

 

Nu ser vi tiden an igen igen:5up:

 

Det er jeg ked af at høre :ae:

 

Har hun haft diaré eller opkastninger?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det har hun nemlig ikke:confused:

 

Hvis det forsætter, så ville jeg altså insisterer på at få scannet hendes tarme.

 

Som du jo nok ved, så havde Luna voldsomme maveproblemer i efteråret, og fordi at dyrlægerne blev ved med at insisterer på at det var en harmløs tarminfektion der bare skulle behandles med pencilin uden yderligere undersøgelser, så var Luna altså meget tæt på at dø af den tarmslyng hun reelt havde...

 

Jeg siger selvfølgelig ikke at det er lige så slemt med Cleo og jeg er ikke ude på at skræmme livet af dig. Men jeg stoler ikke længere på dyrlæger der bare gætter på det mest sandsynlige (som de gjorde med Luna), for desværre har de ikke altid ret, så fremover insisterer jeg på at de rent faktisk finder ud af hvad det er, fremfor at gætte på hvad de tror det er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette klip tog jeg lige med min mobil. Lidt svært at se, at hun også dirrer. Det er lige efter hendes smertestillende for ½ time siden

 

[media]http://www.youtube.com/watch?v=QfUFClWrSNM[/media]

 

 

Åhh.... det gør altså ondt at se hende sådan.:megaked:

 

Fik du Metacam ? Huskede du evt at spørge til Pro-kolin til hendes mave og tarmflora ?

Nu håber jeg at hun får det bedre HURTIGT.. :x::ae::x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrrhhh :megaked: God bedring til Cleo! Dyrlægen sagde ikke noget om hvornår i burde kunne se hun fik det bedre?

 

Altså, i skrev så meget om smertestillende så jeg blev helt forvirret - hvad er det hunde og katte må få? For det vil jeg da gerne have i huset, bare til nødstilfælde. Jeg har metacam fra Buddha, (ja jeg gemmer åbenbart alt) men er det ikke lidt voldsomt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...