KarinaG Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 "Retten smider nu en mand i fængsel. Han er tidligere dømt for misrøgt af sine eksotiske dyr. Dommeren afviser forklaringen om, at dyrene var givet væk som gave. Selv om mand fra Greve har fået dom for, at han ikke må eje så meget som en kanariefugl, så fandt politiet alligevel dyr i bunkevis på hans gård. Nu har landsretten sendt manden 10 måneder i fængsel. Med i straffen er dog også en anden sag, der blandt andet handler om besiddelse af en revolver og to pistoler. " I fængsel for at eje vaskebjørne og kamel - Krimi - BT.dk Han pinte sine berømte dyr - Nyheder - BT.dk Dyrene har haft et frygteligt liv - Nyheder - BT.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg syntes det er super at han har fået en fængselsdom :5up: Meeeen, havde han også fået det hvis der ikke også havde været ulovlige våben indblandet...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg syntes det er super at han har fået en fængselsdom :5up: Meeeen, havde han også fået det hvis der ikke også havde været ulovlige våben indblandet...? Enig til det ene og det andet ............. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeg syntes det er super at han har fået en fængselsdom :5up: Meeeen, havde han også fået det hvis der ikke også havde været ulovlige våben indblandet...? Det er jo nemlig det. Og noget andet.. Lærer han af det? Men det er fedt, at det sker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Jeps! Det er bare fedt at det sker, med tanke på alle de gange man sidder og tænker på at det burde have sket. Om han lære af det? - sikkert ikke, men måske andre - ja bare 1 anden - tænker sig om, inden det går så vidt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2010 Denne mand boede i Kildebrønde, faktisk når mig, og jeg har set strudse, lamaer og andre exotiske dyr fra landevejen , men anede ikke, at der boede en dyreejer, der mishandlede og lavede voldsom omsorgssvigt med sine dyr. Husker en del heste også blev tvangsfjernet. Griskhed gjorde ham nok til dyremishandler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 23, 2010 Denne mand boede i Kildebrønde, faktisk når mig, og jeg har set strudse, lamaer og andre exotiske dyr fra landevejen , men anede ikke, at der boede en dyreejer, der mishandlede og lavede voldsom omsorgssvigt med sine dyr. Husker en del heste også blev tvangsfjernet. Griskhed gjorde ham nok til dyremishandler. Det kunne man forstille sig, eller at det hele simpelthen voksede ham og hans kæreste over hovedet Men det må bare ikke ske! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2010 Faktisk husker jeg at han søgte tilladelse også til større rovdyr, altså for mange år siden. Det blev heldigvis ikke godkendt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Februar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2010 Hov den gut har jeg sgu da siddet til flere selvskaber med, og snakket om hunde:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Hov den gut har jeg sgu da siddet til flere selvskaber med, og snakket om hunde:shock: Jeg kender ham også, har endda været på rundvisning på hans gård i forbindelse med en ridelejr vi holdt på nabogården Når strudsene løb ud af deres indhegning så blev de indfanget ved at man jagede dem rundt på crossmaskiner til de blev trætte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts