Hop til indhold

Marianne Thornberg, nogen der kender...


Gryn
 Share

Recommended Posts

umiddelbart lyder det jo helt fint - men jeg er ikke lige sikker på hvordan UTIKA på nogen måder adskiller sig fra almindelig træning :vedikke:

 

Måske er det bare mig? men jeg kan ikke se noget revolutionerende der

 

Hunde, Hundetræner, Rådgivning, Kurser, Nordjylland, Hvalp, Uddannelse, Hvalpetest, BARF - Utika

 

Skimmede en enkelt af hendes adfærdsguides - og det ser meget tilforladeligt ud.... men igen, ikke hverken "nyt" eller "banebrydende"... det behøver det selvfølgelig heller ikke være, men jeg synes bare det er lidt sært at give det navnet UTIKA, når der ikke er noget nyt i det? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender hende ikke, men jeg har prøvet at google hende og animal spirit hvor hun er uddannet.

 

Jeg fandt intet dårligt, og det lyder til at de kun bruger positive metoder samt klikkertræning. Så det lyder jo rigtig godt :-D

 

Dog er grundlaget baseret meget på at "tale med dyrerne" og healing, og dette har jeg lidt svært ved at forholde mig til. Men dertil skal sige, at at jeg selv har gået til træning hos www.dogwise.dk og hun er uddannet samme sted som Maianne, og jeg var rigtig glad for denne undervisning, og mener, at Betinna fra Dogwise er yderst kompetent, jeg bruger hende bare ikke hende til at heale :blink:

 

Så alt i alt syntes jeg at det lyder som et rigtig godt sted :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...