Hop til indhold

pæne hundetegn? evt over nettet?


aanonymoss
 Share

Recommended Posts

Mio har det her:

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

men jeg synes de er lige dyre nok, så da vi skulle have ekstra-skilte fandt jeg denne side:

 

Chrisco - hundetegn

 

Her har vi købt et stort grønt hjerte til Mio (de der standard alu-tags, som de har de fleste steder), og det kostede kun 60kr incl. gravering på begge sider og forsendelse! :5up:

 

Denne side har også billige tegn:

 

Kirstens Dyrebutik - Hundetegn

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har mod på at slide lidt for det, så kan du få sådan et her.

De findes både i bronze og sølv osse. ;-)

Og de er lavet i så hårdt metal, så gravøren himler og jamrer over sine gravørnåle:roll:....

Men til gengæld er de uopslidelige. Vi har haft almindelige hundetegn, der enten mistede indgraveringen, eller den lille ring blev slidt, så mærket faldt af og var væk.

---Og så er det jo 100%blær:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har mod på at slide lidt for det, så kan du få sådan et her.

De findes både i bronze og sølv osse. ;-)

Og de er lavet i så hårdt metal, så gravøren himler og jamrer over sine gravørnåle:roll:....

Men til gengæld er de uopslidelige. Vi har haft almindelige hundetegn, der enten mistede indgraveringen, eller den lille ring blev slidt, så mærket faldt af og var væk.

---Og så er det jo 100%blær:mrgreen:.

 

Åh ja - klart de pæneste hundetegn overhovedet :mrgreen: Mine tøser går dog ikke med deres, men Robin - min bølle Parson Russell Terrier - gik ALTID med sit klasse 3 tegn.... mest for at folk kunne se, at han ikke altid var fræk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er når man bestiller foder derfra, de havde heller aldrig fortalt mig det men så læste jeg det i nogle papire jeg fik fra dme med men første pose foder og der stod at de gav et gratid hundetegn pr. kunde så ringede og sprurgte dem og så skulle de bare høre hvad der skulle stå på det og så fik jeg det med posten 4 dage senere, helt gratis:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...