Hop til indhold

Hvordan bor HF folket ?


Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ejer min lejlighed. Den ligger rigtig godt og meget tæt på stor skov, men er træt af at bo på 1 sal.

Så vil gerne sælge den og have et rækkehus elller hus på landet istedet.

 

Så hvis i kender nogle som mangler en 3 vær. lejlighed, 5 min fra gågaden, men alligevel væk fra, hvor der kommer menennsker samt 3 min fra skov, så må i endelig give besked :-D:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor to mennesker og et styk stor hund på 42 kvm. i en lejlighed på 3. sal. Fordelen er, at vi altid er sammen alle tre og det er skønt. Ulempen er, at gå op og ned af alle de trapper med Sophus og derfor glæder jeg mig til, at vi på sigt flytter i et lille hus (når jeg er færdig med at studere om et års tid, håber jeg).

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ejer (eller er prioritetsbestyrere?) et nybygget (134 kvm) rækkehus/halvt dobbelthus i to plan med en lille grund. Tæt ved strand (fritløbslovlig) og frie områder. Os to kærester, min datter på 18 og kæmpehunden. :slem:

 

Ville indsætte luftfoto fra google-maps.. men på det billede er der kun en græsmark :hmm:

 

Edit: Fandt lige StreetView på vores hus :lol: - for enden af vejen er stranden hvor hunde må løbe løs

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er jo lige flyttet i leje-parcel på 150kvm for at få plads til alt vores skrammel, men håber da vi har råd til at købe, og helst bygge vores eget, når kontrakten udløber om lidt under 2 år.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh god ide med luft foto, men hvordan pokker får man det ind :hmm:

Man tager et print screen (billede af skærmen). Åbn googlemaps eller lignende og find din adresse. Så kigger du på din computers tastatur og finder knappen "PrtSc SysRq" og trykker på den. Åbn fx paint og sæt ind. Så har du et billede af hele din skærm, som du kan beskære osv :-)

 

Her bor vi:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor til leje på 1 sal i hovedhuset til en gammel mølle, ville gerne bo ved jorden pga hundene, men det bliver nok ikke lige muligt!!!! Vi har al den natur rundt om os som man kan ønske sig, og store områder hvor hundene kan løbe frit!

 

Kan altså ikke lige få billedet fra google herind:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor i eget hus, mig, kæresten og Akira. Vi bor tæt på dejligt hedeområde, som går ned til strand, og det er lækkert, da vi så har gode steder hvor hun kan rende løs. Kvarteret her, er også meget børnevenligt, hvilket vi er glade for, når vi engang skal have børn, som kan færdes trygt herude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi bor i en andels lejlighed på ca. 68 kvm. + en helårs/lukket altan som vi lige har fået bygget, tror den er på en 6-8 kvm.

Vi har Utterslev mose som vores nærmeste nabo, hvilket er SÅ skønt. Skovbrynet, og bernstorffsparken ligger heller ikke så langt fra os, så der kommer vi en del.

 

Vi bor: Kæresten, jeg, Chili og Caia.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kender jeg alt til :blink:

 

Ja, er det ikke dejligt :-D

 

Ja I kommer da ikke lige til at forstyre naboen :mrgreen:

 

Nej, vi kan godt holde en fest uden at nogen bliver generet af det, og jeg elsker den fred og ro der er :mrgreen:

 

Og her går vi tur, vi kan vælge mellem 4,6 og 10 km uden at møde en sjæl, udover rådyr, harer og fasaner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...