Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
Gæst FrøkenWhipsy

Juuhuu ! Skal i byen med en god veninde i aften. Det er lang tid siden jeg har været ude og svinge de gamle træben ! Det eneste der er yderst uheldigt er at jeg har mega tøjkrise. For at første er det IKKE nemt at få lov til at prøve en masse sæt når der er hvalp i huset. Han stjæler med arme og ben og jeg bruger halvdelen af tiden til at løbe rundt i huset efter strømpebukser og BH'er som han hapser når jeg kigger væk :stupid:

 

NÅ...men er endt ud med en jumpsuit der egentlig ikke er fantastisk for formerne...og så er der lidt leopardish over den...så enten ser jeg skide godt ud fordi jeg har valgt noget andet end den sikre (men måske kedelige?) sorte lille sag...eller også ligner jeg en fed gammel doven huskat :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Jeg prøvede kjolen på. Den sad fantastisk. Viste den til manden....fik bekræftet, at den sad fantastisk. Eller måske kunne han slet ikke lide den, for den kom hurtigt af igen :genert: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
In all fairness - så ER det altså også en pæn kjole xD

 

Ja ikke :engel: Jeg har taget den på på arbejde i dag. Har fået mange kommentarer om, hvor pæn jeg er. Med det der til tider lave selvværd, så er det bestemt noget jeg labber i mig til de dage, hvor mavedellen er mere forhadt end andre :genert:

 

Jeg har også bestilt kjolen i den mustard-farvede variant nu :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja ikke :engel: Jeg har taget den på på arbejde i dag. Har fået mange kommentarer om, hvor pæn jeg er. Med det der til tider lave selvværd, så er det bestemt noget jeg labber i mig til de dage, hvor mavedellen er mere forhadt end andre :genert:

 

Jeg har også bestilt kjolen i den mustard-farvede variant nu :engel:

 

Yay ^^ Jeg har luret på et par sandaler.. Og en kjole.. eller to. :genert:

 

Men så skal VI jo også se den på!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Uh - jeg har lige fået den her kjole hjem

 

DR2Bcategory4web.jpg&w=172&h=257

 

Fra det engelse mærke Tara Starlet. Bliver seriøst nødt til at eje flere kjoler derfra. De er helt fantastiske!!

 

 

Uuuh de er fine. Mine bryster samarbejder dog ikke med knap-lukninger. Ulempen ved at bevæge sig i den ende af alfabetet, hvor man kan skrive Frihed Gider Humørbomberne Ikke :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuh de er fine. Mine bryster samarbejder dog ikke med knap-lukninger. Ulempen ved at bevæge sig i den ende af alfabetet, hvor man kan skrive Frihed Gider Humørbomberne Ikke :oops:

 

Jeg har en D-skål og de kan snildt være deri! Men jeg kender alt alt for godt det med knap-lukninger, tro mig! Og det er bare så nederen når en skjorte eller kjole ser ud som om den er lige ved at eksplodere og skyde knapper afsted som små missiler :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Er der nogen der vil anbefale online shopping til os med .. junk in the trunk? Jeg er jo selv blevet helt forelsket i Asos' curved line!

Men jeg kan altid bruge forslag til andre lækkerhedssider ^^

 

:vedikke: Jeg har vist mest junk in the front.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...