Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Hejsa alle.

Vi glæder os meget til at se jer alle ;)

 

Hvis i kender nogen der kunne være interesseret i at være hjælpere på Campen, må i meget gerne kontakte os om det.

 

Enten FOX eller mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst skovtrold

så er jeg også tilmeldt.:banan:

 

min mor vil gerne have børnene på sommerferie imens.

 

HAm jeg talte i tlf med, sagde at der pt, var en mere fra lemvig der skal med. Er det nogen herfra? Nogen der vil give sig til kende? bare sådan helt nysgerrigt:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor bliver vi mange herinde fra...det bliver da super hyggeligt.. Jeg kommer fra århus..

 

Bantus

 

Ja, vi bliver mange herfra.

 

Jeg har prøvet at tælle:

 

Fox (selvfølgelig)

Capone (selvfølgelig)

Aslan

Michelle150

Bantus

Bellas mor

Dorte

Sahara

Skovtrold

og Bamseida sagde hunden.

 

Hvis jeg har glemt nogen - så undskyld :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

ta ta tardar :mrgreen:

 

Så er der endnu en ting der er faldet på plads til Dog Camp :5up:

 

Vi har hyret fotograf til at tage billeder af alle de skønne hunde rundt omkring på Campen alle dage:klap:(og jeg fik min vilje i bestyrelsen :engel::blink:)

 

 

 

JeannetteH - har sagt ja til at være vores fotograf - så nu er vi sikret gode billeder :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kommer måske... hvornår er sidste chance for at melde sig til, hvis man ikke skal overnatte?

 

Indtil videre er tilmeldingsfristen 14 dage før, MEN - det kan altså godt ske, at der bliver lukket for tilmeldinger :blink: Der skulle jo gerne være "træningstimer" nok til alle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

MK-Vagt et et vagt selskab her køre alarm opkald med tjeneste hunde der er brugs trænet netop til dette arbejde.

 

De vil sikkert vise hvordan man finder en tyv, eller hvordan man finder ting der måske er tabt efter indbrud

Hvordan hunden reagere i forskellige situationer mm.

 

 

http://www.mkvagt.dk/

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der mange af aktiviteterne, som er "uden hund"?

 

Jeg er alene afsted med Liva og er derfor lidt bundet af, at hun skal være med mig det meste af tiden.

 

:blink: nææ - lige nu kan jeg kun komme i tanke om teori til klikker :blink: - men man vælger selv, hvormeget og hvorlidt man vil være med i - det skulle gerne være en rigtig god hunde-ferie :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...