Hop til indhold

Så røg han i fængsel!

KarinaG
 Share

Recommended Posts

"Retten smider nu en mand i fængsel. Han er tidligere dømt for misrøgt af sine eksotiske dyr. Dommeren afviser forklaringen om, at dyrene var givet væk som gave.

Selv om mand fra Greve har fået dom for, at han ikke må eje så meget som en kanariefugl, så fandt politiet alligevel dyr i bunkevis på hans gård.

Nu har landsretten sendt manden 10 måneder i fængsel. Med i straffen er dog også en anden sag, der blandt andet handler om besiddelse af en revolver og to pistoler. "

I fængsel for at eje vaskebjørne og kamel - Krimi - BT.dk

Han pinte sine berømte dyr - Nyheder - BT.dk

Dyrene har haft et frygteligt liv - Nyheder - BT.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne mand boede i Kildebrønde, faktisk når mig, og jeg har set strudse, lamaer og andre exotiske dyr fra landevejen , men anede ikke, at der boede en dyreejer, der mishandlede og lavede voldsom omsorgssvigt med sine dyr. Husker en del heste også blev tvangsfjernet.

Griskhed gjorde ham nok til dyremishandler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne mand boede i Kildebrønde, faktisk når mig, og jeg har set strudse, lamaer og andre exotiske dyr fra landevejen , men anede ikke, at der boede en dyreejer, der mishandlede og lavede voldsom omsorgssvigt med sine dyr. Husker en del heste også blev tvangsfjernet.

Griskhed gjorde ham nok til dyremishandler.

Det kunne man forstille sig, eller at det hele simpelthen voksede ham og hans kæreste over hovedet :vedikke:

Men det må bare ikke ske!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov den gut har jeg sgu da siddet til flere selvskaber med, og snakket om hunde:shock:

Jeg kender ham også, har endda været på rundvisning på hans gård i forbindelse med en ridelejr vi holdt på nabogården :mrgreen:

Når strudsene løb ud af deres indhegning så blev de indfanget ved at man jagede dem rundt på crossmaskiner til de blev trætte :???:

Link til indlæg
Del på andre sites