Hop til indhold

Hej herfra


Gæst Michelle w
 Share

Recommended Posts

Gæst Michelle w

Ja så fandt jeg osse vej herind, og kan da se der er enkelte kendte ansigter:-D

 

Jeg er 25 år og bor sammen med to skønne pelsdyr. Reiki som er en islandsk fårehund på snart 3 år, og som jeg overtog da han var 10 mdr gammel, og Gaia som er en australian shepherd osse på snart 3 år, som jeg overtog sidste sommer.

 

Derudover har jeg hesten Axel. Gaia er en dygtig hjælper når vi er i stalden, og Reiki er dygtig til... øøøøh.. til.... til at tosse rundt udenfor og sørge for at der ikke er fugle på marken:mrgreen:

 

hmm ja.. spørg hvis der skal uddybes;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

tak tak:-)

 

Jo billeder må jeg da osse hellere finde frem. Det kunne jeg jo bare ikke da jeg oprettede tråden

 

Men here goes. Først Reiki:

 

DSC_0084.jpg

Som i kan se er han osse alletiders fotomodel og kan stilles på næsten hvad som helst, og tålmodigt vente på jeg bliver færdig:klap:

 

Og så er han meget dygtig til at sørge for at stranden er mågefri:mrgreen:

TPmeet-up325.jpg

 

Gaia derimod, har slet ikke tid til den slags. Der må man bare få fanget hende i forbifarten hehe

 

GaiaJuli083.jpg

 

Og så er hun ikke den store vandhund, men kan da lokkes ud, hvis "moar" osse går med i

 

GaiaJuli030.jpg

 

Så sådan ser de ud, mine pelsdyr. De skønneste i verden hvis i spørger mig:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak tak:-)

 

Jo billeder må jeg da osse hellere finde frem. Det kunne jeg jo bare ikke da jeg oprettede tråden

 

Men here goes. Først Reiki:

 

DSC_0084.jpg

Som i kan se er han osse alletiders fotomodel og kan stilles på næsten hvad som helst, og tålmodigt vente på jeg bliver færdig:klap:

 

Og så er han meget dygtig til at sørge for at stranden er mågefri:mrgreen:

TPmeet-up325.jpg

 

Gaia derimod, har slet ikke tid til den slags. Der må man bare få fanget hende i forbifarten hehe

 

GaiaJuli083.jpg

 

Og så er hun ikke den store vandhund, men kan da lokkes ud, hvis "moar" osse går med i

 

 

GaiaJuli030.jpg

 

Så sådan ser de ud, mine pelsdyr. De skønneste i verden hvis i spørger mig:hjerte:

 

De er smukke begge to :hjerte: Men Gaia ligner altså stadig en falgermus når hun står der i vandet med sine store, våde flapøre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Aussiepower -jeg har aldrig pralet af at have en SMUK aussie -bare en meget meget dejlig en:mrgreen:

 

Kan da i øvrigt lige snige et billede ind fra træning engang i sommers (hvis i alle sammen lover ikke at sladre om hende den knapt så kønne ejer i ridetøjet *G*)

 

647682_l.jpg

 

og reiki skal da ikke snydes -han er nemlig osse ret dygtig. På billedet har han været trænet i hele 2 mdr:-)

321057_l.jpg

 

Jeg glemte måske at fortælle at jeg er lidt en træningsnørd ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

nææh det har jeg ikke... men vil nu ikke beskrive dem som smukke:blink:

 

Og faktisk synes jeg ikke Gaia er specielt køn... Men hun er dælme dejlig, og det er jo det der tæller:lun:

 

Ja, jeg har jo altid sagt at hun er en smuk HUND, men hun er bare ikke den kønneste AUSSIE :blink:

 

Men ja, dejlig, dét er hun jo i hvert fald :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

AussiePower....... Gaia er grim...... det ve' du da godt :blink:

 

 

Kønnere som hund end min den gamle..... men stadig grim.....og rar. :lol:

 

 

 

 

 

Velkommen herind, slipper jeg vel ikke for....

 

 

 

 

 

 

 

Og BRIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SIngle....... tror jeg nok.....

