Hop til indhold

Forår på vej!


Adele
 Share

Recommended Posts

Dundundun, billeder fra vores eftermiddagstur. Forhåbentlig kommer vi til at se endnu mere sollys nu hvor det (snart) er forår! :klap:

 

 

 

P3022121.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

vidunderligt billed :lun:

 

Arh det bliver en fryd at skulle få sol billeder igen :-D det er bare så meget nemmere at tage billed i solskin :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen :kys:

 

Det ser dælme godt ud!!!

 

Ih, tusind tak! Det er altid fedt at få af vide, af en dygtig fotograf! :-D

 

vidunderligt billed :lun:

 

Arh det bliver en fryd at skulle få sol billeder igen :-D det er bare så meget nemmere at tage billed i solskin :mrgreen::engel:

 

Haha, ja. Det billede er godt nok helt uskarpt, men jeg er vild med det alligevel :mrgreen: Tak.

 

Jeg lover dig, der kommer SÅ mange billeder når det bliver rigtig godt vejr :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:oops:

 

Hvad bruger du af indstillinger?

 

Jeg bruger egentlig bare den indstilling der hedder sport og så indstiller jeg af og til lidt på lyset. Jeg har prøvet at ændre blændetal og lukketid, men lige meget hvad synes jeg alligevel at det bliver bedre med sportsfunktionen :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger egentlig bare den indstilling der hedder sport og så indstiller jeg af og til lidt på lyset. Jeg har prøvet at ændre blændetal og lukketid, men lige meget hvad synes jeg alligevel at det bliver bedre med sportsfunktionen :rolleyes::lol:

 

Jamen så skal du også bare fortsætte:-D og så bare en gang imellem prøve noget andet, så kommer det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...