 

 

 

:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Aussiepower -vær du glad for du ikke har hørt hvordan hun blev beskrevet da jeg lige havde fået hende hihi

 

Ej -hun er en dejlig hund. Og øjnene vænner sig da til hende, for jeg synes altså hun bliver smukkere og smukkere:mrgreen:

Sådan gik det osse med Dennis's Bølle. Jeg husker da han blev aflivet. Min mor sagde noget om at han da var sådan en flot hund. Huskede slet ikke hvad hun sagde da han kom ind af døren i sin tid (grim som et ondt år -men RAR).

 

Reiki er typemæssigt mere sådan en hund jeg synes er SMUK. Jeg kan godt li' stritører og det mere spidse ansigt.

Tilgengæld har en hyrdehund jo bare på SÅ mange måder nogen af de kvaliteter jeg søger, og grimme synes jeg heller ikke de er. Men heller ikke super smukke, ligesom jeg synes spidserne er.

Og de blå øjne og det meget intense blik krævede tilvænning (jeg mindes at Dennis nævnte noget om dødens gab, da han så billedet af hende i vandet:mrgreen:) Jeg var jo vandt til reikis blide blik der aldrig stirrede direkte på mig. Sådan et blik der gør en helt blød om hjertet.

I dag har Gaias blik samme effekt -det kan mærkes helt ind til benet. Skulle bare lige vænne mig til den der direkte insisteren i blikket:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aussiepower -vær du glad for du ikke har hørt hvordan hun blev beskrevet da jeg lige havde fået hende hihi

 

Ej -hun er en dejlig hund. Og øjnene vænner sig da til hende, for jeg synes altså hun bliver smukkere og smukkere:mrgreen:

Sådan gik det osse med Dennis's Bølle. Jeg husker da han blev aflivet. Min mor sagde noget om at han da var sådan en flot hund. Huskede slet ikke hvad hun sagde da han kom ind af døren i sin tid (grim som et ondt år -men RAR).

 

Reiki er typemæssigt mere sådan en hund jeg synes er SMUK. Jeg kan godt li' stritører og det mere spidse ansigt.

Tilgengæld har en hyrdehund jo bare på SÅ mange måder nogen af de kvaliteter jeg søger, og grimme synes jeg heller ikke de er. Men heller ikke super smukke, ligesom jeg synes spidserne er.

Og de blå øjne og det meget intense blik krævede tilvænning (jeg mindes at Dennis nævnte noget om dødens gab, da han så billedet af hende i vandet:mrgreen:) Jeg var jo vandt til reikis blide blik der aldrig stirrede direkte på mig. Sådan et blik der gør en helt blød om hjertet.

I dag har Gaias blik samme effekt -det kan mærkes helt ind til benet. Skulle bare lige vænne mig til den der direkte insisteren i blikket:-)

 

Personligt synes jeg, at spidshunde er de smukkeste hunde i verden. Og Reiki er et virkelig flot ekspemplar. :hjerte: Men jeg syntes med det samme, at Gaia var flot, da jeg så billedet af hende. Om hun så er en grim aussie, skal jeg ikke kunne sige noget om - men flot er hun altså i mine øjne. Og jeg kender hende jo ikke, så det har ikke noget at gøre med, at hun er rar. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w
Og BRIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

SIngle....... tror jeg nok.....

 

Hvordan kunne jeg overse det -DENNIS!!!! jeg troede det var et hunde-forum og ikke en datingside:skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Sonja -tak:-) Det skal nu heller ikke tages så alvorligt;-)

 

Og ja Reiki er et flot eksemplar. Bare ærgerligt han HADER udstillingsringen som pesten, men avlsgdkendt er han da blevet trods alt.

Han har osse lavet et kuld rigtig fine hvalpe. Endnu er de ikke så gamle, men jeg glæder mig til at se hvordan de vokser til, for de ligner ham meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja -tak:-) Det skal nu heller ikke tages så alvorligt;-)

 

Nej, det regnede jeg nu heller ikke med. :blink:

 

Og ja Reiki er et flot eksemplar. Bare ærgerligt han HADER udstillingsringen som pesten, men avlsgdkendt er han da blevet trods alt.

Han har osse lavet et kuld rigtig fine hvalpe. Endnu er de ikke så gamle, men jeg glæder mig til at se hvordan de vokser til, for de ligner ham meget.

 

Har du billeder af hvalpene? :-) Jeg kunne godt tænke mig en islænder en dag, de er fantastisk smukke, og dem, jeg har mødt, har også været rigtig dygtige til forskellige slags hundesport. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...